Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש בבעלותי פג'ו 309 דגם גרפיק שנת 92 מנוע 1600 ידני (קרבורטור של פג'ו 405).

לרכב הייתה נזילת דלק במאיץ הדלק אך היא תוקנה. הבעיה העיקרית עכשיו היא שהאוטו

מניע, המנוע פועל כמה שניות, מתחיל לקרטע ואז נכבה.

(חשוב לציין כי הרכב עבר 140000 ק"מ ללא תקלות חוץ מהקרבורטור שהוחלף).

אם מישהו יודע מה עלולה להיות הבעיה אשמח לעזרה.

בתודה, אלי.

פורסם

שלום רב וברוך בואך לפורום!

ראשית מדוע הוחלף הקרבורטור המקורי של הפזו 309 , לקרבורטור של פזו 405, למרות שהקרבורטורים זהים, אך שונים במעט ,בקוטר הדיזות ונחירי תיקון האוויר, והיכן בוצע הדבר?

יש לטפל בבעייתך הנוכחית, במכון קרבורטורים מקצועי אמין ומומלץ.

" חפש בפורום אופ טופיק בהמלצה חמה על בעלי מקצוע".

חזור לעדכן ולדווח בהמשך, וציין את מקום מגורייך, והיכן טיפלת והחלםת את הקרבורטור ל405 ומדוע?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

ערב טוב,

מבלי לגרוע כמובן מאומה מדבריו של צביקה שהריהו אורים ותומים בתחום וקטונתי לידו, מבקש רק לספר

מנסיוני העבר עת הייתי בעליה של פיז'ו 309 Jubilee שנת 1988, 1600סמ"ק קרבורטור, כי תיאור דומה

היה בפי כל יום שני וחמישי, ובתשעים אחוז מהמקרים היה מדובר אצלי בצ'וק אוטומוטי תפוס.

אולי כן, אולי לא, סבורני כי חשוב אולי היה לספר זאת.

 

שלכם,

פורסם

ד. מירון שלום רב!

בכל מקרה גם אם יש צדק בדברייך. ואני לא פוסל זאת, את הבדיקה והאבחנה הסופית, יש לעשות במעון קרבורטורים מומלץ בלבד,

ולא דרך מסך המחשב.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...