Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הורידו לי את האוטו מהכביש, כמה שאלות (ודיון בנושא שיפורי רכב בתחום האפור)


מושיקו.
שימו לב! השרשור הזה בן 5756 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 210
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כי כנראה הוא שם הגה ספורט שלא כלול בו צופר.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שעונים בקורה הם לא עילה לפסילה. יש להם תקן.

כנ"ל לגבי פנסי אנג'ל אייז הנושאים עליהם תקן E. על זה אתה יכול לגשת לבית המשפט.

הגה ספורט - ע"פ חוק, הגה המחזיק בקוטר דומה לשל המקורי + תקן E (קיים בכל הגה איכותי) - זכותך לשים אותו על האוטו.

מוט גישור עליון הוא לא חוקי.

אתה לא החלפת מקום לצופר, אלא רק ללחצן. בכל מקרה אפשר לשחק על שינוי מבנה פה, למרות שכל עוד אתה לא עוזב את ההגה עם 2 הידיים, אני בספק אם זה קביל.

חכה שנתיים, אני אפילו אתן לך חותמת על זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חכה שנתיים, אני אפילו אתן לך חותמת על זה.

 

יפה שאתה חושב כך.

אני חושב שכסוף סוף תחזיק בידך הסמכה רשמית, אתה תחשוב יותר מפעמיים לפני שתחליט לסכן את הסמכתך ולשים חותמת.

 

הרבה קצינים זוטרים בצה"ל אמרו ורטנו על החלטות לא מובנות של מפקדייהם - כשהזוטרים התקדמו, גם הם רעדו מלפרוץ דרך והפכו לשמרנים, וכל זה רק כדי לשמור על מעמדם וקידומם.

 

פריצת הדרך ושינוי, הם לא בכך שתשים חותמת, אלא בכך שתקנות יבחנו מחדש ויותאמו בהתאם לצורך.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם יכולים לקרוא את השרשור שפתחתי ב פולגז בעקבות הורדה מהכביש שקיבלתי מהבוחן רכב ה** ביל הזה http://www.fullgaz.co.il/forums/showthread.php?t=34281

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שמח שהוא לא אמר לך כלום על הבדלי הצבע :)

ראיתי את האוטו שלך במקרה כמה פעמים, פשוט יפהפה.

 

לגבי הבוחן, קורה.

איפה כל זה קרה?

 

אביחי

 

אתה מתכוון למכסה מנוע השחור? החזרתי אותו חזרה ללבן :wink:

 

לגבי הצופר לא יכולתי לשים אותו בהגה בגלל שהחלפתי הגה אבל מה זה השטויות האלה שזה הורדה מהכביש כי הלחצן ממוקם על הידית של הגיר ועוד מתחת לשק הילוכים, מקום שבכלל לא מפריע ותכלס גם יותר נוח כי היד כל הזמן על הידית הילוכים.

 

בגירה תאמין לי שהשעונים לא יכולים לעוף והסטראט לא יכול לעוף פתאום לאנשהו, לא עלינו אם מגיעים למצב של תאונה שהמוט הזה ייצא מהמקום מהעוצמה, אני בטוח שזאת תאונה קטלנית שלא תשאיר גם ככה את הנהג בחיים.

 

גם אני שמעתי עליו סיפורים וכשנפגשתי איתו העדפתי לסתום כי בכל מקרה הוא היה מוצא על מה להוריד אותי.

 

רק על האגזוז הוא לא יכל לדבר , יש לי אגזוז של סופר ספרינט מאושר מכון תקנים ומשרד התחבורה ועל זה הוא סתם ולא הוציא מילה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

... ע"פ חוק, הגה המחזיק בקוטר דומה לשל המקורי + תקן E (קיים בכל הגה איכותי) - זכותך לשים אותו על האוטו.

מוט גישור עליון הוא לא חוקי.

.....

 

גם אם ההגה במקור היה אם כרית אוויר?ושלי לדוגמה בא אם מוט גישור מהמפעל.אז כדיי להוריד?לא בא לי למצוא אותו בין העניים בתאונה. :-P

Shift happens!:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי ברכב יש מוט מייצב קידמי מקורי.- מאזדה

 

גם ברכב הקודם שלי היה מוט מייצב מקורי קידמי (רנו מגאן 1996)

 

אז מה הלאה? גאנטים לא מקוריים...

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל מי שהגיב להודעה שלי,

תגידו, אתם יודעים לקרוא עיברית?

HEBREW,MF"S" DO YOU READ HEBREW?

כתבתי בפרוש שאני חושב שכל מה שכתבתי הוא שטויות מוחלטות אבל זה הרציונל שמניע את משרד הרישוי/תחבורה לפסול את התוספות האלה.

 

 

מושיקו,

נפלת על בוחן מניאק אבל גם דביל כי עם האישורים של סופר ספרינט אתה יכול לעשות ניר טואלט והוא יכל להוריד לך את הרכב בכיף גם על הדוד האחורי של סופר ספרינט.

 

מאוד מדאיג לשמוע שהיד שלך במילא כל הזמן על ידית ההילוכים, אתה נוהג עם יד אחת?

 

מגאו1600,

מוט מייצב קדמי עליון מקורי במגאן ומזדה? איזה דגם?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו כן גם ברנו מגאן דור ראשון, מנוע 1600 RT. ישנו מוט מייצב עליון- מקורי מהחברה.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול היה מבצע בשכונה שלי עצר אותי שוטר על לוחית רישוי לא במקום....

 

אני כל כך שמח שעושים את המבצעים האלה. הילדודס חושבים שהם כולם שומאכרים, ולא מודעים שהם מהווים סכנה למשתמשי כביש אחרים והולכי הרגל.

 

הלוואי יותר ויותר מבצעים מהסוג הזה, בעיקר בקרית היובל ושכונות ברבריות אחרות. ובבקשה בבקשה בערבי ימי שישי.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5756 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...