Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשנת 1975 עסקתי גם בקניה,שיפוץ,פחחות, צביעה,ומכירה של כלי רכב.

פירסמתי בעיתון קורטינה 1600 אוטומטית,צילצלה אלי אישה מפ"ת לאחר שמסרתי לה את הפרטים ומחיר על הרכב כך אמרה:"אני אישה גרושה עם תינוק ,אין לי אפשרות להגיע אליך לרחובות יש לי כסף מוכן בוא אלי קניתי את האוטו,אני אוסיף לך כסף למונית ספיישל חזרה הביתה.נסעתי אליה פגשתי אותה עם תינוק ביד וגבר מגודל שיער שניסה להוריד לי 30% מהמחיר שסיכמנו.כששאלתי את האישה למה את עושה לי את זה,ענה לי הבחור "אם האוטו היה טוב לא היית בא עד פ"ת".

עליתי לאוטו ובחריקת שיניים נסעתי חזרה.30 שנה נצרב לי המקרה במוח,ואף לימדתי את בני שאם ירצה למכור את מכוניתו,לעולם שלא יסע לקונה אפילו לא בתוך העיר.

חלפו עברו 32 שנים בהם לא נסעתי בשום מקרה לקונה.עד שלשום,לא יאומן פירסמתי יונדאי למכירה

וניתקלתי בדיוק באותו מקרה אחת לאחת,השתכנעתי מדברי האישה ונסעתי לרמת חן.אותו סיפור על תינוק שביגללו אי אפשר להגיע אלי וכסף מוכן.שוב עלה הסיפור שאם האוטו היה טוב לא הייתי בא לת"א.מוסר השכל,לעולם אל תיסע לקונה, תמיד מכוניתך תהיה בעמדה נמוכה ממה שהיא באמת.

רבותיי ההיסטוריה חוזרת... :-P

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האם אתה בטוח שב 75' זה היה תינוק ולא תינוקת ?

אמממ, הבת גדלה, חונכה כראוי...

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

האמת,אני לא בטוח שב 1975 זה היה תינוק ולא תינוקת.:-P

ועוד אמת,העברת בי צמרמורת עם התגובה שלך.(למרות שאני לא מאמין בכוחות ניסתרים או על טבעיים).

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

its ture

if the car is good the seller never ever needs to go to the buyers place

it looks bad

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

כשאני מכרתי את הרכב, בחור אחד רצה שאבוא לחולון. מאחר ואני משרת בראשון, ובאותה התקופה לנסוע עם האוטו לבסיס היה פינוק (50 שקל דלק יותר מדי :) ) אמרתי לו שישים לי דלק, אני בא אליו. בסוף לא קנה, ומכרתי את הרכב ביותר ממה שסיכמנו, לבחור אחר. אגב שם 70, עשיתי עליו קופה בדמות לאפה פרגיות ;-)

 

לקונה הפוטנציאלי השני (מכרתי את הרכב תוך שבועיים) הבהרתי שיבדוק את הרכב היכן שירצה - רק שישים... דלק. לא זוכר אם שילם לי או לא - אבל מכרתי.

 

 

אביעד

פורסם

קטע מלוכלך !

 

 

 

בשנת 1975 עסקתי גם בקניה,שיפוץ,פחחות, צביעה,ומכירה של כלי רכב.

פירסמתי בעיתון קורטינה 1600 אוטומטית,צילצלה אלי אישה מפ"ת לאחר שמסרתי לה את הפרטים ומחיר על הרכב כך אמרה:"אני אישה גרושה עם תינוק ,אין לי אפשרות להגיע אליך לרחובות יש לי כסף מוכן בוא אלי קניתי את האוטו,אני אוסיף לך כסף למונית ספיישל חזרה הביתה.נסעתי אליה פגשתי אותה עם תינוק ביד וגבר מגודל שיער שניסה להוריד לי 30% מהמחיר שסיכמנו.כששאלתי את האישה למה את עושה לי את זה,ענה לי הבחור "אם האוטו היה טוב לא היית בא עד פ"ת".

עליתי לאוטו ובחריקת שיניים נסעתי חזרה.30 שנה נצרב לי המקרה במוח,ואף לימדתי את בני שאם ירצה למכור את מכוניתו,לעולם שלא יסע לקונה אפילו לא בתוך העיר.

חלפו עברו 32 שנים בהם לא נסעתי בשום מקרה לקונה.עד שלשום,לא יאומן פירסמתי יונדאי למכירה

וניתקלתי בדיוק באותו מקרה אחת לאחת,השתכנעתי מדברי האישה ונסעתי לרמת חן.אותו סיפור על תינוק שביגללו אי אפשר להגיע אלי וכסף מוכן.שוב עלה הסיפור שאם האוטו היה טוב לא הייתי בא לת"א.מוסר השכל,לעולם אל תיסע לקונה, תמיד מכוניתך תהיה בעמדה נמוכה ממה שהיא באמת.

רבותיי ההיסטוריה חוזרת... :-P

בברכה דוד.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

לא צריך לרדת לרמה כזאת.

לא כל הישראלים הם "חארות". ואני לא חושב שנכון להגיד כזה דבר.

בסה"כ 2 מקרים של טעות בשיפוט ונדיבות של אדם אחד שמעוניין למכור רכב.

תסתכלו על החצי הכוס המלאה - יש פה מישהו שהוא ממש נחמד והיה מוכן פעמיים לסוע עבור קונה לישובו בגלל שהקונה היה תקוע עם תינוק ! :)

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

תודה על הסיפור דוד, למרות שבמקרה אישי שברתי את מוסר ההשכל שלך - העיקרון עדיין נכון מאוד. ומעבר לכך תמיד יש אנשים נחמדים (כמוני :wink:) שבאים אליך הבייתה, קונים את האסקורט מבנך ואפילו יושבים איתך על המחשב להראות לך שיש אתר שנקרא: CarsForum :-D

סוף טוב הכל טוב.

 

ולמי שיש דם חם עדיף באמת שישאר עם האוטו בבית, כי אם היו עושים לי קטע כזה (ולא עשו) הייתי מאבד עשתונות.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

אתה אולי פראייר אבל לפחות פראייר עם לב טוב שמוכן לנסות לעזור לאישה לחוצה.

 

עדיף לצאת פראייר בחלק מהמקרים מאשר לצאת מניאק בכל השאר.

 

לגבי כאלה שרוצים שאבוא אליהם עם משהו שאני מוכר אני פשוט משלב את זה כשיוצא לי להגיע לאיזור. לנסוע במיוחד חצי שעה לכל כיוון אני לא אסע.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
בשנת 1975 עסקתי גם בקניה,שיפוץ,פחחות, צביעה,ומכירה של כלי רכב.

פירסמתי בעיתון קורטינה 1600 אוטומטית,צילצלה אלי אישה מפ"ת לאחר שמסרתי לה את הפרטים ומחיר על הרכב כך אמרה:"אני אישה גרושה עם תינוק ,אין לי אפשרות להגיע אליך לרחובות יש לי כסף מוכן בוא אלי קניתי את האוטו,אני אוסיף לך כסף למונית ספיישל חזרה הביתה.נסעתי אליה פגשתי אותה עם תינוק ביד וגבר מגודל שיער שניסה להוריד לי 30% מהמחיר שסיכמנו.כששאלתי את האישה למה את עושה לי את זה,ענה לי הבחור "אם האוטו היה טוב לא היית בא עד פ"ת".

עליתי לאוטו ובחריקת שיניים נסעתי חזרה.30 שנה נצרב לי המקרה במוח,ואף לימדתי את בני שאם ירצה למכור את מכוניתו,לעולם שלא יסע לקונה אפילו לא בתוך העיר.

חלפו עברו 32 שנים בהם לא נסעתי בשום מקרה לקונה.עד שלשום,לא יאומן פירסמתי יונדאי למכירה

וניתקלתי בדיוק באותו מקרה אחת לאחת,השתכנעתי מדברי האישה ונסעתי לרמת חן.אותו סיפור על תינוק שביגללו אי אפשר להגיע אלי וכסף מוכן.שוב עלה הסיפור שאם האוטו היה טוב לא הייתי בא לת"א.מוסר השכל,לעולם אל תיסע לקונה, תמיד מכוניתך תהיה בעמדה נמוכה ממה שהיא באמת.

רבותיי ההיסטוריה חוזרת... :-P

בברכה דוד.

 

אני לא מבין, הבחורה גרה בפ"ת ואתה עדיין חושב שאתה יצאת פראיר???

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

דוד, מי היה מאמין שקצת משיכות בחוטי הרגש שלך - והופ, נפלת שוב בפח :-)

 

כשמכרתי את האוטו הראשון שלי היה לי מקרה דומה. התקשר מישהו מאיזור נתניה ופשוט נשבע לי שהוא קונה את הרכב אם אני בא אליו. הוא כמובן התחייב להחזיר אותי. הסברתי לו שאין שום מצב שבעולם שאני בא לקונה. "קח אוטובוס ותבוא" אמרתי לו.

עבר יום ועוד יומיים - והאיש נעלם. פתאום אחרי שבועיים הפלאפון מצלצל - וזה שוב אותו אדם. שוב ניסיונות ושיכנועים שעלו בתוהו - ובסופו של דבר הוא לקח אוטובוס ובא !!. ע"מ להקל עליו סיכמתי איתו שאני מוכן לנסוע קילומטר וחצי עד הקניון הקרוב לאסוף אותו מהתחנה.

את הדרך חזרה לביתו הוא כבר עשה עם האוטו כמובן...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק,אני אגיד לך מה הכי מרגיז במקרה הזה.

לרכב המדובר עשיתי טסט לפני שלושה שבועות,חודש לפני זה הוחלף מנוע מיבוא עם קלאצ' חדש ע"י מוסך פז ברחובות, יש קבלות ועדיין אחריות.הגברת הורידה לי בטלפון 2000 ש"ח מהמחיר שביקשתי שהיה ממיילא פחות

ב4000 ש"ח מההצעה הנמוכה לאותו מודל ביד 2 (הסכמתי כי היא טענה שהיא קונה בלילה בלי בדיקה ומסתמכת על הקבלות,ומאמינה לי)הגברת ידעה שיש צורך להחליף בולמים

והאוטו לא מהיפים ביותר פירסמתי גם תמונות.כלומר לא היתה סיבה הגיונית לא לקנות את האוטו,מלבד

הרצון לנצל אדם שירד במחיר משמעותית,וגם נסע אליה לפי בקשתה

חברי הפורום נא לא להבין את תגובתי כהודעת פירסומת, את הרכב פירסמתי בפורום "מכוניות"

וביד 2.

גרשון המשפר,לא הבנתי איך שברת את מוסר ההשכל שלי.אתה היית הקונה ואני מדבר על מוכרים.

אני יודע שהבן שלי בא אליך עם האוטו לעבודה שלך בקרטינג,למרות שהוא שאל אותי ואמרתי לו לא לנסוע(אז לא היכרתי אותך). אנחנו עוד נתחשבן על זה,אפילו שקנית את האוטו. :-P

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך


×
×
  • תוכן חדש...