Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מגיב כעובד בנק

 

אני לא מבין מה הבעיה ללכת ולשאול, אני לא מאמין שהבנק יאשר לך הלוואה מבלי לקבל את הדברים הבאים:

 

1. תלושי משכורת שמראה על עבודה סדירה.

2. שכר כזה שמאפשר לך לעמוד בהחזרים

3.שום בנק לא מאשר הלוואה ללקוח חדש, לפחות אחרי חודשיים שרואים שאתה לקוח טוב או שיש לך בטחונות בבנק

4. יכול להיות שמסכום מסויים ידרשו ממך ערבים.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
אלעד ממש טועה ומטעה גם אותך.

 

צ'ק שלך לא יכול להיות מופקד ללאומי בשום צורה,

 

אינך יכול להפקיד לחשבונך צ'ק ששייך לך , ולא משנה מאיזה חשבון הוא.

 

בנוסף, משכורת נכנסת מהמעביד, לא ממך. אי לכך זה לעולם לא יחשב כמשכורת.

 

אלעד - בבקשה ממך לא לשקר לבחור.

 

שניר, אתה זה שטועה ומטעה.

 

גם כאדם פרטי המחזיק שני חשבונות בנק וגם כעסק שעובד עם 3 בנקים אני מפקיד חופשי צ'קים שלי מחשבון לחשבון במקום לשלם עמלות גבוהות על העברות בנקאיות.

 

נכון שצ'ק אישי לא יחשב כמשכורת אבל אם אתה מדבר עם הבנק שלך ומסביר לו את המצב הוא בהחלט יתייחס להפקדות כאל משכורת וכל זמן שהן ממשיכות הוא לא יפגע במסגרת האשראי שלך.

 

ולשואל המקורי, לכל בנק יש את השגעונות שלו וזה מאוד תלוי גם לצורך מה ההלוואה. אני למשל רכבים קונה במימון מבנק ירושליים ומה שנדרשתי להביא זה מאזן מבוקר אחרון (כחברה. אדם פרטי מסיא דפי בנק ותלושי משכורת). בבנק הבינלאומי שם לקחתי הלוואת רווחה (אשתי מורה וחבל לוותר על 10,000 ש"ח לשנתיים ב 2.8% לא צמוד) וכל מה שנדרשנו זה להחתים טופס הו"ק בבנק שלנו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

סליחה חבר'ה, לידי ישבה איזה סתומה שעובדת באוצר החייל ואמרה לי לכתוב את זה :)

 

אלעד - סליחה אם פגעתי בך.

 

היא כנראה התכוונה שאתה לא יכול להפקיד לעצמך בצ'ק .. לא משנה :)

×
×
  • תוכן חדש...