Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחבר יש C5 מהודרת אשר בה הוא מאוהב והוא טוען שאם יתקין גגון, הרכב יקביל בנפח ההטענה (פחות או יותר) לסטיישן שלא מיובאת, לצערו...

בקיצור - אשמח להעביר אליו המלצות לגגון: תוצרת הארץ? מקורי מהיבואן? מקורי מחו"ל? למישהו יש ניסיון?

תודה מראש.

פורסם

ניתן לרכוש גגון מקורי, או גרון לא מקורי, המתאים לרכב.

ב-C5 קיימות נקודות עיגון מוסתרות (fix points), שבאמצעותן מקבעים את הגגון לרכב.

הגגון המקורי מומלץ מאחר והוא:

1. שקט במהירויות גבוהות.

2. הכי פחות מכוער (האמת שלטעמי הוא דווקא די יפה).

3. מתאים לדגם בצורה מושלמת.

 

קיימת חברה שבדית בשם Thule, המייצרת גגונים לסוגים רבים של רכבים.

מנסיון, מוצריה מעולים וברמה גבוהה מאד.

 

שים לב שהגגון המקורי והגגונים של Thule מצויידים במסילות עיגון עפ"י הסטנדרט הנהוג, כך שניתן להרכיב עליהן אביזרים שונים בקליק אחד (מנשאים לאופניים ולכל מטען אחר).

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

ממליץ כמו קודמי על השבדית של THULE ראיתי אתמול אחד כזה שיובא באופן אישי לפורסטר, יופי של אלמנט:-)

רצוי כמובן לבדוק איזה דגם מתאים לC5

×
×
  • תוכן חדש...