Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לאחר טיפול במוסך החלפתי ברקסים טיפול 10 וכו' ודוושת הבלם פשוט נכנסת פנימה בעצירה ממושכת והרכב מתקדם לאט לאט במוסך נאמר לי שזה משאבת בלם מרכזי מה הנזק של דבר כזה? ומה התפקיד של משאבת הבלם?

 

תודה

פורסם
שלום,

לאחר טיפול במוסך החלפתי ברקסים טיפול 10 וכו' ודוושת הבלם פשוט נכנסת פנימה בעצירה ממושכת והרכב מתקדם לאט לאט במוסך נאמר לי שזה משאבת בלם מרכזי מה הנזק של דבר כזה? ומה התפקיד של משאבת הבלם?

 

תודה

איזה רכב מדובר? אני אצלי החלפתי משאבה ב800 שקל (הונדה אקורד) זה יכול להיות צינור שמן באחד הגלגלים גם,

אם אתה מתקן במוסך שלך ולא מורשה ,תגיד לו שיעשו את זה כמו שצריך ,וגם להוציא אוויר מהמערכת,בהצלחה

מתנייד על קינג שחור 06 עם צריכה דלק של האמר H2

פורסם

לפני הטיפול לא היתה בעיה כזאת?

ניסו לנקז אוויר כמו שצריך מהמערכת? החליפו אולי נוזל בלימה בטיפול האחרון?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
שלום,

לאחר טיפול במוסך החלפתי ברקסים טיפול 10 וכו' ודוושת הבלם פשוט נכנסת פנימה בעצירה ממושכת והרכב מתקדם לאט לאט במוסך נאמר לי שזה משאבת בלם מרכזי מה הנזק של דבר כזה? ומה התפקיד של משאבת הבלם?

 

תודה

אם הבעיה הופיע מייד אחרי הטיפול אז זה נשמע קצת מוזר שזה משאבה מרכזית.

בעקרון הבעיה שאתה מתאר נשמעת עמו משאבה מרכזית. לי עלה 750 לאאודי A3.

אבל תבדוק עם המוסך לפני...

פורסם

זה דווקא נפוץ למדי שתקלות במשאבה מרכזית צצות לאחר טיפול בבלמים. אם לא מקפידים שלא להגיע עם הדוושה לאיזור הפחות שימושי שלה: בין דוושה לחוצה לגמרי וכחצי מהלך דוושה, אז הגומיות במשאבה המרכזית נדפקות כתוצאה ממגע עם שטח פנים לא חלק בצילינדר שלה.

פורסם
זה דווקא נפוץ למדי שתקלות במשאבה מרכזית צצות לאחר טיפול בבלמים. אם לא מקפידים שלא להגיע עם הדוושה לאיזור הפחות שימושי שלה: בין דוושה לחוצה לגמרי וכחצי מהלך דוושה' date=' אז הגומיות במשאבה המרכזית נדפקות כתוצאה ממגע עם שטח פנים לא חלק בצילינדר שלה.[/quote']

יפה... חידשת לי :)

ולעניינו (או לעניין השרשור) ככל הנראה הלכה לך משאבת בלם מרכזית. בברקסים לא משחקים ולכן אתה צריך להחליף את המשאבה בהקדם האפשרי.

×
×
  • תוכן חדש...