Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר - מי מלך בכמות שירי הMP3


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
חבר אם לא הבנתם עדיין,זה האיכות לא הכמות!

 

איכות יש במון ....

 

הבעיה זו הסגנון :wink::twisted:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אין לי ממש מידע על מספר מדוייק של שירים אבל יש לי ספור -

כ

113 ג'גה של MP3.

מ METAL

ועד לאלביס ביום שהוא גוסס...

מ אינסטרומנטל

ל למוזיקה לאטינית

מאוקסטיקה ל

פסיכודליים..

 

טוב נו יש לי תחביב יקר.. :lol:

פורסם
לי יש 27 סנטימטר.

ולי מנירוסטה.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
לי יש 27 סנטימטר.

ולי מנירוסטה.

 

ניצחת. אפשר כבר לנעול את השרשור? :wink:

 

סתם, אני לא רוצה למנוע מהמשתמש הבא שיכנס לכתוב שלו יש 1346 ג'יגה של MP3ים מויואלדי ועד ספלטורה והכל באיכות מדהימה.

 

:p

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אתם יודעים מה, אם יש לכם כזה גדול, אולי לפחות תהיו שימושיים ותנו איזו רשימה של אלבומים מלאים שיש לכם?

 

לא מחפש שירים יחידים אלא רק אלבומים שלמים, עדיף ב-192 ולא 128.

אלבומי רוק בעיקר מכל השנים (אבל עשו טובה, לא אלביס, יש גבול). אפשר גם כל מיני סוגים של מוזיקה אלטרנטיבית אבל עזבו טראנסים ושטויות. אני מתכוון למוזיקה אמיתית :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אתם יודעים מה, אם יש לכם כזה גדול, אולי לפחות תהיו שימושיים ותנו איזו רשימה של אלבומים מלאים שיש לכם?

 

לא מחפש שירים יחידים אלא רק אלבומים שלמים, עדיף ב-192 ולא 128.

אלבומי רוק בעיקר מכל השנים (אבל עשו טובה, לא אלביס, יש גבול). אפשר גם כל מיני סוגים של מוזיקה אלטרנטיבית אבל עזבו טראנסים ושטויות. אני מתכוון למוזיקה אמיתית :wink:

 

רוני

 

לאאאאא! אל תעשו את זה, ברגע שתפרסמו כאן אלבומים מלאים שברשותכם, 5 דקות אחרי כן הטלפון אצלכם בבית יצלצל ונחשו מי זה יהיה???

 

 

 

 

 

 

 

רוני!

 

 

 

 

 

 

 

 

:D:wink:

Finger's gonna kill me.

פורסם

 

לאאאאא! אל תעשו את זה, ברגע שתפרסמו כאן אלבומים מלאים שברשותכם, 5 דקות אחרי כן הטלפון אצלכם בבית יצלצל ונחשו מי זה יהיה???

 

רוני!

 

:D:wink:

 

להההה... אני הרבה יותר מתוחכם מזה. אני אשלח ה"פ חביבה בסגנון הזה:

 

משתמש פורום יקר,

 

תודה לך על כי פרסמת את רשימת האלבומים המלאים ש"בבעלותך" בפורמט MP3. ברצוני לקבל לתיבת הדואר שלי (עדיף עם שליח) כמות של X דיסקים צרובים מלאים באלבומי MP3 צרובים, עד לתאריך שלא יאוחר משבוע מרגע קבלת ההודעה הזאת.

באם לא תתקבל החבילה עד לתאריך היעד, אדאג כי יכולתך להשתמש בשירותי הפורום תפסק לאלתר (ובמילים אחרות - אחסום אותך).

 

תודה לך על שיתוף הפעולה, מקווה לשיתוף פעולה פורה שכזה גם בעתיד :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לי יש 27 סנטימטר.

ולי מנירוסטה.

 

ניצחת. אפשר כבר לנעול את השרשור? :wink:

 

סתם, אני לא רוצה למנוע מהמשתמש הבא שיכנס לכתוב שלו יש 1346 ג'יגה של MP3ים מויואלדי ועד ספלטורה והכל באיכות מדהימה.

 

:p

 

רוני

 

אתם יודעים מה, אם יש לכם כזה גדול, אולי לפחות תהיו שימושיים ותנו איזו רשימה של אלבומים מלאים שיש לכם?

 

לא מחפש שירים יחידים אלא רק אלבומים שלמים, עדיף ב-192 ולא 128.

אלבומי רוק בעיקר מכל השנים (אבל עשו טובה, לא אלביס, יש גבול). אפשר גם כל מיני סוגים של מוזיקה אלטרנטיבית אבל עזבו טראנסים ושטויות. אני מתכוון למוזיקה אמיתית

 

רוני

 

רוני, ניתן לערוך את הודעותיך,

חבל סתם למלא ת'רדים שלמים של ההזיות שלך,

רק בגלל שאתה רוצה לצבור הודעות :wink:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
רוני, ניתן לערוך את הודעותיך,

חבל סתם למלא ת'רדים שלמים של ההזיות שלך,

רק בגלל שאתה רוצה לצבור הודעות :wink:

 

שיט, עלית עלי :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
רוני, ניתן לערוך את הודעותיך,

חבל סתם למלא ת'רדים שלמים של ההזיות שלך,

רק בגלל שאתה רוצה לצבור הודעות :wink:

 

שיט, עלית עלי :wink:

 

רוני

 

אתה רואה - עוד הודעה הזויה.

 

אני בחיים לא עליתי עליך, ואני גם לא יעלה.

סוטה :twisted:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך


×
×
  • תוכן חדש...