Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשקניתי את הפיאסטה הנוכחית שלי, המוכר הגיע אלי.

ראיתי, בדקתי, עשינו סיבוב, סגרנו על מחיר, קניתי.

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לסיכום, כן ההיסטוריה במקרה הזה חזרה על עצמה כמעט בדיוק.האוטו נמכר היום בצורה מוזרה.

האוטו היה מפורסם ביד 2 כבר חודש.ראיתי שכמעט אין קונים,כל יומיים שיניתי את המחיר במודעה בין 15Kש"ח ל11. אנשים צילצלו ולא באו כל אחד מסיבתו, האחד אמר שהוא מפחד בגלל הוו גרירה,השני האוטו לא יפה,השלישי שאל למה כל כך זול.5 קונים ביקשו שאבוא אליהם.בדיוק מצאו להם מי יבוא לאחר מה שהיה לי ברמת חן.קמתי היום בבוקר מצב הרוח היה טוב ,בגלל הידיעות על החייל שנמצא בידי הסורים.ניגשתי למחשב וכתבתי במודעה "מוריד את המחיר ל-10.000 בגלל חובות".(אין לי חובות) האמת גם לפני שבוע ששיניתי ל-11.000 ש"ח אם היה בא קונה קל הייתי מוכר גם ב-10.000 ש"ח.לא הספקתי ללגום מכוס הקפה שאישתי הכינה לי וכבר התחילו הטלפונים.הראשון היה מורה שחשש מעט בגלל וו הגרירה,אמר שיחזור אלי,חזר כועס שהאוטו נמכר.צילצלו עוד 5 אחד אחרי השני טענו שהם בעבודה ומיד בסיום יגיעו,חלק ביקשו לא למכור למישהו אחר.בסוף צילצל בחור מרחובות וכך אמר:"תן לי את הכתובת,אני רוצה לבוא עכשיו לראות את האוטו.""לראות או לקנות "שאלתי,"לקנות" אמר.בא עשה סיבוב וקנה.לא יכולתי לעמוד בלחץ הצילצולים,ניתקתי את הפלפון.

נראה לי מוזר ביותר שכמות עצומה של אנשים היתקשרו תוך שעה.אני בטוח שזה בגלל המשפט שכתבתי"מוריד המחיר בגלל חובות". היתנפלו עלי כמו להקת דבורים.

הרי לא היה הבדל גדול,האוטו עמד במודעה שבוע שלם ב-11.000 ש"ח,בעוד שבשאר המודעות ביקשו,15-20 אלף ש"ח.

אכן מוזרות מחשבות האדם,מי יבינם ?. :-P

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

גדול !!! :-)

העיקר נמכר.

שיהיה במזל.

דוד.

 

 

 

לסיכום, כן ההיסטוריה במקרה הזה חזרה על עצמה כמעט בדיוק.האוטו נמכר היום בצורה מוזרה.

האוטו היה מפורסם ביד 2 כבר חודש.ראיתי שכמעט אין קונים,כל יומיים שיניתי את המחיר במודעה בין 15Kש"ח ל11. אנשים צילצלו ולא באו כל אחד מסיבתו, האחד אמר שהוא מפחד בגלל הוו גרירה,השני האוטו לא יפה,השלישי שאל למה כל כך זול.5 קונים ביקשו שאבוא אליהם.בדיוק מצאו להם מי יבוא לאחר מה שהיה לי ברמת חן.קמתי היום בבוקר מצב הרוח היה טוב ,בגלל הידיעות על החייל שנמצא בידי הסורים.ניגשתי למחשב וכתבתי במודעה "מוריד את המחיר ל-10.000 בגלל חובות".(אין לי חובות) האמת גם לפני שבוע ששיניתי ל-11.000 ש"ח אם היה בא קונה קל הייתי מוכר גם ב-10.000 ש"ח.לא הספקתי ללגום מכוס הקפה שאישתי הכינה לי וכבר התחילו הטלפונים.הראשון היה מורה שחשש מעט בגלל וו הגרירה,אמר שיחזור אלי,חזר כועס שהאוטו נמכר.צילצלו עוד 5 אחד אחרי השני טענו שהם בעבודה ומיד בסיום יגיעו,חלק ביקשו לא למכור למישהו אחר.בסוף צילצל בחור מרחובות וכך אמר:"תן לי את הכתובת,אני רוצה לבוא עכשיו לראות את האוטו.""לראות או לקנות "שאלתי,"לקנות" אמר.בא עשה סיבוב וקנה.לא יכולתי לעמוד בלחץ הצילצולים,ניתקתי את הפלפון.

נראה לי מוזר ביותר שכמות עצומה של אנשים היתקשרו תוך שעה.אני בטוח שזה בגלל המשפט שכתבתי"מוריד המחיר בגלל חובות". היתנפלו עלי כמו להקת דבורים.

הרי לא היה הבדל גדול,האוטו עמד במודעה שבוע שלם ב-11.000 ש"ח,בעוד שבשאר המודעות ביקשו,15-20 אלף ש"ח.

אכן מוזרות מחשבות האדם,מי יבינם ?. :-P

בברכה דוד.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

אז מעכשיו אני מוכר דברים רק בגלל חובות

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

הם עושים לך טובה שהם קונים את האוטו לא? הרי חבל שתפנה לשוק השחור.

[size=3][color=navy][b][i]אתה לא קוסם ואין לך שפן בכובע.[/i][/b][/color][/size] [size=3]אסף.[/size]

פורסם
אכן מוזרות מחשבות האדם,מי יבינם ?.

 

אני מתיימר להבין: המון אנשים מקציבים (בעיקר הלחוצים שבינהם) לעצמם סכום עגול 10,000 ש"ח לרכישת רכב, ולכן הם מגבילים את הסכום בחיפוש לסכום של עד 10K ש"ח. ברגע שהורדת את המחיר, הרכב שלך נכנס לקטגוריה.

 

דווקא המשפט על החובות היה מרתיע אותי- אם יש לך חובות סביר להניח שחיפפת בטיפולים......

פורסם

The stinger כתב,"דווקא המשפט על החובות היה מרתיע אותי- אם יש לך חובות סביר להניח שחיפפת בטיפולים......"

זאת אינדיקציה לקנית רכב של אדם לא מקצוען.זה כמו לשאול את המוכר ,"למה אתה מוכר",רוצה 1001 תשובות ?.

רועי ,בעבר שיפצתי ומכרתי מכוניות,כאשר נשאלתי ע"י הקונה "כמה ק"מ האוטו עבר" עניתי, "בירידות או בעליות" המדובר היה במכונית בת 30 שנה.על השאלה איזה יד עניתי "יד ימין". כמובן שחלק מהשואלים כעסו וביטאו זאת בטריקת הטלפון.

ללמדך מהנסיון,שאלה ששואלים שאלות כאלה בסוף לא קונים.מעניין מה אתה היית עונה לקונה שישאל אותך "למה אתה מוכר".

זה בכלל עניינו ?.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

דוד אתה צודק 100 אחוז,

מהנסיון שלי, ברגע שאתה רושם גם דברים רעים שיש לרכב במודעה(עם טאקט כמובן), השיחות מציפות אותך.

זה מראה שהמוכר אמין ואין לו מה להסתיר.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

זאת אינדיקציה לקנית רכב של אדם לא מקצוען.זה כמו לשאול את המוכר ,"למה אתה מוכר"

מעניין מה אתה היית עונה לקונה שישאל אותך "למה אתה מוכר".

זה בכלל עניינו ?.

בברכה דוד.

 

בוודאי שאני לא מקצוען- הרי אני לא סוחר רכב, אבל- קניתי ומכרתי כמה וכמה מכוניות בחיי, ותמיד שאלתי "למה את\ה מוכר".

לגיטימי מאוד בעיניי לשאוב כל מידע על הרכב שאני קונה,וכן, זה כולל גם את סיבת המכירה, אם ניתן לבררה.

שהרי אם הבנאדם ישר, יתכן והוא יאמר את האמת- "יש לאוטו כך וכך בעיות", "נולד לי ילד והרכב קטן מדיי", וכו'.

אני לא אקנה רכב מאדם שמצהיר שיש לו חובות. מה לעשות, רכב זה הוצאות, ואדם עם חובות (אמיתיים) קרוב לוודאי שיזניח את הרכב, אלא

אם הוא נכנס לחובות בגלל הוצאות על הרכב :-) .

 

 

דוד אתה צודק 100 אחוז,

מהנסיון שלי, ברגע שאתה רושם גם דברים רעים שיש לרכב במודעה(עם טאקט כמובן), השיחות מציפות אותך.

זה מראה שהמוכר אמין ואין לו מה להסתיר.

 

קשקוש מוחלט- הרי לפנייך דוגמא לאדם ששיקר (דוד אמר שאין לו חובות) ואתה אומר שזה מראה שהמוכר אמין ?

פורסם

רועי,לא הבנתי את תמימותך,מה הקשר בין מצב הרכב לסיבת המכירה ? האם בכלל אתה יכול לבדוק אם המוכר דובר אמת או לא ?.

אצלי אתה יודע, כי כתבתי את האמת.הרלוונטיות באמת לגבי קניה ומכירת מכוניות היא, לא לשקר על מצב הרכב. אין חשיבות למה שאכל המוכר בארוחת הבוקר, או לחילופין מה היא סיבת המכירה.מאות אנשים מוכרים מכוניות במצב טוב,ולא מעוניינים לספר לך על תוכניותהם האישיות.כמו כן רק תמימים קונים את הרכב או לא, לפי מה שאומר המוכר.את הרכב יש לבדוק לא ע"י בירבורים ואינדיקציות שונות ומשונות.שאלתי אותך מה היית עונה לקונה על השאלה ,"למה אתה מוכר".ענית,"ותמיד שאלתי "למה את\ה מוכר"."נו באמת זאת התשובה לשאלה ?.

יש פתגם חשוב שאומר:אל תישאל שטויות, לא תיענה בשקרים.

אגב, התשובה אשר עניתי כל השנים לשואלים, "למה אתה מוכר"."האוטו גמור אני רוצה להיפטר ממנו".זאת נשמעה לי שאלה חודרנית לעניינים האישיים שלי.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

כמובן שלא ניתן לדעת אם הדובר אומר אמת או לא (מכירת הרכב שלך היא הדוגמא החיה לכך), ואני גם לא אמרתי שצריך להסתמך עליה, אבל לשאול לסיבת המכירה- בוודאי, ואף רצוי. זכותו של המוכר שלא לענות, אבל אם יענה, הוא מספק אינפורציה חשובה לפעמים.

במדינה שבה כולם דופקים את כולם, צריך לבדוק הכל, לכן לא ברור על איזו תמימות אתה מדבר ו\או מייחס לי. לעיתים קרובות מדיי יש קשר ישיר בין סיבת המכירה לבין מצב הרכב, ולא חסרות דוגמאות לקונים שרכשו רכב עם תקלה רצינית שהמוכרים גילו לאחרונה.

 

איפה ראית שעניתי לשאלה שלך ? אני לא ראיתי תשובה בתגובתי הקודמת, אבל אם אתה מתעקש אז התשובה היא לספר את האמת. אני מוכן להתערב שאם היית רק מוריד את המחיר, ולא היית רושם את משפט החובות, הרכב היה נמכר אפילו מהר יותר.

פורסם

 

 

 

קשקוש מוחלט- הרי לפנייך דוגמא לאדם ששיקר (דוד אמר שאין לו חובות) ואתה אומר שזה מראה שהמוכר אמין ?

אולי אתה חושב שזה קשקוש, אבל עם עובדות קשה להתווכח.

ניסיתי לפרסם רכב שלא נסע הרבה, עם מפשטי שבחים על כך שזהו הרכב הנפלא ביותר שקיים- אף אחד לא התקשר.

ברגע שרשמתי שהצבע דהוי, שהרכב עם ק"מ נמוך ושיש מכת פח בכנף , שאני לא גמיש בכלל, ושלא יתקשרו סתם, הציפו אותי בטלפונים, ומה שמפליא זה שהתקשרו רק אנשים רציניים שמחפשים רכב לנסיעה ולא לפוזות- בדיוק מה שרציתי, לסנן את כל הבלשים המציקים.

אתה יכול לחשוב שזה קשקוש, תמשיך לחשוב ככה .

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

רועי,אתה רק מוכיח מה שידעתי תמיד,שתמימות היא מחלה חשוכת מרפא.

איזה ערך יש לשאול על סיבת המכירה מבלי להסתמך על התשובה?.כתבת,"זכותו של המוכר שלא לענות, אבל אם יענה, הוא מספק אינפורציה חשובה לפעמים." תגיד אתה רציני?,לפי מה תדע אם האינפורמציה שסיפק נכונה או לא,לפי "אבל אם יענה"?.

ועוד כתבת,"אני מוכן להתערב שאם היית רק מוריד את המחיר, ולא היית רושם את משפט החובות, הרכב היה נמכר אפילו מהר יותר." לא ברור ולא הגיוני שאדם מוכן להתערב על רכב שכבר נמכר,איך תוכיח שניצחת בהתערבות ?.

במקום לרמוז על סחר במכוניות,דבר שהוא אינו נכון.(אתה עצמך יודע שאני מוסכניק,ולא עוסק בסחר. לפני שנה ביקשת לי להחליף את הלגרים האחוריים של ריכבך,לא הסכמתי בגלל שהג'נטים היו עקומים,זוכר ?.)במקומך הייתי מנסה להבין את משמעות המישפט שכתב לך עמית,

"בדיוק מה שרציתי, לסנן את כל הבלשים המציקים." האמן לי לאדם שמבין ברכב זה משפט משמעותי.

 

לא להעלב, הכל ברוח טובה.:-P

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך


×
×
  • תוכן חדש...