Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ברשותי מיצובישי סופר לנסר 94 שרכשתי לא מזמן, כאשר אני מפעיל חימום כשהמנוע כבר חם אז יוצא רק אוויר נעים ולא חום,

כל התריסים החשמליים עובדים כמו שצריך,

האם יש לכם רעינות מה גורם לבעיה ?

 

תודה

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

יתכן והצינורות המובילים מים חמים לרדיאטור הפנימי סתומים , אולי גם הרדיאטור הפנימי סתום .

יתכן ויש אויר במערכת , ולכן מים חמים לא מגיעים פנימה .

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

פתח מכסה מנוע ואתר את צנרת החימום המתחברת לקיר האש, הם אמורים להיות מאוד חמים למגע כאשר המנוע בטמפ' עבודה והחימום פועל. אם לא, יש לבצע בדיקה כי ברז החימום מתפקד במידה ויש כזה ולנקות את הרדיאטור חימום עם לחץ מים נגדי.

פורסם
פתח מכסה מנוע ואתר את צנרת החימום המתחברת לקיר האש, הם אמורים להיות מאוד חמים למגע כאשר המנוע בטמפ' עבודה והחימום פועל. אם לא, יש לבצע בדיקה כי ברז החימום מתפקד במידה ויש כזה ולנקות את הרדיאטור חימום עם לחץ מים נגדי.

 

קודם כל הצינורות שמתחברים לקיר האש מחוברים מה שאומר שהמערכת לא מנותקת, דבר שני את צינורות המים אני אבדוק מחר לאחר נסיעה קצרה,

חשבתי באמת על עניין הברז חימום אבל אין לי מושג היכן הוא נימצא ואיך הוא ניראה.

 

תודה

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

האם עפו לך מתוך הפתחי מיזוג מן חתיכות אפורות של ספוג?

 

ישנו מדף בתוך מערכת התעלות של המיזוג האוויר, שתפקידו לנתב את האוויר בין הרדיאטור חימום לבין המסלול הרגיל (ללא מעבר דרך הראדיאטור חימום).

 

כאשר אתה מזיז את בורר החום, אתה בעצם משנה את זויית המדף.

 

המדף מצופה במין ספוג אפור ,שתפקידו לאטום בין המדף לתעלות הסובבת אותו.

 

עם הזמן הספוג הזה מתפורר ונאבדת האטימה במעבר. כתוצאה מכך חלק מן האוויר עובר במסלול הרגיל, וחלק אחר עובר דרך הרדיאטור חימום.

 

התופעה הזאת מורידת מיעילות מערכת החימום, אך בד ובד מורידה גם מהיעילות של מערכת המיזוג אוייר. (האוויר הקר מתערבב עם האויר החם)

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ את השרשור,

 

בדקתי את צינורות החימום שניכנסים בקיר אש,

צינור אחד חם והשני קר, עכשיו אני בטוח שהרדיאטור סתום או שברז החימום לא תקין,

 

איפה נימצא הברז חימום ?

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

לא תמיד הדבר מעיד על ברז חימום לא תקין.

בפונטו דור ראשון לדוגמא - המיים תמיד עוברים דרך הרדיאטור גם אם החימום לא הופעל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

אופיר שלום רב!

יש שני סיבות חשובות לבעייתך.

סיבה אחת, בגידה במכוניות פורד, ומעבר למכוניות צרפתיות ויפניות.

סיבה שניה ושולית: במידה וצינור אחד קר הדבר מעיד שקיימת סתימה ברדיאטור, או בפתח כניסת הצינור הקר לרדיאטור, מה שמונע סירקולציית מים חמים ברדיאטור חימום.

הפיתרון, כמו שחברי דניאל הציע, פרוק שני צינורות הגומי המובילים לרדיאטור החימום, בזהירות רבה.

והכנסת לחץ מים מצינור גנה, על מנת לשחרר את הסתימה, הכנס את הצינור ליציאה מהרדיאטור החימום, שחמה במקצת, הכנס סילון מים והגבר את הקצב, עד לשחרור הסתימה,(לא קיים ברז חימום בלנסר).

בהצלחה

וחורף נעים וחמים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

 

המדף מצופה במין ספוג אפור ,שתפקידו לאטום בין המדף לתעלות הסובבת אותו.

 

עם הזמן הספוג הזה מתפורר ונאבדת האטימה במעבר. כתוצאה מכך חלק מן האוויר עובר במסלול הרגיל, וחלק אחר עובר דרך הרדיאטור חימום.

 

התופעה הזאת מורידת מיעילות מערכת החימום, אך בד ובד מורידה גם מהיעילות של מערכת המיזוג אוייר. (האוויר הקר מתערבב עם האויר החם)

 

יש לי בעיה בפולו,

במקום חימום חזק, יוצא אויר לא כל כך חם.

 

איך אני מגיע למדף הזה, כדי להדביק עליו ספוג חדש ?

פורסם

מדפי ניתוב האוויר יושבים בצמוד לקופסת מיזוג האוויר. קופסת ניתוב האוויר ממוקמת בין התא כפפות לדשבורד.

 

על מנת לראות מה המצב של המדפים בתוך קופסת הניתוב עליך, לשלוף את קופסת ניתוב האוויר שזה צעד לא פשוט בכלל.

 

בזמנו זה עלה לי קרוב ל1000 ש"ח.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

×
×
  • תוכן חדש...