Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך אפשר לשכור SL בגרמניה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי נסיעת עבודה לברלין, כשלפניה יש לי חמישה ימי חופש.

אני רוצה לשכור מרצדס SL (יהיה נחמד 55AMG, אבל 350 מספיקה בהחלט).

למה? מכיוון שעוד לא נהגתי ב SL הנוכחית ומכיוון שאשתי ההריונית מצטרפת אלי, כך ששכירת פורשה ותקיפת כבישים מפותלים לא תעשה לה טוב.

 

באחד השרשורים הקודמים הופניתי לאתר של http://www.e-sixt.com/ ואכן יש שם SL350, אבל כשבאים לבצע את ההזמנה ובוחרים נקודת מוצא, אז יש לבחירה רק 206CC, Z4 וכו'.

לא מצאתי SL גם באתרים של חברות אחרות.

טלפון לנציגות של סיקסט בארץ הבהיר לי שהמקסימום שניתן להזמין דרך ישראל זה S קלאס (לאחר שהסברתי בסבלנות לנציג שאני לא רוצה לבנות על זה שאולי ישדרגו לי מ S ל-SL , כי SL זה לא גירסה של S...).

פורסם

נסה ביורופקאר Europcar.de (האתר העולמי באנגלית חודש והרבה יותר קשה להגיע שם לSL).

בSixt קצת בעיה לשכור את הSL350 לפחות משבוע. אם תרצה תוכל לשלם עבור שבוע ולהחזיר מוקדם יותר

(בערך 800 יורו כולל כל הביטוחים).

 

SL55AMG לא תמצא במחיר שפוי ובטח שלא בחברות הגדולות.

תהנה.

Lexus CT200H

פורסם

תודה, ניסיתי והדבר הכי מלהיב שיש להם בנתונים שהזנתי זה 525D.

נראה לי שחלום הSL ישאר לפעם הבאה (שכניראה לא תהיה במקום עם אוטובאנים, אלא שוב בפלורידה היכן שנתפסתי על מהירות עם הבוקסטר השכורה :-( ).

נראה לי שאם ניקח ונחזיר את האוטו בברלין ותהיה אפשרות לשמירת מזוודות בחברת ההשכרה, אז ניקח SLK.

במידה והתנאים האלה לא יתמלאו אז ניקח סדרה 3 או 5.

פורסם

יש ל SIXT אפשרות השכרה של BMW סדרה 6. לדעתי, לא פחות "טורפת" אוטובאנים מהSL.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
תודה, ניסיתי והדבר הכי מלהיב שיש להם בנתונים שהזנתי זה 525D.

נראה לי שחלום הSL ישאר לפעם הבאה (שכניראה לא תהיה במקום עם אוטובאנים, אלא שוב בפלורידה היכן שנתפסתי על מהירות עם הבוקסטר השכורה :-( ).

נראה לי שאם ניקח ונחזיר את האוטו בברלין ותהיה אפשרות לשמירת מזוודות בחברת ההשכרה, אז ניקח SLK.

במידה והתנאים האלה לא יתמלאו אז ניקח סדרה 3 או 5.

 

התייאשת מהר מדי!!! תסתכל בטלפונים באתר של SIXT ותתקשר למוקד העולמי.

האוטו קיים ולכן אין בעיה לשכור אותו. אין לי מושג מדוע זה לא מופיע באתר, אבל פשוט תתקשר ותשאל...

Lexus CT200H

×
×
  • תוכן חדש...