Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משאיות, משאיות!!! רק משאיות מעניינות אותי


דב קרדו
שימו לב! השרשור הזה בן 204 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאוהבי משאיות, ומאק בפרט:

 

http://www.hankstruckpictures.com/brooks2005_mack.htm

 

 

אחד מהחלומות שלי:

dsc_7772.jpg

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 5.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

השושנים

משהו בשבלך

תמונות שפורסמו בשרשור

משאיות Skoda-LIAZ מתוצרת צ'כוסלובקיה היו בזמנו מאוד נפוצות בבריה"מ, בעיקר בחלק המערבי שלה ובעיקר בתצורת גורר-תומך.



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחחחחח.... אילו זיכרונות!!! איפה מצאת את זה איפה?!?:roll::shock: המשאית הזו הייתה אחת מהמשאיות בנוף ילדותי, אחת מאהובות, יש לציין. ועכשיו, ככל הידוע לי, ניכחדו לגמרי כולן. אילו רק יכולתי להביא אחת לארץ- אבל נראה לי, שגם אם היה לי את הסכום הנדרש- אין כבר להשיגן יותר בשום מקום! בארץ לא היו כאלה, ככל הידוע לי, או שאני לא יודע משהו?:roll:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה לנהגים הוותיקים: איך, לכל הרוחות, מורידים נכון הילוכים בצ'יפטיין?!? -כי אני לא מצליח!!!:evil::cry::shock: כלומר, אחרי, שקצת תרגלתי עם ה"דאבל-קלאץ'"- אני מעלה אותם ללא בעיה מיוחדת, אבל כל פעם, שמנסה להוריד- נראה, כאילו אני הולך לשבור את הגלגלי השיניים, אז בסוף אני בד"כ מוותר ועוצר רק עם הברקסים, וזה לא לעניין! מישהו יכול לעזור לי- כי הגיר תקין, נסעתי עם מוסכניק, והוא מסתדר עם זה ממש יפה! חבל לי להרוס אותו בניסיונות...:oops:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גנאדי

כל הרעיון הוא להתאים את סל"ד המנוע עם הגיר בעת שיחרור המצמד.

וזה נעשה ע"י לחיצה על דוושת הדלק. (צווישן גז)

יש לתת לחיצה על דוושת הדלק לחיצה בריאה כאשר המצמד משוחרר ואינו לחוץ.

 

ומיד לפני שהסלד(טורים) יורדים יש לשלב את ההילוך.

 

כמו כן דבר חשוב לא פחות -יש להתאים את המהירות של הרכב להילוך לפני ההורדה.

ירון מאיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סדר פעולות ב"צווישן-גאז" (ובעברית - גאז-ביניים) בהורדת הילוך, נניח מהילוך שלישי לשני:

  • עוזב גאז, לוחץ קלאץ', ומוציא מהילוך שלישי לניוטראל.
  • עוזב קלאץ' ונותן מכת גאז, כאשר אתה עדיין בניוטראל, ומיד ממשיך לשלב הבא:
  • עוזב גאז, לוחץ קלאץ', ומכניס ברגש להילוך שני.
  • עוזב קלאץ', נותן גאז וממשיך לנסוע.

נשמע קצת מבלבל, אבל תירגול קטן יסדר את העסק.

יש הרבה נהגים שבטעות לא משחררים קלאץ' כאשר הם נותנים את גאז-הביניים, ואז כמובן אין לו שום אפקט, משום שציר הכניסה של הגיר לא מקבל את "מכת" הסיבובים שהוא צריך כדי שיתאים בסל"ד לציר המישני.

 

פעם, כשלמכוניות לא היה הגה כח והנהגים היו מברזל, גם למכוניות פרטיות לא היו סינכרונים, וכל נהג שלט ברזי ה"צווישן גאז".

על חובבי הרכב הקלאסי מוטלת החובה לשמור על המיומנות הזו למען שימור ההיסטוריה :wink:...

 

יש "וורסיה למתקדמים", כלומר, לעשות את כל העסק תוך כדי בלימה. לטכניקה הזו קוראים heel and toe, ומשתמשים ברגל ימין לתת ברקס וגם את מכת-הגאז בו-זמנית. הדגמה נחמדה אפשר לראות בסרטון הבא, ובמקרה לגמרי מצאתי אחד שבו זה מודגם על MGB...

http://youtube.com/watch?v=IU93XZQI_60 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל העונים! אכן, אני נתתי גז ביניים מבלי לעזוב את הקלאץ, לדעתי...:oops: אנסה את השיטה בפעם הבאה, שאנהג! היום כבר לא מלמדים את הנהגי המשאיות את כל השיטות הישנות- אין כבר שנים משאיות, שצריכות את זה... :roll: אפילו בפורד D שלי, שנת 78, כבר לא צריך את זה! 8)

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית נוהג על משאיות ואוטובוסים (גיר רגיל) תמיד עם דאבל קלאץ ובהורדת הילוכים עם גז ביניים.

 

אני יודע שאין כלל צורך לבצע זאת כי הגירים של היום הם הם סינכרונים ואין בכלל בעיה להוריד או להעלות הילוכים ללא כל הפעולות המיותרות הללו.

 

מגיל קטן הייתי נוסע עם אבי (שעבד על אוטובוסים) ואחיו שהיה נהג משאית,

ומאז אני תמיד חיקיתי אותם וזה נשאר אצלי.

 

היום כשאני מלמד נהיגה על משאית אני לא דורש מהתלמידים לבצע את זה.

 

לעיתים שתלמיד יושב לידי ואני נוהג אז תמיד צצות השאלות - מדוע אני משתמש כך עם דאבל קלאץ ועם גז הביניים.

וכמו שאמר ידידי קובי מילוא "על חובבי הרכב הקלאסי מוטלת החובה לשמור על המיומנות הזו למען שימור ההיסטוריה".

 

אני זוכר שבפעם הראשונה שקובי נתן לי לנהוג על ה-MG שלו הוא הופתע כאשר הורדתי הילוכים עם גז ביניים בצורה הנכונה.

 

ירון מאיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי זה כבר נידון בשרשור הזה, אבל בחולון, ברח' המשביר מעט לפני הפינה עם רח' המרכבה עומדת כבאית מגיירוס-דויטץ עם לוחית רישוי בת 6 ספרות, די מאובקת אבל שלמה, מהדגמים היחסית מאוחרים של מגיירוס.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעיתים שתלמיד יושב לידי ואני נוהג אז תמיד צצות השאלות - מדוע אני משתמש כך עם דאבל קלאץ ועם גז הביניים.

וכמו שאמר ידידי קובי מילוא "על חובבי הרכב הקלאסי מוטלת החובה לשמור על המיומנות הזו למען שימור ההיסטוריה".

כשקניתי את ה-ZX, נתתי סיבוב עליה לאבא שלי שהיה נהג משאית ברוסיה והופתעתי לראות אותו מעביר הילוכים על דאבל קלאץ' וגז ביניים. כששאלתי אותו למה הוא עושה את זה, אמר שככה הוא רגיל

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי זה כבר נידון בשרשור הזה, אבל בחולון, ברח' המשביר מעט לפני הפינה עם רח' המרכבה עומדת כבאית מגיירוס-דויטץ עם לוחית רישוי בת 6 ספרות, די מאובקת אבל שלמה, מהדגמים היחסית מאוחרים של מגיירוס.

 

 

אם זה מה, שאני חושב שזה- אז יש שם מוסך של שרותי כיבוי, או משהו- הם כל הזמן מתעסקים שם עם הכבאיות...

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש שם מוסך שנותן שרותי מכונאות לכבאיות.

במיוחד כבאיות מגירוס של הצבא

"ברוכים הבאים לעולם הטילונים"

אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/

אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/

פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 204 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...