Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7037 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום נסעתי עם הטרקטור למכון רישוי בטבריה כדי לעשות טסט, הבוחן ביקש לראות מספר שלדה, מחפשים מחפשים לא מוצאים, דיברתי עם החברה אמרו לי שני מקומות אפשריים למספר, אין כלום, הסתכלתי בספר רכב על מיקום המספר אין כלום, יכול להיות מצב שהטרקטור עבר כבר פעמיים טסט בלי מספר שילדה? מחר יבוא מהחברה לחפש את המספר (על חשבונם כמובן). אם אין מספר מה אפשר לעשות? אפשר להטביע מספר חדש אבל מה הפרוצדורה? (הבוחן בטח יזכור שלא היה מספר)

 

תודה

אסף

!you ate today? thanks to the farmer

חימושניק פנתר הוא חימושניק מאלתר!

פורסם

1. את מספרי המנוע והשלדה של טרקטורים מטביעים בארץ.

2. יש מצב שפיספסו את ההטבעה.

3. בנוסף על הטבעת מס' שלדה על הטרקטור עצמו חייבת להיות מוטבעת השלדה גם על מסגרת הבטיחות.

4. לכל מטביע מורשה יש סימול הטבעה כך שגם אם הבוחן יזכור את הטרקטור הוא חייב לקבל את ההטבעה שבוצעה כדין.

5. התהליך בדר"כ הוא קבלת אישור ממשרד הרישוי להטבעה מחדש והטבעה ע"י מטביע מורשה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
1. את מספרי המנוע והשלדה של טרקטורים מטביעים בארץ.

2. יש מצב שפיספסו את ההטבעה.

3. בנוסף על הטבעת מס' שלדה על הטרקטור עצמו חייבת להיות מוטבעת השלדה גם על מסגרת הבטיחות.

על מסגרת הבטיחות יש מספר אבל זה לא מספיק

4. לכל מטביע מורשה יש סימול הטבעה כך שגם אם הבוחן יזכור את הטרקטור הוא חייב לקבל את ההטבעה שבוצעה כדין.

מיד אחרי הטסט עברתי במוסך שאני עובד איתו הרבה שנים (עם טרקטורים אחרים) לא מורשה לטרקטור הספאציפי, בעל הבית אמר שהוא יכול להטביע מספר, הבוחן היה מקבל את זה?

5. התהליך בדר"כ הוא קבלת אישור ממשרד הרישוי להטבעה מחדש והטבעה ע"י מטביע מורשה.

 

תודה

אסף

!you ate today? thanks to the farmer

חימושניק פנתר הוא חימושניק מאלתר!

פורסם

נכון. המס' המוטבע על מסגרת הבטיחות אינו מספיק לבדו, הוא בנוסף למס' המוטבע על הטרקטור עצמו.

שלא תטביע לבד או במקום לא מורשה ללא אישורים, זהו זיוף וכמובן עברה פלילית.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...