Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם שבת שלום..

יש לי בעיה בחלון החשמלי, הוא לא עולה עם הכפתור.

רק עם האזעקה..

ומן הסתם עכשיו גם לא יורד כי הוא עלה עם הלחיצה האחרונה שלי על האזעקה..

זה החלון של הנהג, החלון ליד עובד בסדר.

מגובר על מציבושי קולט 98.

פיוזים בסדר..

שאני לוחץ על להוריד או לעלות את החלון הכפתור משמיע טיקים.

מישהו יודע משהו?

תודה מראש..

פורסם

ככל הנראה המנגנון החשמלי תקול /יש נתק בחוטים שמונע מהמנגנון לעבוד כראוי.

פנה לחשמלאי רכב לבדיקה,אבחון ותיקון.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תנסה לבטל את מערכת הסגירה מהאזעקה .פרק את מתג הנהג ועקוב אחר החוטים הלא אורגינלים שהותקנו שם. מצא את החוטים של חלון נהג תבטל את התוספות וחבר ישירות .אפשרות שניה שהמתג לא תקין חשמל ניניו בת ים.

פורסם

תודה רבה..

אכן הבעיה נפתרה אחרי שניתקתי את החוטים של המרים חלונות..

כניראה שהוא לא תקין..

מה המחיר של מרים חלונות?

פורסם

שלום לכולם, חג שמח שנה טובה קודם כל..

 

פירקתי את המוח של המרים חלונות..

לא ראיתי משהו חריג..

אבל המזל שלי שזה מרים של 4 חלונות ולי יש רק 2. אז כניראה שהפיקוד של הקדמיים שמאלי נדפק..

אז פשוט החלפתי לפיקוד שאמור להיות לחלון האחורי והכל עובד ותקין..

תודה רבה על העזרה..

×
×
  • תוכן חדש...