Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הורידו לי את האוטו מהכביש, כמה שאלות (ודיון בנושא שיפורי רכב בתחום האפור)


מושיקו.
שימו לב! השרשור הזה בן 5754 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מושיקו גם אצלי מותקן סופרספרינט, לצערי הוא צודק בעניין האישורים

הם שווים לת@$% ובוחן יכול להוריד על זה מהכביש.

זה אובסורד אבל זו האמת.

Peugeot 208GTI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 210
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ואם תסתכל בעבר שלי תראה 0 הרשעות חוץ מכמה דו"חות חניה בעיר

 

אני מבין שמאתמול זה השתנה, לא?

 

אם הרכב שלך חוקי לגמרי יש לך את כל האופציות לערער על ההחלטה. קח עו''ד ותתבע את המשטרה.

 

אתמול נתנו לך גם דו''ח על לוחית לא תקינה וגם הורידו רכב מהכביש מהסיבות כאלה ואחרות. אני נוסע על אותו הכביש איתך כאשר ברכבי יושבת משפחתי ומבחינתי המשטרה מגנה עליי ממך. אין לי הגנה אחרת, רק המשטרה. לא אכפת לי מהשיפורים שלך ולא מצבע הרכב ולא מההנמכה, אכפת לי רק מהחיים שלי ושל משפחתי. הרכב שלך נבדק ע''י בוחן תנועה ונמצא לא כשיר לנהיגה. מה עוד אתה רוצה? אם אתה חושב שאתה זכאי לגמרי אתה רשאי לערער ולהחזיר את הרכב שלך לכביש.

 

אם אתה חושב שכל אחד יכול להגדיר לעצמו מהו תקין ומהו לא תקין אני יכול להגיד לך שזה לא יעבוד. החוק הוא אותו החוק לגבי כולם. אם פגעו בזכויותיך - תגש לבית המשפט ותעדכן אותנו.

 

לא שרפו לך את הרכב ולא מחצו אותו לקוביית ברזל, אתה רשאי להוכיח את חפותך.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שבן אדם שנוסע ברכב תקין לחלוטין יחוייב להשקיע בעו"ד

ויבזבז את זמנו, עדיף שהמשטרע תשקיע בעובדיה ותעסיק בוחנים

שמבינים משהו ברכבים ולא עסוקים במילוי מכסת הורדות ודוחות.

נהגים על ליסינגטומטיות מסוכנים לא פחות , וחברות הליסינג מעלות לא פעם

לכביש רכבים לא תקינים אולי אם בוחני התנועה באמת היו רוצים לעבוד ולהגן על

הציבור היו מתחילים לטפל בזה.

אבל זה כבר דורש השקעה יותר פשוט להציק לרכבים מושקעים .

Peugeot 208GTI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מושיקו גם אצלי מותקן סופרספרינט, לצערי הוא צודק בעניין האישורים

הם שווים לת@$% ובוחן יכול להוריד על זה מהכביש.

זה אובסורד אבל זו האמת.

 

זה מוזר כי כשהראתי לו את האישורים הוא אמר במין מלמול כזה..על זה אני באמת לא יכול לעשות כלום.

 

מזדה 3 לא אמרתי שהאוטו שלי חוקי אבל גם לא אמרתי שהאוטו שלי מסכן חיי אדם בגלל שעברתי על כמה סעיפים שלדעתי בכלל לא צודקים, מההודעה הראשונה רשמתי שאני מסכים עם השוטר כי יש חוקים ואני יודע שעברתי אותם אבל תדע שלא תמיד החוקים הם תורה מסיני ולא תמיד הם נכונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הבדל בין רכב מושקע ומשופר.

 

לשיפור חייבים אישורים.

 

מסתבר שיש כאלה שהסתכלו קצת יותר מדי PIMP MY RIDE ו-OVERHAULING, וצריך להוריד אותם ארצה.

 

תשקיעו בשיפור מקצועי, למה לא? אבל שיפורי רחוב זולים "אוטו דיפו" סטייל זה מצחיק. ועל זה בדיוק אני מדבר כאשר הזכרתי קרית היובל. מסוכן לעבור שם ביום שישי בערב מרוב פיאט אונו ספורטיביות.

 

חוקי אבל גם לא אמרתי שהאוטו שלי מסכן חיי אדם בגלל שעברתי על כמה סעיפים שלדעתי בכלל לא צודקים, מההודעה הראשונה רשמתי שאני מסכים עם השוטר כי יש חוקים ואני יודע שעברתי אותם אבל תדע שלא תמיד החוקים הם תורה מסיני ולא תמיד הם נכונים.

 

זה כבר יותר מדי.

 

החיים עדיין לא לימדו אותך שום דבר, בחור צעיר. יש לך עוד הרבה נסיון לצבור עד שתפסיק לחשוב ככה.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיכאל כרמי-מזה השאלה הזאת למה הוא צריך את האגזוז ולמה הוא צריך שעונים ומה ומי ומו....

כמו שחלק מהאנשים משקיעים עשרות אלפי שקלים בעיצוב הבית ואני לא מבין למה צריך יותר ממיטה, מחשב וכיסא בביתי, ככה אתה לא תבין למה אני השקעתי 30 אלף ש"ח באוטו כשיש לי בכלל קטנוע ובאוטו אני נוסע בלחץ פעם בשבוע. זה הובי-תחביב, זה הכיף שלי ושל עוד רבים, זה מה שמספק לי הנאה בחיים. כשאני מוציא 100 שקל על גינס חדש אז כואב לי אבל כשאני שם 200 שקל דלק ונוסע ברכב שאני השקעתי בו כל כך הרבה זה נותן לי סיפוק אדיר ואני לא סופר את הכסף.

זה התגובה שאחרונה שלי כי מי שמבין מבין ומי שלא מבין גם לא יבין לעולם...

אני מבין טוב מאוד אני מחזיק אופנוע 600 ורכב ובשניהם אני משקיע ומטפל אותם

אני כתבתי על שיפורי הדמה, אם לא הבנת לא איכפת לי שתשפר את הרכב שלך ותוסיף לו 500 כ"ס כל עוד זה בטיחותי (נהפוך הוא אני בעד שיפורים והעלאת רכבים ספורטיביים לכביש)

אני מדבר על נהגים שחושבים ששיפור הרכב מתחיל ונגמר בפילטר פתוח, הגדלת חישוק, ואגזוז פתוח

לאחר מכן הם יוצאים לכבישים ונוהגים כמו חיות ומכתימים את כל עולם השיפורים

אני לא מכיר את בעל הרכב לא מכיר את הרכב שלו ומבחינתי הוא צדיק, כי יכול להיות שהרכב שלו משופר כהלכה ועומד בכל התקנים אבל בגלל השם הרע שיצא לכל משפרי הרכבים בארץ הוא אכל אותה

הדברים שכתבתי וגם BURZUM הם כלליים ומתבקשים גם בששור הזה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מכיר את שוק שיפורי הרחוב זולים , אני יודע שכל מה שמותקן אצלי ברכב איכותי

ולפי מה שהבנתי גם מושיקו השקיע בחלקים איכותיים.

אבל שוב הבעיה טמונה במשרד התחבורה ובמשטרה שמעסיקה בוחנים שלא מבינים דבר

וחוקים שלא מתאימים לתקופה.

Peugeot 208GTI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם לא תופסים הוא יכול להיות מאה אחוז זה לא יעזור לנו, כל עוד יש תפועה של שיפורים לא בטיחותיים

אני קיבלתי הורדה מהכביש בגלל לוחית שלא ישבה הכי טוב באופנוע, מעולם לא ניסתי להסתיר את הלוחית נהפוך הוא בכל שטיפה אני עובר עליה עם סמרטוט שתהיה נקייה ולא תכער את האופנוע

אבל מכיון שיש תופעה מאוד מוכרת של הסתרת המספר באופנוע כל בוחן שיתפוס אותך לא יקח אותך לפוליגרף, מבחינתו אתה ניסת להסתיר את המספר בדיוק כמו השאר, אם לא הייתה תופעה של הסתרת המספר סביר מאוד שהבוחן היה מאמין לי ומתחשב.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה רוצה להצדיק את הבוחנים ? זכותך !

בוחן מקצועי בעל הבנה ולו הבסיסית ביותר מצליח להבדיל בין שיפור איכותי לבין קומבינות זולות.

בשביל זה לא צריך להיות גאון.

Peugeot 208GTI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בורזום, אתה מדבר שטויות בקילו.

 

פשוט יורה לכל הכיוונים, סתם שלא לצורך.

 

לי יש ברכב מוט מייצב מקורי המגיע מהחברה, יש לי רכב 2 דלתות, צבע אדום, חלונות כהים מאחור. ריפודי עור שחורים בכל הרכב,פנסי ערפל , הגה של מאזדה RX7 כל החלקים מקוריים לחלוטין עם תו תקן של מאזדה עם מקטים של מאזדה. אז גם אני ערס?, או עבריין תנועה?, או שבגלל שאצלי הכל הגיע מהחברה אז אני ילד טוב???

 

תתעורר ידידי, לרוב שוק האפטר מארקט מציע חלקים הרבה יותר יציבים/ חזקים / עמידים מאשר החלקים המקוריים של הרכב. אה שכחתי הרכב שלי גם מונמך... גלגלי מאגנזיום בחתך רחב(עם צמיגי פירלי P6000- ולא זבל סיני)- הכל הגיע מהחברה (למעט הבולמים).

 

תתפלא אבל דווקא אנשים כמוך , בורים בתרבות מוטורית שחושבים שכל אדם ששם חלק מן הדברים שציינתי למעלה- הוא עבריין תנועה בפוטנציאל,

 

לא תאמין כמה פעמים עוצרים אותי שוטרים (רכב ביבוא אישי) ומתים לתת לי סתם קנס, מה לעשות שהם לא יכולים, ומחפשים סתם, כי יש לי רכב עוף מוזר....

 

תאמין לי שלמשרד הנחמד שלי, מול המחשב היפה שלי , אני נוסע ברכב ה"ערסי" הידני שלי, בצורה הרבה יותר מתורבתת משאר בעלי רכבי הליסינג על הכביש.

 

למי שמשקיע ברכב , אכפת מכל שריטה ומכה, דווקא לכל הפסיכים בעלי רכבי חברה לא אכפת ונוסעים כמו מטורפים.

ולמען הסר כל ספק... גם לי יש אופציה לקחת רכב חברה מאזדה 3 כמו שלך אוטומתית, אבל לשמחתי משתלם לי יותר לנסוע ברכב שלי- (אני גר קרוב לעבודה).

 

אל תשפוט שלא לצורך, ועוד בפורום הדוגל בתרבות מוטורית ועידודו הן ברמה ארצית ואני מאמין גם ברמה האישית של הגולשים בו..

 

בטח תיהיה חייב להגיב...

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם לא תופסים הוא יכול להיות מאה אחוז זה לא יעזור לנו, כל עוד יש תפועה של שיפורים לא בטיחותיים

אני קיבלתי הורדה מהכביש בגלל לוחית שלא ישבה הכי טוב באופנוע, מעולם לא ניסתי להסתיר את הלוחית נהפוך הוא בכל שטיפה אני עובר עליה עם סמרטוט שתהיה נקייה ולא תכער את האופנוע

אבל מכיון שיש תופעה מאוד מוכרת של הסתרת המספר באופנוע כל בוחן שיתפוס אותך לא יקח אותך לפוליגרף, מבחינתו אתה ניסת להסתיר את המספר בדיוק כמו השאר, אם לא הייתה תופעה של הסתרת המספר סביר מאוד שהבוחן היה מאמין לי ומתחשב.

 

+1

תחשבו על בוחן שראה ביום 4 אנשים שניסו להסתיר את המספר (למשל), כאלה שבאמת עשו משהו לא חוקי, ואז מגיע החמישי כמו הציטוט מעלי שבתום לב האופנוע שלו נראה כאילו ניסה לעשות כמוהם - אתם חושבים שהבוחן יפתח חקירה וילך לקחת עדות אופי על הבנאדם שיגידו לו כמה הבנאדם טוב ונחמד?

אי אפשר לעשות חקירה לכל אחד ובגלל זה אם יש חשד למשהו, הבוחנים מורידים מהכביש\קונסים.

 

אני לא מצדיק את הבוחנים אבל זהו ההגיון שעומד מאחורי התהליך הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקשיבו כל "המומחים" שמטיפים פה, רואים שאתם לא חלק מהעולם הזה, חוקי?! מאושר?! תקן?! באיזה סרט אתם חיים? פה במדינה הכל לא חוקי!

אני לא צריך בפורום רכב להגן על התרבות הזאת, כאן זה "הבית" שלי אתם האורחים.

 

אני מהשכונות, אני גאה בזה, ופה בשכונה שלי לא ראיתי שום רכב "משובר", את הסטיגמות תשמרו לעצמכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין שמאתמול זה השתנה, לא?

 

אם הרכב שלך חוקי לגמרי יש לך את כל האופציות לערער על ההחלטה. קח עו''ד ותתבע את המשטרה.

 

אתמול נתנו לך גם דו''ח על לוחית לא תקינה וגם הורידו רכב מהכביש מהסיבות כאלה ואחרות. אני נוסע על אותו הכביש איתך כאשר ברכבי יושבת משפחתי ומבחינתי המשטרה מגנה עליי ממך. אין לי הגנה אחרת, רק המשטרה. לא אכפת לי מהשיפורים שלך ולא מצבע הרכב ולא מההנמכה, אכפת לי רק מהחיים שלי ושל משפחתי. הרכב שלך נבדק ע''י בוחן תנועה ונמצא לא כשיר לנהיגה. מה עוד אתה רוצה? אם אתה חושב שאתה זכאי לגמרי אתה רשאי לערער ולהחזיר את הרכב שלך לכביש.

 

אם אתה חושב שכל אחד יכול להגדיר לעצמו מהו תקין ומהו לא תקין אני יכול להגיד לך שזה לא יעבוד. החוק הוא אותו החוק לגבי כולם. אם פגעו בזכויותיך - תגש לבית המשפט ותעדכן אותנו.

 

לא שרפו לך את הרכב ולא מחצו אותו לקוביית ברזל, אתה רשאי להוכיח את חפותך.

 

בורזום,

 

אני מבין לליבך, אבל - אתה מיתמם.

אני חושב שידוע לך היטב שאנחנו לא חיים במדינה מתוקנת מבחינה מוטורית.

 

אני חושב שרוב חברי הפורום לא מעוניינים לסכן את עצמם ואת הסביבה, משקיעים כסף ומחשבה רבים באחזקה ובשיפורים והיו שמחים שמהנדס רכב מומחה (לדוגמא) יבחן את כלי הרכב שלהם באופן מקצועי והנדסי ע"מ לאשר חוקית את השינויים.

 

לצער כולנו - לא זה המצב.

 

יש מקום להבדיל בין שיפורי "שופוני" מסוכנים (קסנונים מסנוורים, מערכות פליטה אנטי סוציאליות וכדומה) ובין שיפורים לגיטימיים שבוצעו באופן מקצועי.

בתגובתך אתה לא מבדיל בין השניים וחבל. אתה בעצם טוען שיש להוציא חלק נכבד מהתרבות המוטורית מחוץ לחוק. ליתר דיוק - לאכוף את החוק הקיים באופן נוקשה ולהוקיע אנשים טובים ונורמטיביים כעבריינים.

106GTI - Deus ex machina

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5754 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...