Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה בטוח?

חדש לחלוטין בצבע שחור , בשביל ה- 127 שלך אתה תמצא שמה המון חלפים בגרושים תכין לך רשימה לפני שאתה נוסע , בתור מישהו שחפש פעם חלפים לרכב ישן ויצא לי לקנות מהרבה חנויות שניצלו את ההזדמנות ומכרו לי במחירים גבוהים אני אומר לך על זה ואני מתחייב שתצא משם מבסוט . דבר איתו טלפונית לפני שאתה מגיע מחר הוא סוגר ב : 14:00 אתה יכול להגיד שרמי (שזה אני) הפנה אותך

בהצלחה אם תרצה פירוט למה שיש עוד שם פנה אלי לטל : 0507321799

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אים משהו נוסע עליו היום, יכול לקנות בשבילי מכסה מנוע.

ובערב אני איתן קפיצה אשלם ויקח.

כי אין לי שום דרך לבוא עליו היום.:oops:

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

אתמול בשעה 10 בבוקר היתי שם עד השעה 12

חיפשתי שם חלקים לפרנסין [רנו 4]

יצאתי משם עם ;

2 גרילים חדשים מהקרטון

2בקליות אחוריות חדשות מהקרטון

2פנסי איתות קדמיים עם הבית בקרטון

חלק פח אחד בלבד :-(

מיותר לציין שלקחתי את הקרטונים גם:-D

וכמובן אך אפשר שלא. קניתי בקלאוות.

הכול עלה 200 :-) לא כולל בקלאוות

אם תדעו כמה קניתי את הפנסים האחוריים בתל אביב

וגריל יד שניה אני אתבייש שיצחקו עליי [פרייר]

בקיצור כל מה שאמר רמי חברי וידידי הגדול מכולם

שריר וקיים שווה לנסוע לשם

פורסם

היום ביקרתי שם החנות לא גדולה לגבי חלקים לרנו אין הרבה אני ראיתי 2 בקליות אחוריות לרנו 4

ועוד כמה חדשים לרנו 12 ו5 וזהו מי שמחפש חלקים לרנו לצלצל לפני אין חלקים מכניים בכלל פגושים חדשים לאסקורט ציפוי לכמה דלתות

וכל מיני בקליות שמוצאים בשוק עתיק

חברה ברצינות כתבתם שיש מכסה מנוע לפיאט 127 פגשתי שם את הבחור שהגיע מאזור הדרום במיוחד ואין ולא היה מכסה ל 127 אז לפני שרצים עדיף לצלצל

המחירים זולים והבן אדם מאוד נחמד אני מצאתי 2 טסות לרנו בקליט אחת ועוד כמה לוריאנט אז קנית הכול היו 6 מנורות ראשיות צהובות אז קנית הכול

בקיצור לצלצל לפני

שבוע טוב

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם

אהלן , במקרה הייתי שם בדיוק שהבחור של הפיאט הגיע מאשדוד , לבחור אכן יש מכסה מנוע של פיאט 127 אבל לא התאים לו מבחינת דגם , ראיתי שהוא לקח הרבה דברים .

סביר להניח שלא מצאת שם הרבה דברים בגלל שמשה חברי הטוב שהגיע מתל אביב במיוחד קנה חצי חנות חנות והוא זומם לשאר . חנות כזאת מחסלים במיידי לא מחכים יותר מדי .

לגבי בקליות של וולקסוואגן ויריאנט (אני מקווה שככה זה נקרא ) למוכר יש 40 בקליות אחוריות ואנחונו ראינו אותם בארגז מאובק .

אני מצטרף לדעת קודמיי התקשרו לפני שאתם מגיעים (להזכירכם בימי ראשון הוא לא פתוח =נוצרי)

פורסם
היום ביקרתי שם החנות לא גדולה לגבי חלקים לרנו אין הרבה אני ראיתי 2 בקליות אחוריות לרנו 4

ועוד כמה חדשים לרנו 12 ו5 וזהו מי שמחפש חלקים לרנו לצלצל לפני אין חלקים מכניים בכלל פגושים חדשים לאסקורט ציפוי לכמה דלתות

וכל מיני בקליות שמוצאים בשוק עתיק

חברה ברצינות כתבתם שיש מכסה מנוע לפיאט 127 פגשתי שם את הבחור שהגיע מאזור הדרום במיוחד ואין ולא היה מכסה ל 127 אז לפני שרצים עדיף לצלצל

המחירים זולים והבן אדם מאוד נחמד אני מצאתי 2 טסות לרנו בקליט אחת ועוד כמה לוריאנט אז קנית הכול היו 6 מנורות ראשיות צהובות אז קנית הכול

בקיצור לצלצל לפני

שבוע טוב

היי

הבחור מאשדוד זה אני.

החנות לא גדולה יחסית, אבל יש בה הרבה.

בכל מיקרה שווה להיתקשר לפני שמגעים. כי אישית לא הייתי מגיע אים הייתי יודע שאין לו מכסה מנוע.

אני יצאתי בנזק של 1000 ש"ח, ולדעתי זה הרבה.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם
אהלן , במקרה הייתי שם בדיוק שהבחור של הפיאט הגיע מאשדוד , לבחור אכן יש מכסה מנוע של פיאט 127 אבל לא התאים לו מבחינת דגם , ראיתי שהוא לקח הרבה דברים .

סביר להניח שלא מצאת שם הרבה דברים בגלל שמשה חברי הטוב שהגיע מתל אביב במיוחד קנה חצי חנות חנות והוא זומם לשאר . חנות כזאת מחסלים במיידי לא מחכים יותר מדי .

לגבי בקליות של וולקסוואגן ויריאנט (אני מקווה שככה זה נקרא ) למוכר יש 40 בקליות אחוריות ואנחונו ראינו אותם בארגז מאובק .

אני מצטרף לדעת קודמיי התקשרו לפני שאתם מגיעים (להזכירכם בימי ראשון הוא לא פתוח =נוצרי)

 

אני מאוד מקווה שמשהו לא יחליט לעשות כאן בוחטה, לקנות ממנו בזול ולמכור לנו ביוקר. כאשר הייתי אצלו ראיתי כמה אוצרות במחירים פשוט מגוחכים אבל מפני שאין לי את הרכבים הללו החלטתי להשאיר אותם בחנות אצלו לחברה שכן צריכים ולפרסם בפורום. אני כותב את זה כי כבר יצא לי כמה וכמה פעמים שניסו לסחוט ממני כסף רק מפני שיש לי רכב אספנות.

 

בקשר לווריאנט, חשוב לציין שהבקליות זה ממודל 69 ומטה, למודל חדש יותר אין לו כלום.

פורסם
אני מאוד מקווה שמשהו לא יחליט לעשות כאן בוחטה, לקנות ממנו בזול ולמכור לנו ביוקר. כאשר הייתי אצלו ראיתי כמה אוצרות במחירים פשוט מגוחכים אבל מפני שאין לי את הרכבים הללו החלטתי להשאיר אותם בחנות אצלו לחברה שכן צריכים ולפרסם בפורום. אני כותב את זה כי כבר יצא לי כמה וכמה פעמים שניסו לסחוט ממני כסף רק מפני שיש לי רכב אספנות.

 

בקשר לווריאנט, חשוב לציין שהבקליות זה ממודל 69 ומטה, למודל חדש יותר אין לו כלום.

בזמנו כשהייתה הרנו4 שלי מוכרים מכרים נצלו את ההזדמנות ושילמתי פשוט מחירים בשמיים עבור חלקי פח פשוטים , רק בגלל שבסרט הניצול הייתי כבר ,החלטתי לפרסם את פריטיו מכיוון שלדעתי המחירים שלו סבירים ושחברי הפורום יכולים להיעזר בו .

פורסם

שלום,

 

אוליי הבחנתם בחלקים למנוע מסוג טריומף ( 13/60).

תודה

עבודה:טיוטה 4*4 תחביב:הובי איילנד אדוונצר הדבר האמיתי:ספיטפייר mkIII

פורסם

לוריאנט היה פנסי איתות קידמי בקיצור נסעתי עם אבי אשכרה אז לפולקסווגן ניקינו את המדפים :)

אני מאוד מקווה שמשהו לא יחליט לעשות כאן בוחטה, לקנות ממנו בזול ולמכור לנו ביוקר. כאשר הייתי אצלו ראיתי כמה אוצרות במחירים פשוט מגוחכים אבל מפני שאין לי את הרכבים הללו החלטתי להשאיר אותם בחנות אצלו לחברה שכן צריכים ולפרסם בפורום. אני כותב את זה כי כבר יצא לי כמה וכמה פעמים שניסו לסחוט ממני כסף רק מפני שיש לי רכב אספנות.

 

בקשר לווריאנט, חשוב לציין שהבקליות זה ממודל 69 ומטה, למודל חדש יותר אין לו כלום.

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם
לוריאנט היה פנסי איתות קידמי בקיצור נסעתי עם אבי אשכרה אז לפולקסווגן ניקינו את המדפים :)

 

טוב שאתה אומר :cry:


×
×
  • תוכן חדש...