שלום,
האם יש כאן אנשים (פדנטים) שאיכפת להם מהמאזדה שלהם בניגוד למה שראיתי וחוויתי ב-יד2 (פרטיים/סוכנויות)? ומעוניינים למכור את המאזדה שלהם למישהו שישמור על הילדה לא פחות טוב מהם?
מחפש מאזדה 6 בין השנים 2003-2005 שמורה. בואו נהיה יותר מדויקים:
חוברת טיפולים: חובה, בעיקר של השנה-שנתיים האחרונות ורצוי מעבר לכך. אפשרי גם ממוסך לא מורשה אך חובה שיהיה רשום בסיכום/בחשבונית (מודפסת בלבד!) מס' רכב ופרטים מזהים אחרים - כך לגבי כל החשבוניות.
צבע: כסוף, אפור, פנינה, לבן, שחור - כן. כל שאר הצבעים - לא הולך.
תת-דגם: מעדיף לא פרימיום, אבל אפשרי עדיין.
יד: 1, 2 או 3 לכל היותר.
טסט: חובה שיהיה לפחות לעוד חצי שנה.
קילומטראז': שיהיה סביר והגיוני.
מראה חיצוני ופנימי: שמורה כמה שיותר.
תאונות: ללא.
מחיר: עומד בכל הדרישות הנ"ל? אתה בטוח...? בוא נדבר בפרטי.