Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי את סט האיליט 6 ורציתי עת עצתכם בנושא הכיוון שלהם בתוך המרכב

יעבדו בבי אמפינג אם זה עקרוני

יבנו פודים כמובן והם ישבו בתיבות סגורות לפי נפח מומלץ

אופציה א' (תמונה ראשונה) מיד למטה (קיקפנאל) טוויטר למעלה

אופציה ב' שני הרכיבים יותר למעלה באזור הברך (הצליל מאותו מקום)

אופציה ג' המיד עולה כמו באופציה ב' והטוויטר נשאר למעלה

מה דעתכם איזה אופציה הכי כדאית? פתוח להצעות...

שאלה מאוד גדולה שלי זה לאן לכוון כל אלמנט

לאוזן הנהג?לחזה? לאזור אמצע הרכב בין הנהג לנוסע?לאיזה גובה לכוון?

תודה לעונים ותמיד פתוח להצעות,

ניצן

 

נ.ב

אני יודע שהכי טוב לנסות לכוון אבל אני צריך נקודת התחלה

DSC00603C (Large).JPG

DSC00603D (Large).JPG

DSC00603E (Large).JPG

sound connecting people

פורסם

אופציה ד' : שני האלמנטים למטה ליד הכפות רגליים, בנקודות הכי מרוחקות אחת מהשנייה.

 

נותן לך קשת רחבה יותר, ועם כיוון נכון אי אפשר לנצח את זה:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

ממה שאני זוכר מחיפושית ישנה זה קצת בעייתי.

 

כל הבעיה מתרכזת בצד של הנהג - לרכב הזה יש שלוש דוושות מאוד צרות ודי צמודות אחת לשניה ודוושת הקלאצ' (מצמד) היא פשוט מכה שלא ברא השטן. לא הייתי דוחף שם עוד משהו שיפריע לרגליים.

 

הייתי שם את הטוויטרים למעלה קודם כל.

 

לגבי המידבאסים - בצד ימין - נראה שיש לך שם המון מקום לבנות פוד בנפח של 5 עד 7 ליטר לאילייט שיתן לו לרדת נמוך כמו שצריך ולנגן נכון.

 

לגבי צד שמאל - שזה הצד הקשה - לא צילמת אז קשה לתת דיעה.

 

לגבי האקוסטיקה - הגג של הרכב עגול והוא בנוי כמו טנק - אחד הרכבים היותר מבטיחים מהבחינה הזאת רק שהמנוע רועש כמו טרקטור - מעניין אם אפשר להתאים לה אגזוז שישתיק קצת את העניין.

 

מציע לך לשים הוד ליינר במכסה מנוע (החלק האחורי של המכונית כמובן) ולטפל ב"קיר אש" האחורי של הרכב הזה מהצד הפנימי כמה שאתה רק יכול.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אלי לא הבנתי את הציניות.

הרכב יטופל בעזרתם האדיבה של שתי קיטים BULK נחמדים של דיינמט אקסטרים או סקונד סקין פרו (ד"א אם שניהם באותו מחיר מה עדיף?)

מבחינת כניסה לרכב הכי עדיף זה אופציה א' כי הברך מאוד קרובה לאלמנט

והנה תמונה של צד שמאל

תודה בכל מקרה

DSC00822 (Large).JPG

sound connecting people

פורסם

אם זה מתאפשר - תשים את המידבאסים נמוך כמה שיותר בפינות כאשר הם מופנים בזווית כלפי פנים הרכב ואת הנפח של הפוד תבנה כלפי מעלה - אתה צריך 5 ליטר נפח - זה לא נראה בלתי ניתן להשגה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זה יתאפשר לפחות נגרום לזה להתאפשר גם אם זה יהיה קצת קשה יש הרבה נפח כלפי מעלה.

לגבי הכיוון שיהיה יותר כל אלמנט כלפי החלק האחורי של האוטו(מושבים אחורים)?או לכיוון מרכז הרכב(בין המושבים)?

sound connecting people

פורסם

ציניות?

לא הייתי ציני בכלל.

כשהטוויטרים והמידבאסים נמצאים בקיקפאנלים , הפיזור סאונד שלהם, והקשת שלהם תהיה הרבה יותר טובה ומועילה למירכוז.

 

אני מייעץ לך לנסות לשים את הטוויטרים בקיק פאנלים, פונים אליך, ומנגנים.

 

תחזור אלי עם זה.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אז אני מצטער פשוט דעתכם היתה ממש סותרת ולכן חשבתי כך אז אני מתנצל...

ובעיקרון אם אני שם את שני האלמנטים באותו מקום זה הכי קל כיוון שצריך לבנות רק פוד אחד לכל צד אז יש לזה יתרון בתחום הזה

אבל האם באמת כדאי לשים את שניהם באותו מקום (one point source)?

sound connecting people

פורסם

שים לב איפה הטוויטר

http://www.saturnfans.com/photos/showphoto.php/photo/4513/ppuser/4233

 

ותקרא את זה

http://www.caraudiohelp.com/newsletter/kickpanel_speakers.htm

 

בהצלחה:)

 

אני לא ציני.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

קראתי הפנמתי אבל אני חושב שיש סיבה אחרת במערכות ביתיות והיא עצם העובדה שאנחנוהאנשים ה"פשוטים" לא היינו רוצים סלון שיש בוא סביבות 15 רמקולים מפוזרים תלוייםועל הרציפה כדי ליצור את הסראונד הטוב ביותר



סיכוי גדול שתחלקו עלי כי אולי זו לא באמת הסיבה בתוך בוקסה (הקופסא שלהרמקולים) נמצאים מספר רמקולים

ודווקא כאן יכול להיות שברכב האופציה הזו יותר טובה כי אנחנו יכולים ליצור אתהמקומות השונים שבהם נשים את הרמקולים

אשמח לשמוע את דעתכם

sound connecting people

×
×
  • תוכן חדש...