Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6509 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

כמה שאלות לגבי הפנסים:

 

1. איך מפרקים את הפנס מהמקום לגמרי בלי לשבור דברים, ושתהיה אפשרות להחזירו למקום בשלום?

2. יש אפשרות להוריד *רק* את הפלסטיק המגן של הפנס?

3. איפה אפשר למצוא את הקוטר המדויק של האור דרך בפנס. (כל העיגול של האור) *ראה ערך תמונה.

panasaf7.png

 

4. האם הקסנון, בא בתוך הפנס? או שזה קיט נפרד באוטו? אם אני מזמין פנס עם רקע שחור, אנג'ל אייז הנ"ל, זה בא עם קסנון מובנה?

http://tgp.co.il/Product.aspx?CarMakeID=28&CarModelID=22&DepartmentID=2&CategoryID=16&ProductID=122

אם לא, צריך להתקין קיט קסנון חדש? או שאפשר להשתמש במקורי?

 

אהם, זהו בעקרון.

תודה!

SEAT IBIZA CUPRA R

בעבר vw polo GTI

פורסם

אם אתה רוצה לדעת איך להוציא את הפנס דבר איתי, זה כולל פירוק פגוש אבל אם עושים הכול בזהירות ולא מהר מהר הכול יהיה בסדר.

 

ומהחנות שאתה מזמין תבקש גם התקנה אם לא אז GIDUB ברגיל... :)

Skoda Fabia 1.2TSI Sport

פורסם

השרטוט יפה, אבל לא נותן יותר מדיי מידע.

יש אפשרות להוריד רק את הפלסטיק המגן של הפנס מבלי לפרק את הפנס מהמקום?

 

גם לא כ"כ הבנתי מהשרטוט מה זה מה. כך שאת התשובה לגבי הקסנון לא ממש קיבלתי.

האם הוא מובנה בפנס, או שזה קיט מחוץ לפנס עצמו.

 

תודה.

SEAT IBIZA CUPRA R

בעבר vw polo GTI

פורסם
בוא נתחיל מהסוף להתחלה,

הפנס שלך דהוי ואתה רוצה לחדש אותו?

 

הקסנון זאת מערכת שמפעילה נורה ייעודית שנמצאת מאחורי העדשה שבפנס הקדמי.

 

 

א. כן, הפנס דהוי ואני רוצה לחדש אותו. אבל זה בלי קשר לשאלה שלי.

ב. חשבתי לקנות פנס קדמי אנג'ל עם בית שחור, למרות שאין כרגע בארץ. (אז להזמין מחול) ובגלל זה שאלתי אם זה בא עם קסנון או לו.

ג. אם לא יתאפשר לי להזמין זוג פנסים כזה, אני רוצה לעשות פרויקט עצמי של אנג'ל אייז. יש כמה מדריכים מפורטים ברשת באנגלית, ואני ממש רוצה לנסות את זה. (כמובן שאם יצא לפועל, הפרויקט יהיה מצולם ומוסבר)

אז בגלל זה אני שואל אם ניתן לפרק רק, ושוב, רק את המכסה מגן השקוף הנ"ל, מבלי להתעסק עם הפירוק הכללי של כל הפנס.

 

ואם כבר פנסים,

עוד שאלה.

אחד מפנסי הערפל שלי שבורים. הפלסטיק מגן שלו. שאלתי במוסך אם יש אפשרות להחליף רק את הפלסטיק, ואמרו לי שזה בא כפנס קומפלט.

הסט הזה הוא יקר למדיי, כ800 ש"ח.

האם יש אופציה חליפית לעניין?

 

תודה!

SEAT IBIZA CUPRA R

בעבר vw polo GTI

פורסם

יש לך את GTLV בת"א הם יעשו לך את הבנייה של האנג'ל אייז בפנסים המקוריים או שאם אתה בכל זאת רוצה לעשות לבד אני כמעט בטוח שתוכל לרכוש את הרכיבים שאתה צריך מהם.

 

הקסנון זה מערכת נפרדת מהפנס שישובת ליד כל פנס וכוללת את הקופסה (כמו שרואים בתמונה) ומנורה.

 

בקשר לפירוק פנס אצלי יש פולו 6n ולא נדרש לפרק טמבון בשביל הוצאת הפנס.

 

הפירוק טמבון מונע ממך גישה לבורג השלישי אמצעי תחתון בגלל זה נדרש הפירוק טמבון?

פורסם
יש לך את GTLV בת"א הם יעשו לך את הבנייה של האנג'ל אייז בפנסים המקוריים או שאם אתה בכל זאת רוצה לעשות לבד אני כמעט בטוח שתוכל לרכוש את הרכיבים שאתה צריך מהם.

 

הקסנון זה מערכת נפרדת מהפנס שישובת ליד כל פנס וכוללת את הקופסה (כמו שרואים בתמונה) ומנורה.

 

בקשר לפירוק פנס אצלי יש פולו 6n ולא נדרש לפרק טמבון בשביל הוצאת הפנס.

 

הפירוק טמבון מונע ממך גישה לבורג השלישי אמצעי תחתון בגלל זה נדרש הפירוק טמבון?

 

כן...

 

 

ומקס תביא תמונה איזה חלק שבור בפנס ערפל.

Skoda Fabia 1.2TSI Sport

פורסם
א. כן, הפנס דהוי ואני רוצה לחדש אותו. אבל זה בלי קשר לשאלה שלי.

ב. חשבתי לקנות פנס קדמי אנג'ל עם בית שחור, למרות שאין כרגע בארץ. (אז להזמין מחול) ובגלל זה שאלתי אם זה בא עם קסנון או לו.

ג. אם לא יתאפשר לי להזמין זוג פנסים כזה, אני רוצה לעשות פרויקט עצמי של אנג'ל אייז. יש כמה מדריכים מפורטים ברשת באנגלית, ואני ממש רוצה לנסות את זה. (כמובן שאם יצא לפועל, הפרויקט יהיה מצולם ומוסבר)

אז בגלל זה אני שואל אם ניתן לפרק רק, ושוב, רק את המכסה מגן השקוף הנ"ל, מבלי להתעסק עם הפירוק הכללי של כל הפנס.

 

ואם כבר פנסים,

עוד שאלה.

אחד מפנסי הערפל שלי שבורים. הפלסטיק מגן שלו. שאלתי במוסך אם יש אפשרות להחליף רק את הפלסטיק, ואמרו לי שזה בא כפנס קומפלט.

הסט הזה הוא יקר למדיי, כ800 ש"ח.

האם יש אופציה חליפית לעניין?

 

תודה!

 

יש לי זוג בשבילך (עם או בלי פנסי ערפל)

דבר איתי בפרטי.

×
×
  • תוכן חדש...