Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך שלא קוראים לזה. הנוקדת חשמל 180W ברכב הפסיקה לעבוד ככה סתם פתאום. (פיאט דובלו 2003)

יכול להיות שמשהו השתחרר שם? זה יהיה מסוכן עם אני אגע שם?

פורסם

אם כוונתך לשקע חשמל כמו של מצית סיגריות אז הוא מוגן ע"י נתיך (פיוז) מס' F44 של 20 אמפר בתיבת הנתיכים שבתא הנהג.

נתיך זה משותף גם למצית הסיגריות עצמו ולכן אם גם המצית סיגריות אינו פועל אז סביר שאכן הנתיך שרוף.

אם גם המצית אינו פועל והנתיך בכל זאת תקין, אז יש גם ממסר R12, בתיבת הנתיכים הזאת, המספק במתח את המצית והשקע וזה מחייב את בדיקתו ואת הזנותיו הוא.

אם תכתוב דוא"ל שלך אוכל לשלוח לך שרטוט חשמלי של מע' זאת.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

האם חברת איזהו צרכן, כמו שואב אבק ,פנס , מטען כלשהו?

 

אם כן, יתכן ונשרף הנתיך, ויש להחליפו.

 

אם תגע ביד (ובתנאי שזה לא חם ממצית שכן פועלת) לא אמורה להיות בעיה, בטח לא "התחשמלות" , אם לזה התכוונת.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
אם כוונתך לשקע חשמל כמו של מצית סיגריות אז הוא מוגן ע"י נתיך (פיוז) מס' F44 של 20 אמפר בתיבת הנתיכים שבתא הנהג.

נתיך זה משותף גם למצית הסיגריות עצמו ולכן אם גם המצית סיגריות אינו פועל אז סביר שאכן הנתיך שרוף.

אם גם המצית אינו פועל והנתיך בכל זאת תקין, אז יש גם ממסר R12, בתיבת הנתיכים הזאת, המספק במתח את המצית והשקע וזה מחייב את בדיקתו ואת הזנותיו הוא.

אם תכתוב דוא"ל שלך אוכל לשלוח לך שרטוט חשמלי של מע' זאת.

בברכה - רפי לין :-)

 

=] אכן גם המצית לא עובדת. עוד מעט הרכב יגיע ונדוק את זה.

תודה רבה!

 

הנה הדוא"ל: [email protected]

אשמח עם תשלח לי את השירטוט. תודה!

 

 

האם חברת איזהו צרכן, כמו שואב אבק ,פנס , מטען כלשהו?

 

אם כן, יתכן ונשרף הנתיך, ויש להחליפו.

 

אם תגע ביד (ובתנאי שזה לא חם ממצית שכן פועלת) לא אמורה להיות בעיה, בטח לא "התחשמלות" , אם לזה התכוונת.

 

בברכה

דני

במקרה הזה חיברתי גלאי רדאר.

וכן התכוונתי להתחשמלות..חחח

 

עריכה:

עכשיו בדקתי והפיוז היה שרוף F44

עוד שאלה קטנה. יש מקומות שחסר פיוזים: F34 F33 F45 F41 מדוע? איך אדע כמה אמפר כל אחד צריך להיות?

×
×
  • תוכן חדש...