Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לי יש את האולימפוס C-50 5MP אחלה מצלמה היא פיצית בערך חצי מהמצלמה שלך

והיא מצלמת מדהים אבל יקרה משהו מטורף אבל אבא שלי קנה אותה כי הוא רצה הרבה זמן דיגיטלית כרגע הוא איתה בארה"ב אבל שהוא יחזור אני יביא כמה דוגמאות נחמדות

 

טוב, נו, המצלמות של שניכם עולות פי שתיים משלי...

 

ה-C50 דווקא לא הרבה יותר קטנה מהקאנון. רק דקה בסנטימטר אחד. האורך והרוחב זהים, אבל היא קלה באופן משמעותי - 230 גרם לעומת 315. אצלי יש יכולת טובה יותר לסרטים ואצלך 5 מגה פיקסל לעומת 3.2 אצלי, מלבד זאת ההבדלים אינם גדולים מאוד...

 

ושל שלומו - זאת כבר מצלמה בסגנון SLR...

 

רוני

 

רוני, לא SLR , אבל משהו טוב , בעיקר הזום X10 , אמור להיות דבר נחמד ביותר.

 

האמת, גם אני חשבתי ללכת על ה A70 בהתחלה, אחרכך זה היה ה S400 של CANON ואחר כך התחלתי להיסתבך אולי כדאי את זו ואת זו , בסוף קניתי משהו שאני כנראה לא צריך, אבל למי אכפת, אני מפוצץ בכסף (NOT)

 

תרבות המערב הקלוקלת.

 

כן, זה לא באמת SLR, אבל מתחפשת לאחת :wink:

הזום הזה באמת נשמע מרשים, לרוב זה אחד הדברים היקרים במצלמה, כנראה בגלל זה היא עולה 600 דולר בערך...

 

בכל מקרה, אני עשיתי סקר שוק מקיף למדי ובדקתי בהמון אתרים. לא מצאתי מצלמה אחרת שתתן לי את סה"כ היכולות של הקאנון במחיר שלה. גם יש לי ניסיון טוב מאוד עם קאנון ושווה לי להמשיך איתן.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ידעתי שזה הית אתה ב VTS שראיתי בנס ציונה! פני שמאלה בנס ציונה בצומת הגדולה עם המסך פרסומות לכיוון הרד פול והבית האדום נכון?

 

הייתי שם בחמישי בערב במסיבה, היו איתי עוד שתי בנות ובן ברכב (מזגן דולק, לא סחב :? )

 

רוני

רוצה למכור?

 

האמת גם אני נסעתי בדיוק לעל האש "מסיבה פרטית" (העיקר האהובה שלי היתה שם)

 

ושאני חושב על זה עכשיו אני עמדתי ברמזור (איפה שפנית שמאלה) עמדתי בדיוק מולך! (פונטו ספייס אם ראית)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
ידעתי שזה הית אתה ב VTS שראיתי בנס ציונה! פני שמאלה בנס ציונה בצומת הגדולה עם המסך פרסומות לכיוון הרד פול והבית האדום נכון?

 

הייתי שם בחמישי בערב במסיבה, היו איתי עוד שתי בנות ובן ברכב (מזגן דולק, לא סחב :? )

 

רוני

רוצה למכור?

 

האמת גם אני נסעתי בדיוק לעל האש "מסיבה פרטית" (העיקר האהובה שלי היתה שם)

 

ושאני חושב על זה עכשיו אני עמדתי ברמזור (איפה שפנית שמאלה) עמדתי בדיוק מולך! (פונטו ספייס אם ראית)

 

מעניין אותי מה גורם לך לחשוב שאני אזכור שעמדה מולי פונטו ספייס ברמזור :wink: (סתם, אל תעלב...)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הי רוני תתחדש, יש לי בדיוק אותה המצלמה.

חסרון עיקרי שלה, כשצריך את המהירות של האנלוגית, אין לה אותה.

אבל כמובן שלא לשם כך היא נקנתה אלה לצלם את שחר 56 (הדור הבא :lol: ) מהבוקר ועד הלילה ע"י אמא שלו ובלי שאני יעשה מנוי בקודק ואפשות את הרגל.

המחיר שהיא נקנתה מצויין, במאי קניתי ב 450$ :mad: אבל אז היא היתה בדיוק יומיים בחנויות.

עוד חיסרון, היא זוללת סוללות כאילו היו סוכריות גומי :shock:

תתחדש ותהנה כמובן.

רן.

פורסם
הי רוני תתחדש, יש לי בדיוק אותה המצלמה.

חסרון עיקרי שלה, כשצריך את המהירות של האנלוגית, אין לה אותה.

אבל כמובן שלא לשם כך היא נקנתה אלה לצלם את שחר 56 (הדור הבא :lol: ) מהבוקר ועד הלילה ע"י אמא שלו ובלי שאני יעשה מנוי בקודק ואפשות את הרגל.

המחיר שהיא נקנתה מצויין, במאי קניתי ב 450$ :mad: אבל אז היא היתה בדיוק יומיים בחנויות.

עוד חיסרון, היא זוללת סוללות כאילו היו סוכריות גומי :shock:

תתחדש ותהנה כמובן.

רן.

 

כן, גם לי קצת מציק לפעמים שלוקח זמן מרגע הלחיצה עד שהיא מצלמת. במאי היא עלתה 450 דולר?? ואו... איך המחיר ירד...

 

בנוגע לסוללות - דווקא ממש לא זוללת. אתמול חרשתי עליה, הרבה דקות מסך פועל, בערך 100 תמונות, והסוללות כמעט כמו חדשות. שזה מפתיע כי כתוב שעם מסך הן צריכות לעשות כ-350 תמונות (ובלי 1000). בכל מקרה, תשתמש בסוללות NIMH ולא רגילות. ההבדל משמעותי. אני קניתי מטען לארבע סוללות (כולל הסוללות) בפחות מ-100 ש"ח.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
הי רוני תתחדש, יש לי בדיוק אותה המצלמה.

חסרון עיקרי שלה, כשצריך את המהירות של האנלוגית, אין לה אותה.

אבל כמובן שלא לשם כך היא נקנתה אלה לצלם את שחר 56 (הדור הבא :lol: ) מהבוקר ועד הלילה ע"י אמא שלו ובלי שאני יעשה מנוי בקודק ואפשות את הרגל.

המחיר שהיא נקנתה מצויין, במאי קניתי ב 450$ :mad: אבל אז היא היתה בדיוק יומיים בחנויות.

עוד חיסרון, היא זוללת סוללות כאילו היו סוכריות גומי :shock:

תתחדש ותהנה כמובן.

רן.

 

כן, גם לי קצת מציק לפעמים שלוקח זמן מרגע הלחיצה עד שהיא מצלמת. במאי היא עלתה 450 דולר?? ואו... איך המחיר ירד...

 

בנוגע לסוללות - דווקא ממש לא זוללת. אתמול חרשתי עליה, הרבה דקות מסך פועל, בערך 100 תמונות, והסוללות כמעט כמו חדשות. שזה מפתיע כי כתוב שעם מסך הן צריכות לעשות כ-350 תמונות (ובלי 1000). בכל מקרה, תשתמש בסוללות NIMH ולא רגילות. ההבדל משמעותי. אני קניתי מטען לארבע סוללות (כולל הסוללות) בפחות מ-100 ש"ח.

 

רוני

 

כשתצלם חשיפות ארוכות, ותמונות עם פלאש, תראה איך הסוללות נגמרות בצ'יק!

לפחות ככה זה אצלי..

172

×
×
  • תוכן חדש...