Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצמד חשמלי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ..

הייתי רוצה לדעת מהו קלא'ץ חשמלי??

מה ההבדלים בינו לרגיל??

ומה יותר טוב??

תודה..

החלום השתנה ל106 xsi....

פורסם

קלאץ' חשמלי הוא בדרך כלל משולב עם תיבה אוטמטית.

הקלאץ הוא בעצם רובוט שהוא עושה את העבודה.

קלאצ' רגיל, מין הסתם, אתה עושה את העבודה (השחורה ? )

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
קלאץ' חשמלי הוא בדרך כלל משולב עם תיבה אוטמטית.

הקלאץ הוא בעצם רובוט שהוא עושה את העבודה.

קלאצ' רגיל, מין הסתם, אתה עושה את העבודה (השחורה ? )

תן לי לראות אם הבנתי אותך נכון

קלאץ חשמלי אתה בעצם רק מעביר תהילוך *** תהילוך = את ההילוך *** ואתה לא צריך ללחוץ משהו כזה??

לעומת הקלאץ הרגיל הדורש לחיצה בעת העברת ההילוך?

החלום השתנה ל106 xsi....

פורסם

מה שכן - ישנו קלאץ' הידראולי, שההבדל בינו לבין קלאץ' רגיל הוא בעצם כמו ההבדל בין הגה כח להגה רגיל.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
מה שכן - ישנו קלאץ' הידראולי, שההבדל בינו לבין קלאץ' רגיל הוא בעצם כמו ההבדל בין הגה כח להגה רגיל.

כלומר רק מתאמיי נוחות הכוונה

החלום השתנה ל106 xsi....

פורסם
לא רק, יש הרבה יותר סיכוי שהכבל יקרע, מאשר המאשבה תספיק לעבוד בבת אחת
בוא נעשה סדר בבאלגן..

חשמלי זה בעצם קלאץ שפועל לבד(אוטומטית) ועצם העברת ההילוכים היא רק מידית ההילוכים.

רגיל זה הישן המוכר לחציה עליו בעת העברת ההילוך

ורגיל אך הידרואלי הוא פועל על אותו עיקרון אך יותר נוח יותר אמין וחזק..

האם אני צודק??

החלום השתנה ל106 xsi....

×
×
  • תוכן חדש...