Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדיין לא צילמתי כלום, רק קיבלתי אותה אתמול, אבל לאט לאט...

 

ה-CANON EOS300 הולכת עוד מעט, כי אני לא זקוק לריפלקס כבדה ולא דיגיטלית, והנאמנות ליצרן גרמה לי לבחור ב-POWERSHOT A70.

 

הקנייה התבצעה בחנות גדולה מאוד בשם B&H בניו יורק סיטי.

 

האתר של B&H משום מה לא עולה לי עכשיו, אבל הנה הכתובת שלו בכל מקרה:

 

http://www.bhphotovideo.com/

 

והנה עוד כתובת:

נתוני המצלמה באתר מעולה להשוואת מצלמות דיגיטליות

 

אבא שלי היה שם, ב-B&H, וחזר מתרשם עמוקות. הוא סיפר שזו חנות פשוט ענקית. המוכרים שם כולם דוסים (היא בבעלות חרדים). ויש המון מהם, כולם בבגדים תואמים (עם שטריימל). ליד התקרה וגם למטה יש פסים נעים, בחנות עצמה יש רק פריט אחד מכל סוג (ויש לזכור שזוהי חנות ענקית שיש בה אך ורק דברי צילום) ואם אתה מזמין משהו, ההזמנה יורדת באופן ממוחשב למחסן, שבו מעמיס הדוס התורן את המוצר על הפס הנע וזה יוצא לכיוונך.

 

הוא היה עם משקיע כלשהו, אדם מאוד עשיר, שקנה 3 מצלמות זהות לשלוש בנותיו. כל אחת מהן עולה כמעט כפול מה-A70 המסכנה שלי...

 

בכל מקרה, הקניה התבצעה לאחר מחקר שוק ארוך, העלות 300 דולר ואני לא מאמין שהייתי יכול למצוא מצלמה עדיפה בסכום הזה כיום. יש לה 3.2 מגה פיקסל, ואני באמת לא צריך יותר. יש לה שליטה ידנית על כל האפשרויות, וזה דבר שהתרגלתי אליו מהקאנון הריפלקסית שלי. יש לה זום 3 אופטי ועוד 3.2 דיגיטלי, אפשרות לסרטים בגודל 640X480, היא שוקלת בערך 300 גרם עם סוללות, וגם זה חשוב.

 

אני מרוצה, נראה לי שזו הבחירה האולטימטיבית בשבילי...

 

עוד שלושה דברים קטנים ולא כל כך קשורים -

 

אתמול ראיתי בחור מסכן ב-Z3 1.9 אוטומטית (כנראה) מנסה לעשות פאוארסלייד ביציאה שמאלה מהרמזור. הוא הפנה את ההגה ולחץ פול גז. רעש אדיר נשמע בעת שהסל"ד עלה ל-6000, והרכב התקדם שמאלה באיטיות. איזה פאוארסלייד ואיזה בטיח...

 

וברחובות (אל תשאלו מה עשיתי ברחובות) נצפה טנדר טויוטה, מאלו שכתוב עליהם TOYOTA בגדול מאחור, רק כאן הבחור הגאון שינה את הכיתוב ל- TOY 4 FAN. כן כן, הטעות במקור...

 

וגם, נראה לי שאתמול בערב נחטף כביש 1 והועבר בשלמותו לגרמניה. הנתיב השמאלי פנוי לגמרי. אלו שעוד נוסעים פה, חוזרים לימין לפני שאני מספיק בקושי לחשוב על להבהב להם, 150+ קמ"ש בתוך תנועה ערה מתבצעים בנוחות ובנינוחות. כיף.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
למה לא D10? :wink:

 

סחטיין על הנאמנות לקאנון, היא מוצדקת לחלוטין!

 

 

ותתחדש עז!

 

 

ראלימן

 

למה D10 כשאפשר D1S?

 

"רק" 11 מגה פיקסל ו-6800 דולר...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ה-A70 מוציאה יופי של תמונות, ראיתי כבר למה היא מסוגלת.

תתחדש.

ובקשר ל-B&H, ההורים שלי לא מזמן ביקרו שם וגם התרשמו.

אבא שלי שאל את הקופאי - "מזה B&H?" אז הוא ענה לו שזה ברוך השם (Baruch Hashem)

מצחיק :lol:

172

פורסם
ה-A70 מוציאה יופי של תמונות, ראיתי כבר למה היא מסוגלת.

תתחדש.

ובקשר ל-B&H, ההורים שלי לא מזמן ביקרו שם וגם התרשמו.

אבא שלי שאל את הקופאי - "מזה B&H?" אז הוא ענה לו שזה ברוך השם (Baruch Hashem)

מצחיק :lol:

 

:lol:

 

יפה, לא חשבתי על זה :D

 

המצלמה הזאת נהדרת, אני משחק איתה כל היום. אפשר לחבר אותה לטלוויזיה ולראות סרטים שהקלטתי (באיכות 640X480), אפשר לצלם תמונות פנורמיות בקלילות רבה, ואני לא מדבר רק על 2-3 תמונות שהיא מחברת ביניהם עם התוכנה המצורפת - אלא ממש תמונות של 360 מעלות.

 

יש שליטה ידנית על כמעט הכל, יש זום X3 אופטי ועוד 3.2 דיגיטלי, יש מצבי צילום שונים, יש אפקטים... צילמתי היום בערך 100 תמונות עם הרבה זמן דלוק של המסך והבטריות כמו חדשות (לפחות לפי המכשיר מדידה שיש לי בבית). בקיצור - אחלה קנייה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ידעתי שזה הית אתה ב VTS שראיתי בנס ציונה! פני שמאלה בנס ציונה בצומת הגדולה עם המסך פרסומות לכיוון הרד פול והבית האדום נכון?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
ידעתי שזה הית אתה ב VTS שראיתי בנס ציונה! פני שמאלה בנס ציונה בצומת הגדולה עם המסך פרסומות לכיוון הרד פול והבית האדום נכון?

 

הייתי שם בחמישי בערב במסיבה, היו איתי עוד שתי בנות ובן ברכב (מזגן דולק, לא סחב :? )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לי יש את האולימפוס C-50 5MP אחלה מצלמה היא פיצית בערך חצי מהמצלמה שלך

והיא מצלמת מדהים אבל יקרה משהו מטורף אבל אבא שלי קנה אותה כי הוא רצה הרבה זמן דיגיטלית כרגע הוא איתה בארה"ב אבל שהוא יחזור אני יביא כמה דוגמאות נחמדות

למה? ככה!

פורסם
לי יש את האולימפוס C-50 5MP אחלה מצלמה היא פיצית בערך חצי מהמצלמה שלך

והיא מצלמת מדהים אבל יקרה משהו מטורף אבל אבא שלי קנה אותה כי הוא רצה הרבה זמן דיגיטלית כרגע הוא איתה בארה"ב אבל שהוא יחזור אני יביא כמה דוגמאות נחמדות

 

טוב, נו, המצלמות של שניכם עולות פי שתיים משלי...

 

ה-C50 דווקא לא הרבה יותר קטנה מהקאנון. רק דקה בסנטימטר אחד. האורך והרוחב זהים, אבל היא קלה באופן משמעותי - 230 גרם לעומת 315. אצלי יש יכולת טובה יותר לסרטים ואצלך 5 מגה פיקסל לעומת 3.2 אצלי, מלבד זאת ההבדלים אינם גדולים מאוד...

 

ושל שלומו - זאת כבר מצלמה בסגנון SLR...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לי יש את האולימפוס C-50 5MP אחלה מצלמה היא פיצית בערך חצי מהמצלמה שלך

והיא מצלמת מדהים אבל יקרה משהו מטורף אבל אבא שלי קנה אותה כי הוא רצה הרבה זמן דיגיטלית כרגע הוא איתה בארה"ב אבל שהוא יחזור אני יביא כמה דוגמאות נחמדות

 

טוב, נו, המצלמות של שניכם עולות פי שתיים משלי...

 

ה-C50 דווקא לא הרבה יותר קטנה מהקאנון. רק דקה בסנטימטר אחד. האורך והרוחב זהים, אבל היא קלה באופן משמעותי - 230 גרם לעומת 315. אצלי יש יכולת טובה יותר לסרטים ואצלך 5 מגה פיקסל לעומת 3.2 אצלי, מלבד זאת ההבדלים אינם גדולים מאוד...

 

ושל שלומו - זאת כבר מצלמה בסגנון SLR...

 

רוני

 

רוני, לא SLR , אבל משהו טוב , בעיקר הזום X10 , אמור להיות דבר נחמד ביותר.

 

האמת, גם אני חשבתי ללכת על ה A70 בהתחלה, אחרכך זה היה ה S400 של CANON ואחר כך התחלתי להיסתבך אולי כדאי את זו ואת זו , בסוף קניתי משהו שאני כנראה לא צריך, אבל למי אכפת, אני מפוצץ בכסף (NOT)

 

תרבות המערב הקלוקלת.

×
×
  • תוכן חדש...