Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר לאימובולייזר של פונטו


mazda f2
שימו לב! השרשור הזה בן 6264 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מדובר על דגם שנת 9X, האמובולייזר כנראה התקלקל

האם ניתן לעקוף אותו מבלי להחליף את כל המחשב?

למי לפנות בעניין חוץ מהמוסך המרכזי שיחליף מחשב בחצי עלות האוטו

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה החלטתה שהאימבוליזר התקלקל ?

האם בדקתה להתניעה עם מפתח נוסף?

מגעים לא טובים במצבר יכולות לגרום לבעיות .

ויכול להיות שהאנטנה שנמצאת באזור הסויץ התקלקלה או החיווט אליה.

יכול להיות שבמוסך מורשה יוכלו לנטרל לך אותו בעזרת המחשב שלהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כוונתך לפונטו דור ראשון ומכללי מע' האימובילייזר המקורי הנם:

מפתח מקודד, אנטנת קליטה סביב מתג ההצתה, יחידת בקרה אלקטרונית קטנה ומחשב נהול המנוע.

יתכן והתקלה הנה ברכיב קטן יותר כאנטנה או יחידת הבקרה ולאו דווקא במחשב נהול המנוע.

ניתן לבצע ביטול של מע' האימובילייזר במחשב נהול המנוע אצל מי שעוסק בתיקון מחשבי רכב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשרכשתי את הפונטו HSD שלי לפני כ 3 שנים, המוכר אמר לי שהוא ביקש באחד הטיפולים במוסך לבטל את האימובילייזר המובנה - FIAT CODE.

ואכן, הנורה אף פעם לא נדלקה לי ברכב ולא היו בעיות הנעה מכיוון זה :-).

בדוק אצל מוסך איטליאנו בבני ברק האם הוא מוכן לבטל את האפשרות הזו, אתה יכול לנסות גם אצל חשמלאי רכב אחרים שיש להם יכולת להתחבר למחשב הרכב.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מנוע הרכב בפונטו לא מניע בגלל תקלה באימובילייזר המקורי אז ניתן לבצע הנעת חרום, כדי להגיע למוסך, בשימוש של קוד מספרי המופיע בכרטיס נתונים כחול של ה"פיאט קוד" (האימובלייזר) שקיבל רוכש הרכב מיבואן פיאט בזמן רכישתו.

הבעייה שכשהרכב עובר ידיים לא תמיד נמצא כרטיס הקוד בידי הבעלים האחרון.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מושג ואיני מאמין שהם הכניסו לשם נתונים מהעבר הרחוק יותר.

ממילא רק מוסכים מורשי היבואן שיש להם קוד התחברות למאגר הטכני באיטליה יכולים להתחבר לשם.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם הקוד המספרי ניתן לעקוף את האימובילייזר ע"י לחיצות על שוושת הגז וספירת מספרי הקוד ע"י נורת בקרת נהול המנוע וזאת לפי נוהל מסודר או שבמוסך מורשה היבואן מתחברים עם מחשב האבחון ומקלידים הקוד המספרי לעקיפת האימובילייזר.

קוד מספרי זה מוזן ישירות למחשב נהול המנוע ואם אז המנוע מותנע אז זה סימן שמחשב נהול המנוע תקין או שזה גם מאפשר נסיעה למוסך, קרי העקיפה מאפשרת גם אבחון חלקי וגם אפשרות להנעת חרום (אם תקלת האימובילייזר לא במחשב נהול המנוע).

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6264 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...