Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8289 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בעיה בקרב' ואין לי מושג איפה בדיוק.

(נאמר לי שזה כנראה השפריץ דיזה או משהו)

 

כשאני סוחט את דוושת הגז עד הסוף המנוע מגמגם כאילו שאין הפסקה סדירה של דלק

והרכב לא מאיץ במיוחד..

 

זה לא קורה כל הזמן.. לפי מצבי רוח..

 

חוץ מזה יש הרבה באק פיירים.. למרות שהסל"ד יציב על סרק.

 

כנראה שזה קושר לאותה בעיה..

 

למישהו יש אולי רעיון?

 

מדובר במנוע 1.7 עם קרב' 40 מ"מ של דלורטו.

 

תודה!

אדם.

פורסם

מתי בדיוק הבאק פיירים? כשאתה עוזב גז?

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם

מניח את הדעת...

אבל אין לי סרק... כלומר יש, אבל הוא עולה ויורד ועולה ויורד ועולה ויורד...

ובתחילת ההאצה יש מעין גימגום..?

להאשים את הקרב' ? (...ואני עדיין מחפש קרב' של BX למי שיש רעיונות...)

או אולי זו משאבת הדלק?

 

 

רון.

רנו זופר 5 1250

-האוטו פחות מחודש ו\או 2K אחרי טיפול 10K....-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

התופעה שאתה מתאר שייכת למשאבת האצה.

בזמן שאתה לוחץ על דוושת הגז מופעלת משאבת ההאצה שנותנת תוספת דלק רק בזמן עליית הטורים כשהוואקום נמוך.

כשהמנוע כבוי, תסתכל לתוך הקרבורטור ותפתח במהירות את מצערת. אתה אמור לראות הזרקת דלק דרך צינורית דקה הנמצאת בלוע הקרבורטור.במידה ולא מוזרק דלק ישנן שתי אפשרויות:הצינורית סתומה או שמשאבת ההאצה לא תקינה.

את הצינורית תנקה ע"י לחץ אויר בכיוון הפוך

במידה והתופעה לא נעלמת מיתן לתקן את משאבת ההאצה גם ללא פירוק כללי של הקרבורטור.

פורסם

התופעה שאתה מתאר שייכת למשאבת האצה.

בזמן שאתה לוחץ על דוושת הגז מופעלת משאבת ההאצה שנותנת תוספת דלק רק בזמן עליית הטורים כשהוואקום נמוך.

כשהמנוע כבוי, תסתכל לתוך הקרבורטור ותפתח במהירות את מצערת. אתה אמור לראות הזרקת דלק דרך צינורית דקה הנמצאת בלוע הקרבורטור.במידה ולא מוזרק דלק ישנן שתי אפשרויות:הצינורית סתומה או שמשאבת ההאצה לא תקינה.

את הצינורית תנקה ע"י לחץ אויר בכיוון הפוך

במידה והתופעה לא נעלמת מיתן לתקן את משאבת ההאצה גם ללא פירוק כללי של הקרבורטור.

פורסם

אם כבר להחליף קרבורטור [ ל BX אם הבנתי נכון] יש אפשרות להחליף לסוברו 1.6 עם התאמה קטנה . שינוי ענק בצריכת הדלק.

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

פורסם
יש לי בעיה בקרב' ואין לי מושג איפה בדיוק.

(נאמר לי שזה כנראה השפריץ דיזה או משהו)

 

כשאני סוחט את דוושת הגז עד הסוף המנוע מגמגם כאילו שאין הפסקה סדירה של דלק

והרכב לא מאיץ במיוחד..

 

זה לא קורה כל הזמן.. לפי מצבי רוח..

 

חוץ מזה יש הרבה באק פיירים.. למרות שהסל"ד יציב על סרק.

 

כנראה שזה קושר לאותה בעיה..

 

למישהו יש אולי רעיון?

 

מדובר במנוע 1.7 עם קרב' 40 מ"מ של דלורטו.

 

תודה!

אדם.

 

אדם, יש לי השערה, אבל קח אותי בערבון מוגבל :lol: ... נדמה לי שזה לא קרבורטורים אלא

קידום הצתה. ברגע שאתה מאיץ בפתאומיות זווית הצתה משתנה בעזרת מקדים שנמצא על

דסטריבוטור. הוא מחובר עם צינורית לקרבורטור כי קרבורטור יוצר לו ואקום הנחוץ כדי לשנות זוית הצתה. אצלך נראה כאילו הניצוץ פשוט מגיע מאוחר ולא מספיק לשרוף תערובת

(מכאן גם הבאק פיירים - דלק נשרף באגזוז).

בקיצור, הייתה לי בעיה דומה, נאלצתי להחליף מפלג, אבל קודם תבדוק אם מפלג מחובר לקרבורטור ע''י צינורית.

בהצלחה, מקס.

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם
יש לי בעיה בקרב' ואין לי מושג איפה בדיוק.

(נאמר לי שזה כנראה השפריץ דיזה או משהו)

 

כשאני סוחט את דוושת הגז עד הסוף המנוע מגמגם כאילו שאין הפסקה סדירה של דלק

והרכב לא מאיץ במיוחד..

 

זה לא קורה כל הזמן.. לפי מצבי רוח..

 

חוץ מזה יש הרבה באק פיירים.. למרות שהסל"ד יציב על סרק.

 

כנראה שזה קושר לאותה בעיה..

 

למישהו יש אולי רעיון?

 

מדובר במנוע 1.7 עם קרב' 40 מ"מ של דלורטו.

 

תודה!

אדם.

 

אדם, יש לי השערה, אבל קח אותי בערבון מוגבל :lol: ... נדמה לי שזה לא קרבורטורים אלא

קידום הצתה. ברגע שאתה מאיץ בפתאומיות זווית הצתה משתנה בעזרת מקדים שנמצא על

דסטריבוטור. הוא מחובר עם צינורית לקרבורטור כי קרבורטור יוצר לו ואקום הנחוץ כדי לשנות זוית הצתה. אצלך נראה כאילו הניצוץ פשוט מגיע מאוחר ולא מספיק לשרוף תערובת

(מכאן גם הבאק פיירים - דלק נשרף באגזוז).

בקיצור, הייתה לי בעיה דומה, נאלצתי להחליף מפלג, אבל קודם תבדוק אם מפלג מחובר לקרבורטור ע''י צינורית.

בהצלחה, מקס.

אכן המפלג מחובר לקרב' בעזרת צינורית אך חסר לי שם איזה חלק שנותן וואקום.

מי שסתום כזה..

 

אני לא יודע מאיפה להשיג אחד..

 

תודה,

אדם.

פורסם
יש לי בעיה בקרב' ואין לי מושג איפה בדיוק.

(נאמר לי שזה כנראה השפריץ דיזה או משהו)

 

כשאני סוחט את דוושת הגז עד הסוף המנוע מגמגם כאילו שאין הפסקה סדירה של דלק

והרכב לא מאיץ במיוחד..

 

זה לא קורה כל הזמן.. לפי מצבי רוח..

 

חוץ מזה יש הרבה באק פיירים.. למרות שהסל"ד יציב על סרק.

 

כנראה שזה קושר לאותה בעיה..

 

למישהו יש אולי רעיון?

 

מדובר במנוע 1.7 עם קרב' 40 מ"מ של דלורטו.

 

תודה!

אדם.

 

אדם, יש לי השערה, אבל קח אותי בערבון מוגבל :lol: ... נדמה לי שזה לא קרבורטורים אלא

קידום הצתה. ברגע שאתה מאיץ בפתאומיות זווית הצתה משתנה בעזרת מקדים שנמצא על

דסטריבוטור. הוא מחובר עם צינורית לקרבורטור כי קרבורטור יוצר לו ואקום הנחוץ כדי לשנות זוית הצתה. אצלך נראה כאילו הניצוץ פשוט מגיע מאוחר ולא מספיק לשרוף תערובת

(מכאן גם הבאק פיירים - דלק נשרף באגזוז).

בקיצור, הייתה לי בעיה דומה, נאלצתי להחליף מפלג, אבל קודם תבדוק אם מפלג מחובר לקרבורטור ע''י צינורית.

בהצלחה, מקס.

אכן המפלג מחובר לקרב' בעזרת צינורית אך חסר לי שם איזה חלק שנותן וואקום.

מי שסתום כזה..

 

אני לא יודע מאיפה להשיג אחד..

 

תודה,

אדם.

 

תשיג מפלג מפירוקים - מקסימום 200 ש''ח. ותעזוב בינתיים את הקרב'.

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

×
×
  • תוכן חדש...