Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

 

 

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=23401

 

 

המגבר שלי מחובר לסאב ולשתי רמקולים אחוריים 9*6 אני לא רוצה להפריד את זה לטובת הקומפוננט בהמשך אני ישים עוד מגבר ויחבר אותו לקומפוננט

 

השאלה שלי היא איך בנתיים הקומפוננט ישמע בלי המגבר ישמע טוב או כמו רמקולים קידמיים רגילים שיש לי עכשיו (פיוניר 160 וואט)?

 

מה עושה ביכל הקומפוננט?

 

אם יש משהו אחר עד סכום זה שיותר חזק אז בקשה

פורסם

אחלה קומפ' תריץ ריפוש בפורום ותראה..

 

עדיף לך לעשות הפוך את האחוריים לחבר למערכת ואותם למגבר

כרגע כלום =[

פורסם

יש יותר חזקים,

 

אני יביא לך קומפוננט 250 WRMS (בצחוק) ותחבר את זה למגבר של 100 WRMS

 

עדיף כבר קומפוננט בעזור 100-+ RMS יפתח אותם יותר

 

אז, איזה מגבר יש לך?

BMW Z4 2008 ידנית!:twisted:

 

מאפס למאה בחמש שניות

פורסם

מה ישמעו יותר חזק שאני ישב בחוץ והאוטו ישמיע מוזיקה

אם אני יחבר את המגבר ל9*6 כמו שזה עכשיו או לקומפוננט מקדימה?

 

8)

פורסם

יושבים בחוץ פותח את הדלתות עם החברה דופקים וודקה:-):-):-)תופעה מוכרת

אם אתה מחפש יותר איכות במיוחד שאתה נוהג +1 ל-mormaish

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

לא מקפיצים הודעה אחרי 9 דקות תנסה לחבר את הקידמיים למגבר אם תשמע יותר חזק תשאיר ככה אם לא תחזיר למצב הקודם

::FEEL THE {XS} power::

×
×
  • תוכן חדש...