Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום עוד תינוק טבע בבריכות ארצנו[http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3579945,00.html],

מה שכל פעם מעלה את הסוגייה שמצילים מתחילים רק עם בנות וכל שאר הקישקושאדות האלה[מעניין מה עושות המצילות],

 

 

בכל מקרה, אע"פ שרוב הפורום הינו צעיר בגילו, גם כאן יש אנשים בעלי ילדים, כמה טיפים:

* תמיד מסתכלים על הילדים שלך[כל עוד הם לא יודעים לשחות], לא מבעד לעיתון, לא דרך שיחה עם חבר ולא מהחצר כשהילד בבריכה.

* מצופים נועדו לעזור להורים להשגיח על הילדים, הם לא נועדו להצלה, אם תסתכלו על השורות הקטנות של המצופים, תראו שכתוב עליהם שהם לא נועדו להחליף את ההורים/או את המציל.

* הסיבה -> במידה וילד קופץ, יש סיכוי גדול שהמצופים יחליקו לו מהיידים ואז הוא נשאר בלי הגנה, כאן נכנס הקטע של המציל, או של ההורים[קרה במשמרת שלי השבוע].

* צאו מנקודת הנחה שגם אם יש מציל, אין מציל - אולי הוא נרדם, לא שם לב, קורא עיתון, יושן, או לא נמצא בכלל בבריכה[מניסיון עם עמיתיי למקצוע, פגשתי כבר בהכל].

* מציל הוא לא שירות לקוחות, הוא לא תאילנדי לשירותך, הוא לא מנקה, הוא לא רוצה ברעתך הוא רוצה בטובת כלום והוא לא השעון הדובר.

 

 

בגמרא נכתב כל המקיים נפש אחת כאילו קיים עולם מלא, אל תתנו לבריכה שלכם לבדוק אם המשפט הזה נכון.

 

אבי,

מציל מעת לעת.

----

פורסם

מה שעוד פעם מעלה את זה שלא נכנסים למקווה מים בימי בין המיצרים.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

להגיד את האמת? את מי בכלל מעניין המציל?

איפה בכל הסיפור הזה ההורים של תינוק בן שנתיים ו 7 חודשים?

ממנגלים בנחת?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מה שעוד פעם מעלה את זה שלא נכנסים למקווה מים בימי בין המיצרים.

 

מה שמעלה את השאלה, אם הילדה שלי לא יהודיה, היא יכולה להיכנס לבריכה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני אף פעם לא הולך לבריכה עם שתי הבנות יחד כי אני מפחד שלא אוכל להשגיח על שתיהן בצורה נאותה. מבחינתי להשגיח עליהן אומר להיות במרחק של מטרים ספורים מהן ועם העיניים עליהן כל הזמן. עם כל הכבוד למציל אני סומך רק על עצמי ולא מצפה מאף אחד שיעשה את העבודה הזו בשבילי.

 

ולמנחם, אנשים נפגעו גם בפיגועים בבתי כנסת אז לפי אותו היגיון אסור ללכת לבתי כנסת. אם תרצה אפשר להמשיך שתלמידי ישיבות רבים נהרגו בתאונות בטיולים בשנה האחרונה אז אסור גם ללמוד בישיבה, בבתי חולים כולם חולים אז אסור להיכנס לשם ללא תלות במצבך הבריאותי. אם תרצה אפשר להמשיך עוד הרבה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אויש... כמה שאתם לא מבינים את הפואנטה!

 

בין המיצרים - אלו הימים היחידים שאסור להיכנס בהם לים, או לבריכה, מלבד שבת. חכמינו עוד קבעו זאת (על הים, לא על הבריכה. הבריכה זה כבר מחמישים השנים האחרונות למיטב ידיעתי..).

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

הורים יקרים, בנוסף לדבריו של Karnel, עפ"י חוק ילדים עד 6 גיל או שאינם יודעים לשחות מחוייבים בליווי מבוגר.

כלומר מחובותיו של ההורים להשגיח על הילדים, מעבר לחובתו הכללית של המציל על כל מתרחצי הבריכה (הכוללת את הילדים).

זה החוק.

זה נכון

פורסם
אויש... כמה שאתם לא מבינים את הפואנטה!

 

בין המיצרים - אלו הימים היחידים שאסור להיכנס בהם לים, או לבריכה, מלבד שבת. חכמינו עוד קבעו זאת (על הים, לא על הבריכה. הבריכה זה כבר מחמישים השנים האחרונות למיטב ידיעתי..).

 

אנחנו מבינים מצויין.

רציתי לדעת אם להוציא לבתי היתר הלכתי או לא, זה הכל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אנחנו מבינים מצויין.

רציתי לדעת אם להוציא לבתי היתר הלכתי או לא, זה הכל.

 

אני לא חושב שאמור להיות קשר בימים אלה ליהודים ולא יהודים.

 

ומה הקשר פיקציה?!

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

אבל דבר אחד לא הבנתי - מה הקשר לפיקציה?!

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם
אני לא חושב שאמור להיות קשר בימים אלה ליהודים ולא יהודים.

 

זאת אומרת שבכל העולם טובעים יותר אנשים בתקופת בין המצרים?

מעניין...

אני חושב שארגון הבריאות העולמי של האו"ם צריך לצאת באזהרה!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מה הקשר פאלו?!

 

אני אמרתי שבתקופה זו טובעים יותר אנשים? אולי כן. אני לא יודע, לא שמעתי על זה כלום.

 

מה, בגלל שאני מעיר הערות שלא לרוחכם, אתם ישר יוצאים להתקפה? מה נסגר אתכם?!

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם
היום עוד תינוק טבע בבריכות ארצנו

 

מה שעוד פעם מעלה את זה שלא נכנסים למקווה מים בימי בין המיצרים.

 

לפי התגובה שלך אפשר להבין שאתה טוען שיש קשר

 

פתאום אתה אומר שאין קשר

 

תחליט

×
×
  • תוכן חדש...