Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם !

 

הבעיה הזו מלווה אותי כבר תקופה של חודשיים ובגללה אני גם לא מצליח לעבור טסט.

 

העשן שיוצא הוא בצבע לבן ובעיקר שאני נותן "מכות" של גז ומעלה את הטורים,

מלבד העשן הרכב נוסע בסדר גמור ללא שום מאמץ מיוחד או רעשים מוזרים מהמנוע.

 

קראתי מעט שירשורים קודמים על מנוע מעשן והבנתי שעשן לבן מראה שהבעיה

היא שריפת שמן.

האם מומלץ לעשות אוברול למנוע שיעלה בסביבות ה2500 ש"ח או שכדאי קודם

להחליף את הגומיות בלבד (הצעת מחיר שקיבלתי 800 ש"ח) מה שלא מבטיח

את הפסקת העשן שזו בעצם הבעיה הגדולה שלי בגלל הטסט (זיהום אויר).

 

אם יש למישהו דרך נוספת שכדאי לבדוק אשמח לשמוע.

 

הרכב מודל 97 והמנוע בנפח 1400 (זהה למנוע של הפיגו 205).

 

תודה!

פורסם

אני יגיד לך ככה , לאחותי יש רנו 19 שהאוטו שלה מעשן ואמרו לה שצריך להחליף לה רינגים באוטו , לחבר שלי יש פיג'ו 306 שמעשן ואמרו לו שצריך להחליף רינגים. אם תשאל הרבה מוסכים יגידו לך שלצרפתיות יש מחלה של רינגים ויש כאלו שעשו אפילו רינגים ב90 אלף קילומטר.

אני הייתי עם אחותי במוסך ושם נאמר לה עוד שלא שווה לה לעשות רינגים באוטו מכיוון שזה דבר שמצריך חריטה והבעיה בצרפתיות שהבלוק של המנוע מאלומיניום , והשימוש במיים רגילים פשוט אוכל את הבלוק ואז זה לא מחזיק מעמד.

פורסם

אני לא יודע אם זה קשור לעשן,

יש עוד משהו שלא ציינתי , שאני נותן מכות גז המנוע משמיע "פיצוצים" כמו באגזוז לחץ.

פורסם

אני לא רוצה להישמע נודניק אבל זהו? רק אדם אחד בחר להגיב?

אני באמת זקוקו לעזרתכם בכדי לא להוציא כספים רבים ומיותרים.

×
×
  • תוכן חדש...