Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ביצעתי חיפוש ולא מצאתי את מה שאני צריך

לקחתי סאב מסוג קיקר 10' לא יודע בידיוק כמה RMS אבל הדגם הוא COMP

נראה איכותי והוא הפסיק לעבוד אצלו.

חשבתי אולי אפשר לעשות משהו כמו ליפוף הסליל מחדש או משהו בסגנון כדי לסדר אותו

יש לי ידיים טובות האם שוה לנסות לעשות משהו כזה?

תודה

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם
שלום ביצעתי חיפוש ולא מצאתי את מה שאני צריך

לקחתי סאב מסוג קיקר 10' לא יודע בידיוק כמה RMS אבל הדגם הוא COMP

נראה איכותי והוא הפסיק לעבוד אצלו.

חשבתי אולי אפשר לעשות משהו כמו ליפוף הסליל מחדש או משהו בסגנון כדי לסדר אותו

יש לי ידיים טובות האם שוה לנסות לעשות משהו כזה?

תודה

 

צריך לא רק ידיים טובות. אלא גם ניסיון ומיכשור מתאים כדי למרכז את הסליל בין המגנט.

עם כל הכבוד, רק איש מקצוע יוכל לעזור לך בעניין.

במקרה של הסאב הנ"ל זה כנראה לא שווה את זה. תיקון סליל + KIT, יעלה לך כ 350 ש"ח שזה 50% מערך הסאב.

בהצלחה!

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

סאב לא תקין בתקלה של סליל שרוף לא מצריך רק ליפוף מחדש של סליל.

 

צריך לפתוח את הDUST CUP, לפרק את ההדבקות של הספיידר, להחליף סליל וברוב המקרים גם את גליל מוביל הסליל, לחזק הדבקות, להדביק את הספיידר מחדש ולהלחים את הסליל החדש לממברנה.

ואת כל זה צריך גם לאזן ע"י מכשיר שנקרא מגבנומטר, על מנת למרכז את מגנט הסאב.

עכשיו את זה ידידי עושים רק במעבדה, זה טוב שיש לך ידיים טובות אך זה לא אומר שתוכל לעשות תיקון כזה בבית.

החלפת סליל וכל מה שתארתי תעלה לך משהו כמו 280-350 ש"ח תלוי מה בדיוק צריך להחליף.

 

יש גם סיכוי שהספיידר איבד מגמישותו ויכולתו ולהחליף אותו זה כבר סיפור עמט יותר יקר.

גש למעבדה רציתי ותבדוק בדיוק מה תריך לתקן, אחרי שתקבל הצעת מחיר תחזור אלינו עם תשובות ונוכל לייעץ לך בהתאם מה צריך לעשות.

 

 

שבת שלום ומבורך!,

 

 

ניר

under construction..

פורסם

אם אתה באזור המרכז

יש חנות ברמת גן ברחוב ז'בוטינסקי לא זוכר את המספר (מול שער העיר - הבניין הכי גבוה בארץ) חנות של רפי האוזמן.

לא מכיר אותו אין לי ניסיון אבל ראיתי שכתוב תיקון כל סוגי הרמקולים.

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

אני מאשקלון יש איזה שהן חנויות באיזור?

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

×
×
  • תוכן חדש...