Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6657 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב ב.מ.וו דגם 520 (E-46) שנת 2001 מנוע 2200 סמ"ק .

 

הרכב מתניע טוב בהתנעה הראשונה בבקור אך אחרי 30-40 שניות הטורים מתחילים לרעוד (עולים ויורדים בין 500-600) .

 

ברגע שמכבים את הרכב ומתנעים מחדש באופן מיידי, הרכב מתניע בצורה נורמלית ללא תקלות .

 

בבדיקה ממוחשבת שנעשתה במחשב יחודי לרכבי ב.מ.וו בפעם הראשונה נתגלה שיש תקלה באינג'קטור מסיום .

האינג'קטור הוחלף בחדש והבעיה נעלמה ליומיים ואחרי זה חזרה בשינית .

 

בבדיקה שנייה שנעשתה , הראה המחשב כי יש תקלה עם הנשם (שסתום אויר) שמופיעה אך ורק כאשר הרכב קר .

הנשם הוחלף גם כן באחד חדש ושוב הבעיה נעלמה ליומיים אך שוב חזרה בשינית .

 

לכל מי שמבין בעניין , אשמח לשמוע תגובות .

פורסם

כדאי להשאיר המכונית במוסך ללינת ליילה ובבוקר, עוד לפני ההתנעה, שיבצעו שם בדיקת אבחון עם קריאת כל נתוני חיישני ורכיבי המע'. לאחר הנעת הרכב שוב יש לבצע סריקת אבחון כזאת ואז סביר למדי שתאותר התקלה.

באיזה מוסך והיכן בוצעה הבדיקה?.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...