Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רציני לחלוטין, וכדי להמחיש זאת, אתן דוגמא. כשחיפשתי רכב לפני שנתיים בערך, מצאתי גולף ישנה. באתי עם חבר, ששאל

את המוכר לסיבה למכירה. המוכר מילמל "קיבלתי אוטו מהעבודה". היינו בחניית ביתו ומבט סביב לא הראה שום רכב. לא קניתי את ההסבר והבנתי שלא כדאי להאמין לכל מה שהוא אומר, גם טון הדיבור שהוא אמר את זה, לא הריח טוב.

 

לא רמזתי על סחר במכוניות, ואם כך חשבת, אז חשבת לא נכון.

ואגב, על מנת להעמיד דברים על דיוקם, לא ביקשתי ממך להחליף לי לאגרים אחוריים אלא התייעצתי איתך לגביי רעשי הליקופטר ואז אישרת שהסיבה לבלאי הלאגרים הם הג'אנטים העקומים. אם כבר להזכיר עיניינים שלא קשורים, אז לפחות לדייק בעובדות.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ידידי רועי,כאשר כתבתי תמימות,היתכוונתי בדיוק למקרים דומים למה שכתבת."היינו בחניית ביתו ומבט סביב לא הראה שום רכב."

זוהי אינדיקציה מוטעת ותמימה בשיקול אם לקנות.שום רכב לא היה ? מה בני הבית והשכנים ברחו כאשר שמעו שהיגעתם ?. :-P

נכון שיש קשר כל שהוא בין אמינות המוכר לבין מצב האוטו,אבל לא להגזים, יש ללכת על הרלוונטי שהוא מצב האוטו ולא מה חונה בחניית ביתו.

בקשר למייסבים במכוניתך,להזכירך שאפילו אמרת שבני ל. החליף לך את המייסבים לפני מס' חודשים והם רועשים,נכון שאמרתי לך שלא אחליף לך עד שתתקן את הג'נטים.ואז פתחת שרשור ושאלת היכן אתה יכול להשיג ג'נטים או ליישר אותם.עוד אזכיר לך,שלאחר שבני תיקן לך,פתחת שרשור בכתב גדול ואדום בו כתבת ש"בני מלך ישראל", ועכשיו השאלה היא מי משנינו לא מדייק בעובדות ?.

 

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

דוד- בעיניי זהו שיקול ובעינייך לא, איש איש יבחר את דרכו. אין לי כוח וזמן להתנצחויות בלתי נגמרות.

 

לגביי המייסבים- אתה שוב טועה, בטלפון הגענו למסקנה שהג'אנטים הם המקור לבעיה. לא ביקשתי ממך שום החלפת מיסביים, שהרי הם היו חדשים יחסית, ביקשתי ייעוץ טוב, וגם קיבלתי. מפה ועד לומר שלא הסכמת אותם להחליף זו סתם הנפצה, אולי גם תגיד שהכרחתי אותך לעשות לי שטיחים בבית? אבל הרי כבר בעמוד השני של שרשור זה הוכחת שאתה יודע לשקר, אז מה זה כבר משנה :?

 

ועל מנת לרענן את זכרונך הקצר:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=88963

פורסם

רועי,כך כתבת בשרשור: " החלפתי שני מייסביי גלגלים אחוריים בגולף שלי(87).

היום בביצוע תיקון אחר לגמרי כשהאוטו על הליפט, אני מסתכל מאחורה ורואה את אחד הגלגלים האחוריים בזווית נטויה מעט כלפי חוץ. בכיוון כזה : \

אני ניגש אליו, מנענע אותו , ולהפתעתי אני מרגיש חופש, שמרמז על חופש במייסב האחורי.

איך קורה ששוב הלך מייסב אחרי חצי שנה ?"את זה כתבת לפני שצילצלת אלי.כלומר ידעת שהלך מייסב.הלכת למקום אחר (לא לבני שהרכיב לך את המייסבים) למה? אני בטוח שאתה זוכר מה אמרת,כאשר אמרתי לך בטלפון חזור לבני ל.למה לך לשלם פעמיים.

השרשור שהעלית אינו מוכיח דבר בקשר לבקשת התיקון(אתה מנסה לבלבל).ביקשת את הטלפון שלי בה"פ וקיבלת כדי לקבוע את זמן התיקון גם שאלת "כמה יעלה לי" .את היעוץ קיבלת בפורום מבני ל.וממני כבר לפני הצילצול.יעוץ נוסף קיבלת במוסך בו עלית על הליפט,כך שלא היה צורך לבקש את מס' הטלפון שלי כדי להמשיך ולהתייעץ .הבעיה לא היתה מסובכת שמצריכה יעוץ גם בטלפון,אלא שעמדת במצב לא נעים לאחר שכתבת "בני מלך העולם" ובמייסבים התחילו החופשים.אני מנסה להבין ולא מצליח מדוע הנקודה הזאת כל כך חשובה לך,אם זה עוזר לך מסיבה כל שהיא,אני מוכן לכתוב שאתה אדם שמאז היוולדו לא שיקר אפילו פעם אחת,צח כשלג,בעל זיכרון יוצא מגדר הרגיל,שמעולם לא צילצל אלי לבקש החלפת המייסבים.

בזה תמו תגובותי לנושא הנ"ל.

שבת שלום לך החבר רועי.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך


×
×
  • תוכן חדש...