Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6550 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני לוקח רכב בליסינג תיפעולי באופן פרטי, ומתלבט. בניגוד לרוב משתמשי הליסינג, את הוצ' הדלק אני משלם בעצמי, אז צריכת דלק חשובה לי. אכן בדקתי לפני כן, ומצאתי שרשורים פחות רלבנטיים, או ישנים יותר, למעט אחד מלפני 6 חודשים בו המליצו על מגאן.. אז בכל זאת החלטתי לפרסם הודעה זו...

אנו משפחה עם 3 ילדים, והרכב מיועד לאישתי. חשוב בטיחות, מרחב, כניסת עגלת ילדה קטנה בתא מטען, צריכת דלק נמוכה. חשוב נסיעה נעימה עד כמה שניתן.. מעריך 20,000 קמ בשנה.

 

אני מתלבט בין הרכבים הבאים:

- טויוטה קורולה סאן (כנראה שלא בגלל הגיר.. זינוק בעליה וכאלה- אישתי לא תאהב את זה...)

- מיצובישי לנסר אקסקיוטיב אוט'

- סיטרואן C4 SX אוט'

- רנו מגאן (מה שמגיע בליסינג קב' 2 מישהו יודע אם זה סדאן או 5 דלתות מכווץ?)

- ניסאן טידה (מה שמגיע בליסינג קב' 2)

 

לפי מה שקראתי באשכולות השונים הרוב ממליצים מגאן, למרות שלא התייחסו לנושא צריכת הדלק.

האם תוכלו להפנות אותי למקומות אמינים בהם ניתן לראות צריכת דלק? ראיתי לפחות שני מקומות (ב- walla וב- dorent) שנתנו מספרים שונים...

 

אני ממש מעדיף לא להתחיל נסיעות מבחן וכו' (למרות שאולי צריך בכל זאת..)

הבנתי ברכב היא לא משהו... וזו בחירה ל-3 שנים, אז אשמח מאוד לחוות דעת מהמקצוענים והמבינים :roll:

תודה!

פורסם

אתה לא רוצה להשקיע בנסיעות מבחן להוצאה הגדולה ביתר שלך ב3 שנים הקרובות?

בדוק את המגאן ושאשתך תבדוק את הקורולה, הן המרווחות יותר ובגלל שיש לך 3 ילדים הייתי הולך על המגאן (בעיקר בגלל הבטיחות).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לקורולה צריכת דלק מעט יותר טובה, אבל יחד עם זאת לא בהפרש, אשר יצדיק את רכישתו.

הבחירה שלך חייבת להיות מגאן:

הכי גדול, בטיחות ללא פשרות, נוחה.

פורסם

לפי שיקוליך, אכן המגאן עדיפה. עם זאת, יש להביא בחשבון שמבחינת אמינות היא לא בדיוק כוכב.

 

אם הליסינג הפרטי דואג לך לכל הטיפולים רכב חלופי וכו', כמו ליסינג תפעולי מלא, אז השיקול הזה באמת פחות חשוב.

 

אציין כי אצלנו בחברה יש מגאנים ו-C4ים, בעלי ה-C4 ככלל מרוצים יותר מהרכב (עניין של תחושה כללית, של איכות וכו').

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

המאגאן היא אכן הבחירה העדיפה בין האלטרנטיבות, אם רצונך בחיסכון מירבי, קיים דגם הדיזל הידני.

 

מבחינת אמינות, גם המאגאן הנוכחית וגם זו הקודמת מפגינות אמינות ללא רבב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

ההמלצות הגורפות למגאן אכן מתאימות לדרישותיך. אבל, דווקא מהאנשים כאן שמבינים דבר או שניים ומעורים בנעשה בתעשיית הרכב, הייתי מצפה לדעת שמחליפת המגאן אוטוטו מוצגת. אין טעם לרכוש מכונית שמוחלפת ממש מיד.

מה שכן, ההמלצה שלי היא לצאת מן הקופסא ולבחון ברצינות ולא לוותר על נסיעת מבחן לסקודה רומסטר. פתרון שינוע משפחות מהטובים בנמצא בישראל וזהה במחירה לאפשרויות שציינת.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

הערה נכונה, כנראה היא תוצג בסוף השנה הנוכחית, תחילת שנה הבאה.

מתי לדעתך נראה אותה בארץ?

אני מהמר ב2010.

כלומר זה לדעתי לא שיקול כרגע.

פורסם

מתי נראה אותה בארצנו? שאלה טובה.

זה תלו בכל כך הרבה דברים כמו ביקוש באירופה, זמינות תיבה אוטומטית, מפרט אבזור וכמובן מחירה הבסיסי מטעם היצרן. שישפיע על כדאיות הייבוא שלה ליבואן, כמו למשל פיז'ו 308 שהינה יקרה משמעותית על מנת להימכר במדי ציי רכב ובמקרה כזה לא מופרך שבקרסו יעדיפו למשוך את הדגם הנוכחי כמה שרק אפשר

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

זה ליסינג, כלומר קבוצה 2=גם ככה בלי איבזור.

ואין בעיית מכירה אח"כ.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מגאן ליסינג היא מגאן 4 דלתות,

אני גם הייתי בספק כזה לפני כמה שבעותו בסוף הזמנתי את המגאן.

הסיבה הייתה פשוטה - בטיחות.

לגרסאת הקורולה הרגילה יש 6 כריות אוויר - לעומת הליסינג שיש רק 4 (כלומר אין לנוסעים מאחור כלום:shock:)

פשוט הזוי שרכב שמקבל 5 כוכבי בטיחות מופשט בישראל כדי להוריד אותו קבוצה!

מילא היו מורידים ח"ח או כל דבר הגיוני אחר - אבל להוריד 2 כריות אוויר ועוד מאחור?!?!

פורסם

קודם כל בקורולה חסרות 3 כריות ולא 2,הדגם שנבחן בEURO NCAP הוא עם 7 כריות אויר ומערכת ESP

 

אתה יכול לרכוש קורולה כזאת היא עולה 125000 שקל,כנראה שביוניון חושבים שהנהג הישראל אידיוט ויקח כל דבר שיש עליו סמל טויוטה,אתה מקבל רכב ב-125000 שקל שאין בו אפילו חישוקים קלים:shock:,שלא נתחיל לדבר על התיבה הרובוטית השנויה במחלוקת.

 

בקיצור יבואן טויטה בארץ חושב שהוא מותג פרימיום והוא ממש לא,זאת אחת הסיבות שהם מרשים לעצמם לעשות את זה עם האבזור הבטיחותי הדל.

 

זאת אחת הסיבות להעדיף משהו אחר כי יבואן שלא איכפת לו אם הלקוחות שלו ישארו בחיים לא ראוי גם לקבל את הכסף שלנו.

פורסם

מחזק את חברי הפורום- רנו מגאן. רק תבקש אותה בגרסת "פרו "היא יותר מאובזרת מהרגילה.

מבחינת חיסכון, תהיה בטוח שהיא יותר חסכונית מהיפניות המתחרות בזכות הגיר.

 

להלן מחירי גרסאות המגאן:

 

מגאן ביזנס -111000 ש"ח והיא דלה מאוד באבזור..(אין חץחשמל מאחורה)

מגאן פרו -116000 ש"ח מגיע עם חץמגנזיום, מע' שמע מקורית נשלטת מההגה.

מגאן אקספרסיו-120000 -רמת גימור מעל כולל ב.אקלים,וילונות בצד הדלתות האחוריות ועוד מלא דברים.

 

מבחינת ליסינג מימוני, לא תרגיש בהבדל אם תקח את הגרסאות המפוארות יותר, כי יצא לך להוסיף כמה שקלים כל חודש.

ראה ערך-באתר של דורנט.

ay-ahzakot.co.il

×
×
  • תוכן חדש...