Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תופעה בלתי נסבלת - חניה על הכביש!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אגב חניה-סיפור מצחיק ששמעתי היום-מפיק ידוע רכש האמר רק מה שכח שהוא גר בת"א ויש לו בעיית חניה-מאוד קשה לתמרן את הכלי הזה ברחובות הצרים ויש נשמות טובות שחונים עם בליטה של הרכב בכביש עקב מצוקת חניה ונהג ההאמר נאלץ לא פעם לנסוע את כל הרחוב רוורס מאחר והרכב לא עובר שם.

 

 

אם יש לו האמר אני לא רואה פה שום בעיה פשוט

להתקין מגן חזירים להזיז קלות רכבים שחוסמים :twisted:

פורסם
תן לי לנחש, אתה מישוב ערבי?

למען הדיוק, אני גר בישוב שלך ולהורים שלך בחיים לא יהיה את הכסף כדי לגור בו - קאפיש?!

פורסם
למען הדיוק, אני גר בישוב שלך ולהורים שלך בחיים לא יהיה את הכסף כדי לגור בו - קאפיש?!

תירגע, אני גר בישוב ערבי וכאן התופעה בלתי נסבלת יותר מהמצב שאתה רואה בערים. אף פעם לא באים פקחים/שוטרים לכפר, אין למי להתלונן ואנשים פשוט זורקים את המכוניות שלהם בכביש כך שישאר מקום למעבר של מכונית אחת בכביש דו-סטרי.

יש לי חבר יהודי מחיפה שבא לביקור אצלי והוא פשוט "נבהל" מהכבישים הדו-סטרים שיש לנו. חלק מהכבישים נמצאים על עלייה תלולה מאוד ויש מקום לרכב אחד (וזה בלי מכוניות חונות בצד).. תאר לך מפגש בין שתי מכוניות באמצע הכביש הזה! וזה קורה ממש הרבה ברוב הכבישים בישוב. ושאר הכבישים החדשים שהורחבו ונבנו מחדש נחסמים עכשיו על ידי מכוניות חונות.

פשוט זוועה.

×
×
  • תוכן חדש...