Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6861 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
orion 8004

 

אתה תהנה ממנו מגבר באיכות וברמה

 

(אמרת שהתקציב הוא 3K אלף...אם ראית ב4K זה כבר יותר אז יש יותר הצעות)

 

 

כבר לא נמכר בחול ואין ביד שניה לא אקנה בחנות במחיר מופרז

כרגע כלום =[

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מגבר בשלוש אלף בחו'ל?!

חשבתי פה מהארץ ... יש לך מבחר ענק.

אם אין לך גם מכס בארץ וכל הבול שיט מסביב אז:

Helix H400 ESPRIT - Helix 4 Ch 4x70 Watt Amplifier

 

 

Zapco C2K-2.5X - Zapco Competition 4 Ch. 300 Watt Amplifier

 

 

Zapco REF1000.4 - Zapco Reference 4 Ch. 1000 Watt Amplifier

:twisted: ...............:twisted:

למכירה VCVR עם תיבה מקורית! דנדש!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=165846

diverdolphins.gif

פורסם
אם ככה בתקציב של 4K באופצייה להביא מחו"ל

 

הייתי ממליץ לך ללכת על אחד מסדרת LRx audison ..

 

ה - AUDISON בחו"ל עולים כמעט כמו בארץ 4.1K יעלה 1100$ +-

לאומת זאת המתחרה המדהים מבית זאפקו ה- REF1000.4 עולה רק 660$! (את החשבון פותח התרד' יעשה כבר לבד)

 

בהצלחה בקנייה..

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

התעניינתי באוודיוסון אבל הם יקרים גם בחול..

 

איך זאפקו? לא שמעתי עליהם.. ואם כן איזה דגם? (עדיף יותר חדש כי שם הם לא מוכרים דגמים ישנים)

כרגע כלום =[

פורסם

קח בחשבון הגודל של האולימפוס והמישקל שלו לא קטנים ביכלל רק המישקל מגיע ל 9.600 ק"ג במיקרה יש לי אותו ואת הזאפקו אפשר להביא ב550 דולר כמעט הבאתי אותו בסוף הלכתי על אח שלו הדיגיטלי DC1000.4 הבאתי אותו ב 750 דולר

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

את האמת האולימפוס מחובר אצלי כרגע באוטו ומפעיל לי סט של אלייט מיקדימה והייברידג מאחור הזאפקו מותקן על האוטו אבל לא מחובר אני צריך לימצוא מישהו שמכיר את הכיוונים של המגבר הזה הזאפקו מהאולימפוס אני די מרוצה אבל החווות דעת שקיבלתי על הזאפקו שהוא הרבה יותר איכותי מהאולימפוס המלצה שלי זאפקו

דרך אגב אני נימצא כרגע במרכז בבת ים אצל חבר אם אתה נימצא באיזור ומעוניין ליראות את המגברים ולהתרשם מהם אתה מוזמן ליצור איתי קשר

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

וואי אני מאוהב..

 

1000.4 Zapco reference series

 

Stereo, 4 ohms:4 x 150 Watts



Stereo, 2 ohms:4 x 250 Watts

Bridged, 4 ohms:2 x 500 Watts

T.H.D. + Noise:
S/N Ratio:>95dB

Slew Rate:>32V/uS

Damping Factor:>600 @ 4 ohms

Dimensions:23"L x7.5"W x 2"H

 

High-Power 4-Channel Amp with Dual Crossover Sub Sonic Filter Bass Control Port



-SymbiLink™ Balanced Inputs

-Dual variable electronic crossovers w/x10 switch

-Sub-sonic filter for speaker protection

-Bass Control Port

-2 ohm stereo stable

-Dual bridgeable @ 4 ohm

-Four channel

-High Current Bi-Polar output devices

-Optically isolated MOSFET power supply

-Switch for use as stereo, single L ch. or R ch. bridge

-L+R sum mono for use as a bass amp

-Four layer PC board with heavy 2 oz copper

-Surface mount technology w/1% resistors,

precision caps, and massive ground planes

-Three year warranty (If Authorized Dealer Installed)

 

 

================================================

 

כנראה שאלך עליו מה אתם אומרים?

כרגע כלום =[

פורסם
ניראה לי שהמגבר יהיה אצלך אתה תיהיה עוד יותר מאוהב:-D

 

 

חחח אני מאוד מקווה שלא הדבקת אותי במחלה 8)

כרגע כלום =[

פורסם
לא נורא מקסימום נידבקת מה יקרה

מקסימום תשקיע את המענק שיחרור

 

 

חחח רק בשביל סט אחד אולי :]

כרגע כלום =[


×
×
  • תוכן חדש...