Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חבר'ה

אתמול הלכתי לתקן את המזגן ברכב.. כשסיימתי הלכתי לשטוף אותו ככה בכיף.. כשהבחור התחיל להתיז מים על האוטו בלחץ אוויר הוא פתאום נכבה לי! משהו מוזר ביותר.. אין חשמל אין כלום

אחרי איזה 5 דקות חזר לי החשמל ושוב הנעתי כדי להתקדם לשלב הבא בשטיפה.. ושוב כאשר התיזו מים על האוטו הוא שוב נכבה.. הפעם לזמן יותר ארוך.

הלכתי למוסך ליד ישר אמרו לי מצבר גמור אבל זה לא הגיוני לי כי הוא יחסית חדש ושל BOSH התווכחתי איתם עד שלבסוף המצבר חזר לעבוד והאוטו הניע כמו מלך בלי שום קושי!

גם היום הניע לי האוטו יפה מאוד.

מה קורה פה??? מישהו יכול לתת לי כיוון הגיוני?! האם המים יכולים לקצר את הרכב? ואם כן אז למה בחורף זה לא קרה?

תודה!!!

 

[סימני פיסוק לא קשורים לכלום מסבכים את ההודעה ומקשים על הבנתה. להבא השקע קצת יותר בכתיבת הודעה קריאה וברורה.]

[צוות נאמני השפה העברית של CF]

 

[נא לקרוא את הכללים בהכרזה שבראש הפורום הטכני]

[הנהלת CF]

פורסם

יש כמה דבר אחד שלא הבנתי, אם תוכל שוב להסביר ?

 

"אתמול הלכתי לתקן את המזגן ברכב.. כשסיימתי הלכתי לשטוף אותו ככה בכיף" מי שתף המקום שסידר לך את המזגן ברכב ?

 

ידוע שהרכבים האלו הם רגישים מאוד לשטיפת מנוע בלחץ מיים גבוה!! יש צמות חשמל. אינגקטורים.

לא מומלץ !! אני חושב שזה מה שגם לך לתופעה.

פורסם

מזה בשבילך מצבר חדש ? עד 4 שנים?

אני אישית לא מכיר יצרן כזה, אולי כוונתך היא ל- BOSCH

לפי מה שאתה מתאר, מדובר בקצר, מחדירת מיים.

לא מכיר כל כך את הרכב, אבל כניראה ישנה הגנה אותומתית נגד קצר,

ולאחר שהמיים מתיבשים, המנגינות חוזר לבדו

 

ועוד משהו קטן, אתמול כשה שטפתה אותו ככה ממש בכיף,

את מי בדיוק שטפתה, את המזגן? את המנוע? את הרכב חיצונית?

פורסם

כמובן שהתכוונתי לזה ששטפתי את הא-ו-ט-ו.. למה לי לשטוף את המנוע? :)

המכסה מנוע היה כבוי הכל היה רגיל וכשהבחור התחיל לשטוף האוטו נכבה לי..

והמצבר הוא של BOSCH כן.

בקשר למזגן, תיקנו דליפת גז מהמייבש ושמו גז באוטו.

 

עדיין לא נפתרה התעלומה

פורסם
יש כמה דבר אחד שלא הבנתי, אם תוכל שוב להסביר ?

 

"אתמול הלכתי לתקן את המזגן ברכב.. כשסיימתי הלכתי לשטוף אותו ככה בכיף" מי שתף המקום שסידר לך את המזגן ברכב ?

 

ידוע שהרכבים האלו הם רגישים מאוד לשטיפת מנוע בלחץ מיים גבוה!! יש צמות חשמל. אינגקטורים.

לא מומלץ !! אני חושב שזה מה שגם לך לתופעה.

 

זה ברור לי שזה מה שגרם לאוטו להכבות.. השאלה שלי היא למה? יש צמות חשמל ואינג'קטורים בכל רכב זה לא קשור.

פורסם

כל מה שאתה צריך לעשות זה לפרק את נעלי המצבר ולנקות אותם עם נייר לטש כדי שהמגע יהיה טוב יותר.

כל הסיפור מעבר לזה לא מעניין.

 

בהצלחה, יניב.

***YMM***

DAEWOO LEGANZA

***************

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...