Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משאיות, משאיות!!! רק משאיות מעניינות אותי


דב קרדו
שימו לב! השרשור הזה בן 216 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי גנאדי .

אני גם חובבן גדול של משאיות.

איך אני לא מוצא אחת כזאת.

מה אתה מיתכוון לעשות עם הצבע?

 

-לצבוע...:lol: וברצינות- אני רוצה לשפץ את המשאית הזו לרמה של "כמעט תצוגה" ("תצוגה" אין סיכוי להגיע), אבל זה כנראה ייקח זמן בלתי-מוגדר, בגלל שזה דורש הוצאה רצינית מאד, ככל כנראה. מלבד הצבע- יש לא מעט תיקוני פיבר- כל החלק התחתון שבור מקדימה, עכשיו לא שמים לב, אבל זה ככה, לצערי!:? חוץ מזה- יש את הארגז, שצריך לחדש: נשקלות שתי אופציות- שיפוץ של הקיים, או החלפה לאחד אחר משומש במצב טוב. מה שיפה בארגזים האלה- הם לא השתנו לחלוטין במשך יותר מ-30 שנה, ככה שאפשר למצוא אחד חדש, שזהה כמעט לחלוטין ל"מקור"!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 5.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

השושנים

משהו בשבלך

תמונות שפורסמו בשרשור

attachment.php?attachmentid=103200&stc=1&d=1198345309

 

 

בקרית אונו בתוך גינה ישנם 2 משאיות,כבר כתבתי על זה.

עכשיו התמונה.מקווה שרואים משהו.

יוסי

 

לא מצליח לזהות בדיוק מה זה... GMC?

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן המנוע הראשון של השרמן (דגמי M4 למיניהם) היה מנוע רדיאלי מתוצרת "קונטיננטל". לכמה מהם היו גם מנועי פורד V8.

אגב, בדגמי השרמן המנוע היה מקדימה כמו במרכבה.

ל M51 שהיה מוטציה צרפתית-ישראלית היה מנוע דיזל קמינס.

לטיראן הרוסי היה מנוע דיזל ואני לא שמעתי על מטוס דיזל.

אגב, לסנטוריון היה מנוע בנזין של רולס רוייס שפותח ממנוע של מטוס. היה לו מטען עזר שהיה מנוע של מכונית מוריס משנות השלושים... ממש קלאסיקה...

 

בטנקי השרמן המנוע ממוקם בחלק האחורי של התובה ולא כמו במרכבה (רעיון ששאוב כנראה מהטנק הגרמני "מאוז"). להלן

חתך של שרמן M-4:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0b/M4A4_cutaway.png

אלפא-סוד 1.3 1978, חיפושית 1200 1963, Citroen DS 20 1973. מתנדב ביחידה הארצית לפינוי צירים - יחפ"צ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, שוב שאלה: יש בעיה בשימוש בצינור גומי במקום המתכתי המקורי לסולר? או בצינור PVC?

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי איבוד לחץ? שכן, זה העשוי מגומי הוא פרוגרסיבי, ואולי אפילו מידה קטנה זו של היכנעות ללחץ היא קריטית, בפרט כשמדובר במשאבה ישנה ומשומשת, אשר בה מראש הלחץ הוא שלא כמו בחדשה? לא הבנתי מדוע לא ליצור חדשה לפי הדוגמא? או שאולי אין דוגמא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר מדברים- לא הבנתי, מדוע בכלל הסירו את כל הצינור הישן, ולא השאירו אותו לפחות? בפעם הבאה, שאהיה במוסך (ויש לי טסט עוד מעט)- אגיד לו, שיעשה משהו נורמלי... הצינור הזה ששם- מעצבן אותי...:evil:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גנאדי אני מבין שאתה ספורטבי הבוקר?

 

יצאת להליכה בפארק?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר בגירסה הראשונית של ה- D400 הצבאי (דודג' כמובן) - זאת בעצם אותה משאית שעומדת משופצת בדניה בחיפה והופיע כאן לא מזמן. דלתות ו"לוח שעונים" של וויליס, חזית פשוטה מאד מפח... אולי אפילו "פיתוח" ישראלי? מישהו יודע?

 

שתי המשאיות האלו רקובות עד ליסוד, ועמוסות - עד היום, בבקבוקי סיפולוקס (מי שאוסף כאלה...). הן היו של מפעל מילוי ושימשו להפצה.

 

בשנות השישים המוקדמות היו הרבה כאלה, בצבא ובאזרחות, אבל איכות הבניה גרמה להן להעלם מהשטח.

דב

 

לא מצליח לזהות בדיוק מה זה... GMC?

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה: אחרי המתנה הארוכה, וציפיות- הצ'יפטיין שלי סופסוף אתמול עזב את המוסך, והגיע למפגש באוניברסיתה בפעם הראשונה בחיים, ואני מקווה, שלא אחרונה! האוטו עם טסט כבר כמה חודשים, אבל בגלל התקלה שחזרה על עצמה כל פעם, שניסיתי לקחת אותה מהמוסך- לא יכולתי לנסוע! הפעם אני מקווה, שתקלה סודרה סופסוף, אם כי אני לא ממש אוהב את הפתרון- הם שמו לי צינור גומי מהמיכל, ועד המנוע, במקום מערכת צינור מתכת+מסנן הראשון! הם, אגב טוענים, שהבעיה הייתה בכלל באינגקטורים- מה שלא נראה לי בכלל קשור. להזכירכם- האוטו כל פעם היה ניתקע- מנוע פשוט מאבד כח ונחנק אחרי כמה שניות. ומניע בקושי אחרי זה/לפעמים בכלל לא מניע, לפני, שמוציאים אוויר מהמסנן הראשי!

 

(אגב, השלב של העמידה ליד המחסום בכניסה לחניון עוד כמה שניות היה ניגמר בהורדת המחסום עם המשאית- השומר החליט, ש"אסור למשאיות להכנס, האחראי החליט ככה", כאשר לא ידע להסביר בדיוק, איזה אחראי ולמה החליט- כי לא היה חסר מקום בחניה!:evil: ) וזה לא, שלא באו משאיות לפני זה, וגם אני באתי עם משאית הרבה יותר גדולה, ולא הייתה כל בעיה! מיותר לציין, שלא ממש היה מקום לחנות בחוץ, והיה תור ארוך של מכוניות אחריי, והוא ציפה, שאתמרן עכשיו לצאת החוצה ככה ולמצוא חניה שם!

אוח גנאדי, אתה גדול, איך שאתה מתעקש ודוחף...בטח כבר אמרתי לך, אבל אני אגיד שוב - אתה ממש את החלום שלי (להחזיק משאית עם רישוי וביטוח, להגיע איתה למפגשים...) ומחמם לי את הלב!!!

 

דב

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר בגירסה הראשונית של ה- D400 הצבאי (דודג' כמובן) - זאת בעצם אותה משאית שעומדת משופצת בדניה בחיפה והופיע כאן לא מזמן. דלתות ו"לוח שעונים" של וויליס, חזית פשוטה מאד מפח... אולי אפילו "פיתוח" ישראלי? מישהו יודע?

 

שתי המשאיות האלו רקובות עד ליסוד, ועמוסות - עד היום, בבקבוקי סיפולוקס (מי שאוסף כאלה...). הן היו של מפעל מילוי ושימשו להפצה.

 

בשנות השישים המוקדמות היו הרבה כאלה, בצבא ובאזרחות, אבל איכות הבניה גרמה להן להעלם מהשטח.

דב

 

בנו אותן אזרחים עובדי צהל ב "ב.מ.ב," בבסיס טירה. הן היו ה-D-400 לעניים הראשונות בצהל, החליפו את הGMC והדודג פארגו . מלאות תקלות. פעם איבדנו ברקסים בצומת בית דגן ,- חצינו בשלום. -לא היתה תנועה כמו היום.(ה"הידרוואק" היה אטרקציה,- ברקס כח ראשון בצהל)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אפילו זוכר משאית וולבו אדומה עתיקה בטובס, נוסעת עם חורים של כדורים בשמשה הקדמית.

קטע גדול. זה מזכיר לי סיפור אחר... שתחילתו במחסום, אי שם בשנת 92 או 93, לא רחוק מטובאס... ומשאית וולוו אדומה בירידה במהירות מופרזת לכיוון הבקעה...

 

:lol::lol:

 

 

לא משנה...

:roll::roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוח גנאדי, אתה גדול, איך שאתה מתעקש ודוחף...בטח כבר אמרתי לך, אבל אני אגיד שוב - אתה ממש את החלום שלי (להחזיק משאית עם רישוי וביטוח, להגיע איתה למפגשים...) ומחמם לי את הלב!!!

 

דב

 

ולהלחם בשומר בכניסה לחניון, שמשום-מה מחליט, שלא נכנסים עם משאית, אפילו שהיא רכב אספנות ולא חסר מקום בפנים...:? העניין המעצבן הוא, שמשאית כשחונים נכון, תופסת לא יותר מקום, מה"פרייבט"! ויש לפחות כמה פרייבטים, שמחליטים, שהם משאית, וחונים על שני מקומות ויותר!:evil:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולהלחם בשומר בכניסה לחניון, שמשום-מה מחליט, שלא נכנסים עם משאית, אפילו שהיא רכב אספנות ולא חסר מקום בפנים...:? העניין המעצבן הוא, שמשאית כשחונים נכון, תופסת לא יותר מקום, מה"פרייבט"! ויש לפחות כמה פרייבטים, שמחליטים, שהם משאית, וחונים על שני מקומות ויותר!:evil:

יש גם כמה פרייבטים שהם בגודל של משאית.:?

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב חברים ,זה לא משאית אספנות, בכל זאת זה פרויקט של אדם אחד בשם אלכס שהוא בעל סוס גורר מסוג קנוורט קמינס 400 מודל 1990 עם סליפר אורגינלי של 84 אינטש והוא מספר שנים בעל האוטו ,לאחרונה היתה לו תאונה בסליפר ולכן לפני חודש קנה סליפר מאינטרנש שירד מהכביש אחד משניים שהיו בארץ מודל 92 והרכיב אותו לבד בעבודת כפיים וגם צבע את האוטו,הכל בידיו הנה התא שינה על העגלה בדרך מחיפה למוסךאילת קווי תובלה באשדוד,שם במשך חודש שיפץ והירכיב תושבות וכריות אויר לתא שינה שלא היו לא באורגינל,

06-11-07_0830.jpg

06-11-07_0832.jpg

06-11-07_0831.jpg

19-12-07_0951.jpg

19-12-07_1644.jpg

19-12-07_0946.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה! אהבתי!8) אני רואה, שהוא העביר אגזוזים לאחורה יותר, מאחורי התא השינה, נכון? אגב, יש איזשהו רישום ברישיון המשאית לגבי התא השינה: יש או אין? כלומר, זה נחשב לשינוי מבנה, הוספה או הורדה, או לא?:roll:

 

חבל על האינטרנש, שירד מהכביש... וחבל על ה-T800 והאוטוקאר הבת-ימיים, שננטשו וכנראה פורקו לחלקים וברזל...:cry:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 216 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...