Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום,

האם ניתן להרכיב בסקסו 1.4 ידנית (ללא מד חום בלוח השעונים) לוח שעונים של הדגם האוטומאטי (הכולל מד חום)?

האם צריך לחייט משהו או שהתשתית כבר קיימת?

תודה, אלעד.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הרכבתי את הלוח שעונים,

זהה ללוח הקודם מבחינת חיבורים,

הכל עובד למעט המד טמפ'

חסר חיישן?

חסר חיוט?

תודה...

אלעד.

פורסם

יש להחליף יוניט טמפ היושב על המנוע בדכ" בראש ממפסק שהידליק נורת אזהרה ליוניט חום תואם לשעון בעל התנגדות משתנה בהתאם לטמפ.

פורסם

YLKLN - הגיוני מה שאתה אומר,

יש שני מדי טמ"פ ליד בית התרמוסטט - ככה"נ אחד למאווררים והשני לנורה,

אין ברירה... אמדוד התנגדות בשניהם בטמ"פ שונות...

יש דרך אחרת להבדיל?

אגב, מד הדלק שקודם היה יציב החל להתנדנד, הוא מראה את הערך הנכון כמו בלו"ש הקודם אך מתנדנד, יש רעיונות?

תודה על עזרתך,

אלעד.

פורסם

אינני מכיר את מנוע סקסו לעומק.

נתק את החוט מאחד החיישנים וקצר אותו לגוף המנוע,

ובו בזמן בדוק אם נדלקת נורית החום, או שאם כבר הרכבת את השעון,

השעון אמור לקפוץ למקסימום. כך תבחין איזה מהחיישנים שייך לטמפ'

בלוח השעונים.

פורסם

אגב יש 3 מדי טמ"פ:

אפור, מעל הבית טרמוסטט (פונה כלפי מעלה)

ירוק בהיר, מאחורי בית הטרמוסטט, בצד שמאל יחסית קדימה בראש מנוע (פונה שמאלה)

תכלת, מאחורי הירוק ופונה לאותו כיוון.

 

לתכלת יש רק "שן אחת".

 

איך מודדים התנגדות? (בין השיניים או באחת השיניים יחסית למינוס / גוף?)

 

אלעד.

פורסם

מצאתי את התשובות, Haynes Saxo...

האפור - שליטה על מאווררי הרדיאטור

ירוק - מד טמ"פ למערכת ניהול המנוע

תכלת - מד טמפ' או סוויץ' עבור הדגמים ללא מחוון טמפ'

 

מחר אעשה ניסיון לחבר את התכלת במקום הירוק ואראה אם מתקבל חיווי.

אגב, במדי הטמפ' הנ"ל בטמפ' נמוכה אמור להיות 3300 אוהם (בין השיניים) ובטמפ' גבוהה 300 אוהם.

 

אעדכן בהתפתחויות - אלעד.

×
×
  • תוכן חדש...