Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נפלתי בוירוס עם מערכת הפעלה של 98.(עזרה)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נפלתי חזק בווירוס.

ואני לא יכול להוריד את הווירוס בגלל שכנראה אני בין הבודדים שהותקפו באוינדאוס 98 :shock: .

יש למישהו פיתרון בשבילי?

 

אני חוזר-יש לי אוינדאווס 98.

ורוב הסיכויים שמדובר על התולעת.

כל החלונות שלי קיבלו סמלים חדשים ומשונים.

פורסם

לווינדוס 98 הוירוס msblast לא מזיז תביצה השמאלית...

כנראה יש לך משהו אחר

או סתם הווינדוס השתגעה

 

בקיצור תתקין נורטון אנטי וירוס (או כל תוכנת אנטי וירוס אחרת) ותעשה סריקת למחשב...

Scooby WRX

פורסם
וטפורמט את המחשב... :type:

 

יהיה מאוד טיפשי לעשות את מה שאמרת ..

 

"תתקין ווינדוס, ותפרמט את המחשב" ..

 

יעני קודם תתקין , אח"כ תפרמט .. מאוד חכם מצידך, גם התשובה עצמה מאוד חכמה..

 

ובקצת רצינות , http://www.norton.com .. אין עליהם :)

פורסם

זה התחיל אתמול...איך שאני מדליק את המחשב הוא מראה הודעה שהוא יכבה בעוד 60 שניות...

ואמרתי...טוב נו מחר שוב אני יפרמט והכל יהייה בסיייידר...

פירמטתי והתקנתי את WIN את האינטרנט וזה שוב חזר.

ורק היו מישהו סיפר לי שאפשר לתקן את זה ע"י הורדת קובץ מאיזה אתר..

ואז הכל יסתדר...

 

עכשיו אני צריך להתחיל הכל מחדש!!!

 

אלעד.

נינג'ה לבנה!

פורסם

אני לא נפלתי בזה כניראה שיש לי מזל ולכל החברים שלי שיש להם אנטי וירוס הוירוס נכנס ולי אין אפילו אנטי וירוס אחד ויש לי אקס פי כלום לא קרה כניראה שזה לא תוקף את כולם וחוץ מזה אני השארתי את המחשב דולק כל הימים האחרים כלומר 48 שעות רצוף יש למישהו מושג אם זה קשור?

sound connecting people

פורסם
נפלתי חזק בווירוס.

ואני לא יכול להוריד את הווירוס בגלל שכנראה אני בין הבודדים שהותקפו באוינדאוס 98 :shock: .

יש למישהו פיתרון בשבילי?

 

אני חוזר-יש לי אוינדאווס 98.

ורוב הסיכויים שמדובר על התולעת.

כל החלונות שלי קיבלו סמלים חדשים ומשונים.

 

 

בדרך כלל שינוי סמלים נובע מווירוס win32.pinfi

 

תוריד אנטי ווירוס מהר.

פורסם
אני לא נפלתי בזה כניראה שיש לי מזל ולכל החברים שלי שיש להם אנטי וירוס הוירוס נכנס ולי אין אפילו אנטי וירוס אחד ויש לי אקס פי כלום לא קרה כניראה שזה לא תוקף את כולם וחוץ מזה אני השארתי את המחשב דולק כל הימים האחרים כלומר 48 שעות רצוף יש למישהו מושג אם זה קשור?

 

 

אז הפעם יצאת במזל, אני ממליץ לך לא להסתמך על זה, ולהתקין אנטיוירוס ופיירוואל וכמה שיותר מהר.

 

ד"א

ליתר ביטחון תעשה חיפוש לקובץ (או קבצים, נתקלתי בגירסה משופרת של התולעת שמגבה את עצמה אבל נשארת עם אותו שם במחשב של חבר) ששמו msblast ואם תמצא תמחוק אותו מהר (כמובן אחרי שתשים פיירוואל, אם לא זה לא יתן לך הרבה...).

 

התולעת מתפשטת ותוקפת את כל המחשבים שהפורטים 135, 139 ו- 445 לא מוגנים.

Finger's gonna kill me.

×
×
  • תוכן חדש...