Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

התקציב עומד על סך 40,000 ש"ח.

אני נהג צעיר, בן 17 וחצי.

מחפש רכב שיהיה בעיקר חסכוני, ויפה.

אבא שלי עוזר לי בקנייה, אבל האחזקה של הרכב כולה שלי(משכורת של +4K בחודש).

יש הצעות מיוחדת?

 

 

תודה מראש,

רביד.

פורסם

מצטרף להמלצה על פונטו מהשנים 01-02.

אוטו בעיצוב יפה (סוביקטיבי כמובן...), זריז, ויהיה לך גם הכי זול לתחזק אותו מבין כל המכוניות.

פורסם

ב40 וקצת אתה יכול למצוא 206 XS שנת 2000 (90 כ"ס)

גם יפה, גם אופה

ובקשר לקולט,

בזמנו חיפשתי קולט ידנית

קשה למצוא כאלה שמורות

206 ידניות יש הרבה שמורות

 

(אם ציינת חסכוני אני מתאר לעצמי שאתה מעדיף ידני)

"I teach the fools some basic rules"

פורסם

כן, רק ידני.

עכשיו אני בהתלבטות בין סיאט איביזה שנת 2000-01, לבין ה-206 שראיתי כמה ממש יפות, בקצת פחות מ- 40 אלף, שנת 2000.

ועוד דבר ששחכתי לציין למעלה, אני צריך מינמום מנוע 1400. והפונטו זה 1300-200 לא?

פורסם

לך על אוטו מבית היוצר של VAG כלומר איביזה\פאביה\פולו

 

לטעמי האיביזה יותר מתאימה לתקציב שלך שנת 01 תכנס

ידנית כמובן

 

פולו 16V שנת 2001 יכולה להיכנס גם כן - 75 סוסים ידנית

מניסיון אוטו טוב

פורסם

אני גם מחפש רכב בתקציב דומה (עד 35K).

מהמון חיפושים פה בפורום הגעתי ל 4 רכבים בתקציב הנ"ל ובדרישות כמו של פותח הנושא.

רכב קטן, אמין, חסכוני, זריז.

*פונטו ספייס ELX ידנית 01'-02'

*פיז'ו 206 XT 1600 ידנית - 99' -00'

*פאביה 16v 1400 ידנית - 00'-02'

*איביזה 1600\1400 ידנית - 00'-02'

 

כמה שאלות, ב206, כי היא האופציה שהכי נראית לי כרגע, יש מנוע 1600 5 דל' ברמת גימור XT? והאם באמת בדגמים של 01' יש בעיות במערכת החשמל (מולטיפלקס)? ואם כן האם בדגם של שנת 2000 יותר מומלץ? מה לגבי מנוע ה1400? האם הוא זהה למנועים שב 205,AX,306? ואיך הוא מתפקד על ה206?.. (אמור להיות לא זריז במיוחד אם כן, תקנו אותי אם אני טועה) ובכללי לגבי ה206, מי עדיף (בידני כמובן) ה1.6 או ה1.4? (בדגש על צריכת דלק).

באיביזה איזה מנוע יותר מומלץ? ה1400 או ה1600?

ובכלל מהרכבים הנ"ל מי הכי מומלץ? מבחינת אמינות כוללת, צריכת דלק, אחזקה, עלות טיפולים?

 

או בקיצור תעזרו לצעירים שבינינו עם תקציב בסביבות 30K - 40K למצוא רכב שבאמת הכי מומלץ.

שמתי לב שיש המון ששואלים שאלות דומות לאלו, אבל לא מצליחים לקבל החלטה סופית.

תודה,

יאיר.

 

נ.ב.

סליחה מראש על כל השאלות, פשוט אני קצת מבולבל מהאפשרויות והייתי רוצה "לסדר" קצת את הדברים.

206xs - זה התענוג שמוביל אותי. 8)

פורסם
כן, רק ידני.

ועוד דבר ששחכתי לציין למעלה, אני צריך מינמום מנוע 1400. והפונטו זה 1300-200 לא?

מנוע ה-1.25 של הפונטו בגרסת ה-ELX לא נופל ואפילו עולה על מנועי 1.4 המגבילים של פיג'ו והפולו 16V 75 כ"ס.

פורסם
אני גם מחפש רכב בתקציב דומה (עד 35K).

סליחה מראש על כל השאלות, פשוט אני קצת מבולבל מהאפשרויות והייתי רוצה "לסדר" קצת את הדברים.

 

 

תפתח ת'רד חדש!

 

ההמלצות שלי :

פיאט פונטו, פולו, פיגו 206, אופל קורסה, איביזה.

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
תפתח ת'רד חדש!

 

ההמלצות שלי :

פיאט פונטו, פולו, פיגו 206, אופל קורסה, איביזה.

 

לא פתחתי משני סיבות,

א. זה אותה שאלה כמו של פותח הנושא, רק שפירטתי את האופציות.

ב. פתחתי בעבר ת'רד דומה, ונחש לאן הפנו אותי?

לחיפוש, שרק מבלבל.

 

ואני מחפש המלצה בכיוון אחד, על רכב אחד..

בגלל זה הבלבול, המלצות על כ"כ הרבה רכבים.. :|

206xs - זה התענוג שמוביל אותי. 8)

פורסם
מיצובישי קולט קטן אמין יפה וחסכוני אבל לא בטיחותי

 

חסכוני ממתי קולט חסכונית??? זו לנסר קטנה!

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

×
×
  • תוכן חדש...