Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני מחזיק וולוו 945 GLE סטיישן משנת 93.

קניתי אותה בכמה לירות, נראית על הפנים אבל מכנית מצוינת.

 

אני נוסע כל יום שורש-מרכז ירושלים וחזור.

 

חסרונות - תחזוקה: הדלק הורג אותי (1:6.5) וגם חלפים יקרים, כמו"כ מזגן מקרר רק כשהאוטו נוסע.

 

מעלות - נוח מאוד, בטיחותי, נעילה וחלונות חשמלי.

 

למעשה אני לא החלטתי אם להחליף או לא, בנתיים אני סוחב.

 

שבוע שעבר קבלתי הצעה מעניינת: אוטו זהה לאוטו שלי (שנתון 91), מכנית וחיצונית מצוין, במחיר 5500 ש"ח.

אין לי מה לעשות עם עוד אוטו, אבל הרעיון בקניה הוא להשתמש איתו לחלפים, אם הולך לי מנוע זה יעלה לי כפול מהאוטו.

 

אם הייתי יודע שאני נשאר עם העגלה שלי עוד כמה שנים טובות אני מניח שהייתי קונה את זה, אבל אולי זה המקום לעשות חושבים האם להחליף אוטו.

 

אני יכול לקבל על האוטו שלי מקסימום 12000.

אני הולך להחליף אוטו שעובד עם משהו אחר שאני לא יודע אם עובד או לא, ומה אני יכול לקבל ב12000 ולדעת שזה ישתלם לי כלכלית, אסור לשכוח את היתרונות של הוולוו הנוכחי, הבטיחות הנוחות וכו', אבל הדלק עולה לי עשרות מונים ההפרש.

 

בקיצר, מה הייתם עושים במקומי?

 

 

 

 

למעשה, בד"כ, אני נהג בודד

פורסם

כשמדובר במכונית תקציב, הדלק ובמיוחד בהתחשב בעליית המחירים שלו בזמן האחרון מהווה אלמנט

מכריע לדעתי. עם סובארו משנתון דומה היית יכול להיות ב1:10, נניח שאתה נוסע 20K בשנה -

ההבדל הוא בין 2000L דלק בסובארו לבין 3000L בוולבו - שש אלף ש"ח בשנה.

 

ז"א רק ההבדל בדלק שווה לחצי מעלות הרכב שלך בשנה. כיוון שאתה בקטע של תקציב ולא של פאן,

מכור את האוטו ותעבור למשהו חסכוני יותר.

פורסם

נניח שחשבון הדלק נכון

בשביל 500שח לחודש לנסוע בסובארו.....כבר עדיף BX

ׁ(ברצינות: אני נוסע על164 ו960 מחוץ לעיר אולי 1:8- לא מחליף!!!

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
×
×
  • תוכן חדש...