Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפורי אחיזה והתנהגות לשברולט קואליר


שימו לב! השרשור הזה בן 6218 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום, ברשותי שברולט קואליר, מנוע 2400 שנת 98

 

כידוע, האוטו אינו יציב ברמה מטורפת בשל גובהו הרב והמתלים הנחותים, נטייה אדירה של המרכב בפניה, וחוסר ביטחון מספק בסיבובים, הוא מגיע בעזרת המנוע שלו ל 140 בלי להרגיש בכלל בכביש בין עירוני אבל מרגיש כאילו עוד שניה האוטו עף מהכביש, שלא לדבר על רוחות צד.

 

רציתי לשאול אם אפשרי להנמיך את האוטו, להחליף לו את המתלים למתלים הרבה יותר טובים, וכן צמיגים רחבים ובכך לשפת את אחיזת הכביש שלו לרמה טובה כך שארגיש בטוח בסיבובים, ואם כן מה העלות המשוערת של זה, שאדע אם בכלל יש טעם.

 

תודה רבה

יצחק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

קפיצי הנמכה ובולמים משופרים יעלו בין 3000 ל-5000 כולל התקנה. צמיגים עדיפים יעלו מ-1500 אם לא מחליפים ג'נטים ועד נניח 3000+ אם כן מחליפים.

 

הרכב ירגיש בטוח יותר בסיבובים ובישורת אבל עדיין לא יהיה מהנה לנהיגה - הבסיס פשוט רעוע מדי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קפיצי הנמכה ובולמים משופרים יעלו בין 3000 ל-5000 כולל התקנה. צמיגים עדיפים יעלו מ-1500 אם לא מחליפים ג'נטים ועד נניח 3000+ אם כן מחליפים.

 

הרכב ירגיש בטוח יותר בסיבובים ובישורת אבל עדיין לא יהיה מהנה לנהיגה - הבסיס פשוט רעוע מדי.

 

רוני

 

העניין הוא כמה בטוח יותר האם זה יהיה שיפור משמעותי מאוד או הבדל קטן.

כיום, ב 140 כל האוטו רועד, ממש ממש רועד, ורק להבהרבה, הוא נקי מתאונות אין לו שסי וכלום, השאלה אם זה יסדר את העניין

הרכב הזה במרגיש ב 100 כמו שהונדה מרגישה ב 160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור איך הונדה מרגישה ב 160 , אבל מה שסקורניס אמר לך זה מה שאתה יכול לעשות וכמובן שזה ישפר

סביר להניח שיהיה בעל יותר התנהגות ספורטיבית מרוב המכוניות המשפחתיות הסטנדרטיות

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כל האוטו רועד ב140 הייתי שוקל לעשות איזון גלגלים (לכל ה4) מדובר על סיפור של 120-100 שקל בכל פנצ'ריה, זה ימנע רעידות במהירות גבוהה (כל זה בתנאי שלא בוצע איזון כזה לאחרונה, או לחילופין אם התופעה הופיעה לאחר האיזון האחרון.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העניין הוא כמה בטוח יותר האם זה יהיה שיפור משמעותי מאוד או הבדל קטן.

כיום, ב 140 כל האוטו רועד, ממש ממש רועד, ורק להבהרבה, הוא נקי מתאונות אין לו שסי וכלום, השאלה אם זה יסדר את העניין

הרכב הזה במרגיש ב 100 כמו שהונדה מרגישה ב 160

 

אם האוטו רועד במהירות גבוהה אז דרוש כיוון פרונט ואיזון גלגלים.

 

לא ברור איך הונדה מרגישה ב 160 , אבל מה שסקורניס אמר לך זה מה שאתה יכול לעשות וכמובן שזה ישפר

סביר להניח שיהיה בעל יותר התנהגות ספורטיבית מרוב המכוניות המשפחתיות הסטנדרטיות

 

אני דווקא חושב שהתנהגות הכביש לא תהיה עדיפה משל משפחתית עם התנהגות טובה ומאוזנת. אני רק יכול להניח את זה כמובן, אבל נראה לי ששילוב של היגוי גרוע ותכונות שלדה בסיסיות כמו תת היגוי מופרז, רק יבואו יותר לידי ביטוי עם הקשחת המתלים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני האם ע"י שינוי הפרופורציות, קשיח יותר מאחורה\מקדימה לא יהיה ניתן "ליישר" קצת את ההתנהגות הבסיסית של הרכב ולשפר את ההיגוי?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרה פרה...

א.הקאוואליר לא ממש יותר גבוהה מרכב משפחתי אחר.

ב. המתלים פשוט גרועים,רכרוכיים והרכב מתנדנד.

ג. דווקא ההבדל בין הקאוואליר להונדה לרוב הוא הפוך ממה שאתה מתאר.

ד. מה שאתה מתאר הוא הגה קליל וחסר רגש ודי מהיר 2.6 סיבובים מנעילה לנעילה- מה שאומר שכל נגיעה בהגה מרגישה כאילו אתה עומד לזרוק במהירות גבוהה..

ה. שיפור מתלים ומוטות ייצוב יעשו את הרכב מאוד מאוד קשיח,אוחז גם כן,אבל אתה עדיין לא תרגיש כלום דרך ההגה.

 

נהגתי כבר על קאוואליר משופרת באופן שבו אתה מתאר,אחיזה גבוהה מאוד- אבל ההגה מרגיש יותר מדי חד לעומת השלדה.

חד משמע- לא מתקשר,אלא חד כל נגיעה בהגה מרגישה כאילו זה מוגזם על השלדה.

 

במידה ותרצה עזרה - אתה מוזמן גם לפנות בפרטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרה פרה...

א.הקאוואליר לא ממש יותר גבוהה מרכב משפחתי אחר.

ב. המתלים פשוט גרועים,רכרוכיים והרכב מתנדנד.

ג. דווקא ההבדל בין הקאוואליר להונדה לרוב הוא הפוך ממה שאתה מתאר.

ד. מה שאתה מתאר הוא הגה קליל וחסר רגש ודי מהיר 2.6 סיבובים מנעילה לנעילה- מה שאומר שכל נגיעה בהגה מרגישה כאילו אתה עומד לזרוק במהירות גבוהה..

ה. שיפור מתלים ומוטות ייצוב יעשו את הרכב מאוד מאוד קשיח,אוחז גם כן,אבל אתה עדיין לא תרגיש כלום דרך ההגה.

 

נהגתי כבר על קאוואליר משופרת באופן שבו אתה מתאר,אחיזה גבוהה מאוד- אבל ההגה מרגיש יותר מדי חד לעומת השלדה.

חד משמע- לא מתקשר,אלא חד כל נגיעה בהגה מרגישה כאילו זה מוגזם על השלדה.

 

במידה ותרצה עזרה - אתה מוזמן גם לפנות בפרטי.

 

ההגה מרגיש דווקא לי בסדר, לא חריף מידי אם כי עדיין לא הכי מתקשר, הרכב, כרכב לא יציב, גם בנסיעה ישרה במהירות גבוהה.

למה התכוונת כשאמרת שההבדל בין קואליר להונדה הפוך ממה שאני מתאר, אני נוסע הרבה על הונדה אקורד LS 2001, משייט איתה בכביש הערבה כמעט כל הדרך ב 140 והאוטו מפגין יציבות מרשימה, עם הקואליר אני דואג לא לעבור 110, זה פשוט הופך להיות בכלל לא נוח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני האם ע"י שינוי הפרופורציות, קשיח יותר מאחורה\מקדימה לא יהיה ניתן "ליישר" קצת את ההתנהגות הבסיסית של הרכב ולשפר את ההיגוי?

 

ברור שעל ידי "טוויקים" קטנים בכיול של הבולמים/זוויות היגוי וכולי אפשר יהיה לשפר, אבל התחושה שלי היא שהקשחת יתר תביא רק להדגשה של החוסרים של הרכב. קח למשל דוגמא קצת קיצונית - לאיביזה יש המון תת היגוי במצב הסטנדרטי. גם כאשר הרכב מוקשח מאוד תת ההיגוי לא נעלם - הוא מגיע אמנם מאוחר יותר אבל ההקשחה הגורמת לזוויות גלגול מופחתות גורמת גם לרכב להישען פחות על המתלים, וכך גם חלק מהתחושות נאבד, וגם המעבר הוא חד יותר לתת היגוי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

*** עריכה ***

תגובות כאלה לא יתקבלו בברכה אצלנו בפורום .

אנא קרא את חוקי הפורום מחדש .

יאשה .

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההגה מרגיש דווקא לי בסדר, לא חריף מידי אם כי עדיין לא הכי מתקשר, הרכב, כרכב לא יציב, גם בנסיעה ישרה במהירות גבוהה.

למה התכוונת כשאמרת שההבדל בין קואליר להונדה הפוך ממה שאני מתאר, אני נוסע הרבה על הונדה אקורד LS 2001, משייט איתה בכביש הערבה כמעט כל הדרך ב 140 והאוטו מפגין יציבות מרשימה, עם הקואליר אני דואג לא לעבור 110, זה פשוט הופך להיות בכלל לא נוח

ההגה ממש לא בסדר גמור,יש לו משקל ואיזון "מדומים".

הרכב דווקא מרגיש לי מאוד איכותי בנסיעה במהירויות גבוהות יחסית,נסע ליסוע באימפאלה ואלרו תגלה אותה מחלה.

שוב פעם,הקשחת מתלים תועיל וכנ"ל שאר שיפורים.

אבל המעבר יהיה כל כך חד לתת היגוי עצבני כמו שרק קאוואליר יכולה לתת לך שאתה תמצא את עצמך מהר מאוד הפוך.

התגובות של ההגה יהפכו חדות מדי על השלדה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההגה ממש לא בסדר גמור,יש לו משקל ואיזון "מדומים".

הרכב דווקא מרגיש לי מאוד איכותי בנסיעה במהירויות גבוהות יחסית,נסע ליסוע באימפאלה ואלרו תגלה אותה מחלה.

שוב פעם,הקשחת מתלים תועיל וכנ"ל שאר שיפורים.

אבל המעבר יהיה כל כך חד לתת היגוי עצבני כמו שרק קאוואליר יכולה לתת לך שאתה תמצא את עצמך מהר מאוד הפוך.

התגובות של ההגה יהפכו חדות מדי על השלדה.

 

נסעתי באלרו, היא הרבה יותר יציבה מקואליר, אימפלה גם נסעתי, ללא ספק לא אוטו הכי יציב אבל עדיין כמו הקואליר לא ראיתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי באלרו, היא הרבה יותר יציבה מקואליר, אימפלה גם נסעתי, ללא ספק לא אוטו הכי יציב אבל עדיין כמו הקואליר לא ראיתי.

תעשה טובה לעצמך בשביל השקט הנפשי-

א. כיוון פרונט

ב.איזון גלגלים

ג.בדוק אוויר בצמיגים

 

וספר האם חשת הבדל..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6218 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...