Jump to content

apcm

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של apcm

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, האם יש כאן אנשים (פדנטים) שאיכפת להם מהמאזדה שלהם בניגוד למה שראיתי וחוויתי ב-יד2 (פרטיים/סוכנויות)? ומעוניינים למכור את המאזדה שלהם למישהו שישמור על הילדה לא פחות טוב מהם? מחפש מאזדה 6 בין השנים 2003-2005 שמורה. בואו נהיה יותר מדויקים: חוברת טיפולים: חובה, בעיקר של השנה-שנתיים האחרונות ורצוי מעבר לכך. אפשרי גם ממוסך לא מורשה אך חובה שיהיה רשום בסיכום/בחשבונית (מודפסת בלבד!) מס' רכב ופרטים מזהים אחרים - כך לגבי כל החשבוניות. צבע: כסוף, אפור, פנינה, לבן, שחור - כן. כל שאר הצבעים - לא הולך. תת-דגם: מעדיף לא פרימיום, אבל אפשרי עדיין. יד: 1, 2 או 3 לכל היותר. טסט: חובה שיהיה לפחות לעוד חצי שנה. קילומטראז': שיהיה סביר והגיוני. מראה חיצוני ופנימי: שמורה כמה שיותר. תאונות: ללא. מחיר: עומד בכל הדרישות הנ"ל? אתה בטוח...? בוא נדבר בפרטי.
  2. יש המלצות לפיאט פונטו שנת 95 / 96 בדגמי ה- S75 או S90 ?
×
×
  • תוכן חדש...