Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקנות רכב יד שנייה במחיר של 10K... יש הצעות?

ראיתי כל מיני מכוניות.. ראיתי סיטורן סקסו מודל 98 ב7 אלף מה אתם אומרים על הסיטורן סקסו.?

אשמח לחוות דעת גם על דיהטסו אפלאוז

פורסם

מה הדרישות שלך מהרכב?

אם אתה שיפוצניק שמוביל בלוקים וגלונים של צבע בשעות היום כדאי שנדע.

אם אתה סטודנט תפרן שרק רוצה להגיע לאוניברסיטה, אפילו לא רוצה מזגן ורדיו, כדאי שנדע.

 

הסקסו בסדר גמור.

הסיכוי שלך למצוא סקסו ב7000 ש"ח שהיא לא נבלה - נמוך מאוד.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מחירה של סקסו 98 הוא בערך 11 אלף ש"ח. אם היא מהשכרה לשעבר, המחירון יהיה בערך 8. לא נראה לי שבעייתי במיוחד למצוא סקסו מהשנתון הנ"ל ב7000 ש"ח.

 

דווקא נשמע לי כמו משהו נחמד, בתנאי שהאוטו במצב סביר.

פורסם

אני בן 17 מצפה מהאוטו שיהיה אמין, העיקר שיסע, שיהיה חסכוני רצוי עם מזגן ורדיו שהתיקונים שלו לא יהיו יקרים מדי.

יש לכם המלצות?

פורסם

רנו טווינגו.

מנוע אמין. מכלולים פשוטים - אין מה שיתקלקל, חוץ מהספידומטר הדיגיטלי :-P.

אוטו חמוד. חסכוני. כשהמזגן תקין , מקרר טוב יותר ממקרר של אמנה.

הסטריאו זה כבר עניין שלך.

 

בברכה,

 

דניאל

51 קג"מ :shock::lol:

×
×
  • תוכן חדש...