Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאמא שלי נשבר המסך בפלאפון (נוקיה כלשהוא של סלקום), לקחתי את כרטיס ה-SIM שלה ושמתי במכשיר נוקיה 6030 של חברת T Mobile ששימש אותי בארה"ב. לאחר הפעלת המכשיר כתוב:

 

Enter restriction code

 

אין לי שום ספרות של המכשיר, זרקתי הכל.

מהו אותו קוד הגבלה ואיך אני מברר אותו ?

האם לאחר הכנסת הקוד הפלאפון אמור לעבוד באופן תקין או שזה אבוד מראש ?

 

 

אגב על גב המכשיר כתוב את הדגם (6030) וגם:

Type: RM-225

אם זה עוזר למישהו...

 

 

תודה מראש.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

אתה צריך לשחרר לו את הנעילה, זה נעשה ע"י הקלדת קוד שחרור כאשר המכשיר ללא כרטיס סים.

 

כאן יש מחשבון אונליין: http://unlock.nokiafree.org/

 

אתה צריך לדעת את ה-IEMI של המכשיר, זה כתוב מאחורה, או אפשר להקליד כוכבית-סולמית-אפס-שש-סולמית ולקבל אותו.

תבחר את הספק שזה נעול אליו, תבחר את סוג המכשיר

(שלך כנראה אסיק 2)

ותקבל קוד.

נסה תחילה את הקוד האחרון (מספר 7).

 

אל תנסה קודים סתם, יש לך 5 אפשרויות לפני שהמכשיר ננעל כך שניתן לפתוח אותו רק עם מכשיר ייעודי.

 

ראה גם http://forums.cingular.com/cng/board/message?board.id=nokia&message.id=31550

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

בלבלת אותי קצת:

 

IMEI יש לי, זה כתוב על המכשיר.

ספק בחרתי, כאמור T MOBILE ארה"ב

מה זה GEN ?

ובבחירת המודל אין את הדגם שלי 6030, במה עלי לבחור ?

 

עכשיו גם ראיתי שעל גב המכשיר יש שורה:

 

Code: 0539055JN10QC

 

קוד של מה זה ?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

תחפש באינטרנט, אולי יש הסברים מדוייקים על הדגם שלך.

בלינק השני שהבאתי לך כתוב לבחור ASIC 2 עבור הטלפון שלך.

 

GEN אני לא יודע, נסה את ברירת המחדל או חפש ברשת.

 

ה"CODE" שרשום בגב המכשיר לא קשור לעניין הזה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...