Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כבר מזמן הגעתי למסקנה, שסוחר חלפים שפוי שמחזיק "מלאי מת" של חלקים למכוניות שכבר לא קיימות בכבישים, מוכר אותם כפסולת מתכת. מי שממשיך שנים לשמור את החלקים הוא בד"כ קצת לא נורמלי ולכן לא באים אליו לקוחות, ושלא רוצה בכלל למכור, או שמבקש עבור סחורתו מחירים שפויים כמוהו.

 

ביקרתי היום אצל מר עזיז דאמוני, שהוכיח שוב שסטריאוטיפים לא תמיד נכונים. איש חביב ונעים הליכות, שמבין שהפרסום חינם שקיבל כאן היא הזדמנות בלתי-חוזרת להפטר מסחורתו המאובקת.

בימים האחרונים קנו אצלו הרבה מסחורתו, וגם אני לא יצאתי עם ידיים ריקות. עדיין יש שם לא מעט חלקים, כך שאני ממליץ להתקשר ולשאול. גם אם אין לך צורך מיידי בגריל חדש בניילון לקדט 1965 למשל, למה לא לקנות אחד נוסף?

 

 

נמרוד

פורסם
אולי מישהו ראה אם יש לו חלקים או אביזרים לראליאנט,כל פריט יתקבל בברכה.

 

תודה-זאב

זאב אני ממליץ לך בחום להתקשר אליו ולבדוק .

פורסם
אהלן , בשישי האחרון לחבר טוב שלי הייתה תאונה (לא עלינו) בשבת נסענו לנצרת לתקן את האוטו בחיפושים אחרי חלפים לאוטו שלו נכנסו לחנות חלפי פח וצבע ,בחנות הזו ישנו מלאי עצום של פגושים , גרילים חלקי פח ופלסטיק של כל מיני רכבים ישנים כדוגמת :

-פורד אסקורט

-פיאטים 130,124

-פולקסוואגנים למינהם

-ועוד המון מותגים ..............................

לדעתי למי חיפש חלפי פח וטרם מצא יש סיכוי ששם ימצא אותם .

החנות ישנה מאוד , המוכר מאוד נחמד , אני סבור שהמחירים שלו יהיו סבירים גם להלן הטלפון שלו

 

04-6572703 , 04-6561011 השם של החנות זה "אחים דאמוני"

מקווה שעזרתי לכם , חשוב לציין שאין לי כוונות רווח ,קחו את העניין רק בגדר המלצה . :roll:

 

התקשרתי היום לאחים דאמוני,חלקים שצריך לא מצאתי,אבל היחס והאדיבות בהם מקבלים את הפונים,אפילו שלא נעשתה עיסקה קצת חריגים בנוף שלנו,שמחתי להכיר.זאב

zeev

פורסם

זאב , האמת היא שהוא קסם של בן אדם , יודע לדבר ולשווק את עצמו , אני שמחתי מאוד להוסיף לרשימת האנשים הטובים בימינו .

פורסם

היום נסעתי לקנות אצל הבחור הזה מיכל מים למתזים של פג'ו , מתוך השיחה איתו הבנתי שהוא רוצה למכור את כל המלאי שיש בפעם אחת ף אינו מעוניין להחזיקו יותר , באם מישהו מעוניין לקנות את המלאי מוזמן להגיע אליו ולהתמקח .

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

היום הייתי אצל אחים דאמוני

בשיחה איתו הבחור מעוניין להגיע לשוק העתיק שמתקיים מדי פעם .

לציין שהבחור עדיין מחזיק בחלפים מפתים ויפים למי שמעוניין הטלפון שלו 046561011

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
יש בעיר קלנסוואה אופל כמו בתמונה ללא מכסה מנוע 4 דלתות נמצאת בחצר של מוסך לא נראה לי שהולכים להשמיש את הרכב צור איתי קשר בנייד ואמסור יותר פרטים 0506441016

דורון

סליחה שאני מעלה שרשור ישן...

לפני שעה בערך הייתי אצל המוסכניק בקלנסוואה , הבחור מטייבה ,והאופל קדט שלו ומנועה עבר אוברול אך לא מורכב על האוטו.

המנוע גם כן עבר ניקוי חיצוני וצביעה מקצועית מבחוץ,בודי הרכב ממש יפה ,פנים הרכב עוד יותר יפה, אך לצערי הרכב גיר אוט'

הוא דורש עליה 12 אלף ללא הרכבת המנוע:-( .

יש לו עוד ג'יפ J5 במצב מדהים אך עמד שנתיים והוא גם למכירה,ועוד מרצדס 280 שנת 82 בצבע כסף למכירה.

הבחור הזה אינו אספן ולא חובב רכבים ישנים,פשוט קונה את הרכבים מבעליהם אחרי שמייאש אותם בעלויות התיקון.

======הבחור נראה לי לא ישר ,ולא כדאי להתעסק איתו=======

למכירה כל החלקים של :

GN250,TU250,DR250,jawa350,dealem leberty50

פורסם

רק חשוב לציין שסייארה מדבר על מישהו אחר בטייבה .

מר עזיז מוכר חלפי פח בנצרת מצטייר בתכונות אצילות הראויות להערכה רבה כמוכר וכבן אדם .

פורסם
רק חשוב לציין שסייארה מדבר על מישהו אחר בטייבה .

מר עזיז מוכר חלפי פח בנצרת מצטייר בתכונות אצילות הראויות להערכה רבה כמוכר וכבן אדם .

נכון.

כוונתי היא לבחור שראו בחצר מוסכו את ה אופל קדט שחסר לה מכסה מנוע-אגב המכסה מנוע נמצא אך פורק אז כשהוציאו את המנוע לשם שיפוץ

למכירה כל החלקים של :

GN250,TU250,DR250,jawa350,dealem leberty50

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ לטובת אלה שעדיין לא ביקרו.

 

האדון דאמוני נחמד ואדיב, נותן לפשפש ומחיריו נוחים לכל כיס. אחרי שעה וקצת של חיטוטים, קפה ושיחת חולין שילמתי 580 ש"ח ויצאתי עם הרבה הפתעות תוצרת גרמניה. בהחלט מומלץ לבקר.

משכנתא זה קל


×
×
  • תוכן חדש...