Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 6 או פאסט ?


eliad2
שימו לב! השרשור הזה בן 6382 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי היום מיצוביש סופר לאנסר 97 , הייתי עכשיו בסוכנות ליסינג והסכימו לתת לי עליה מחירון - 26,000 . האופציות להחלפה הם מאזדה 6 2005 עם 60,000 ק"מ מנוע 2.0 - היא ניראתה והריחה ממש כמו חדשה , אהבתי מאוד את העיצוב הפנימי שלה , מאוד נעים לשבת בה .

המחיר שרצו עליה היה 116 .

 

אופציה שנייה היא פאסט 1.8T comfשנת 2004 עם 90,000 ק"מ במחיר של 109 אלף .

גם היא הייתה במצב טוב .

 

מבין שתי אלה איזה רכב יהיה עדיף ?

(בהינתהגות כביש, תאוצה אבל גם נוחות בטיחות וצריכת דלק )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פאסאט מכל המובנים.

חוץ מהקטע של אמינות הטורבו: טורבו שלא מטופל מחזיר עד 150-200K , טורבו שמטופל יכול להחזיק הרבה יותר.

 

אני בכל מקרה הייתי הולך על הפאסאט, אוטו עם יותר אופי, פחות רועש מהמאזדה ובטוח שיותר חזק ממנה.

מבולבלים? גם אנחנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבין שתי אלה איזה רכב יהיה עדיף ?

(בהינתהגות כביש, תאוצה אבל גם נוחות בטיחות וצריכת דלק )

פולקסוואגן פאסאט,אבל בהתנהגות הכביש המאזדה לוקחת ובגדול.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הריחה ונראתה כמו חדשה - אל תדאג, חברות הליסינג יודעות בדיוק איך לגרום לכל רכב שהם מוכרים להיראות כמו חדש.

 

לדעתי לא כ"כ כדאי לקנות מליסינג, אבל לא ניכנס לזה עכשיו. (אוטו בן שנה עם 60,000 ק"מ? הוא נח בכלל הרכב הזה?)

 

תראה, בגדול הפאסאט עדיפה על המאזדה 6 לטעמי בכל אספקט, הנ"ל אפילו נכון יותר שהפאסאט מצויידת במנוע ה-1.8T שלה ולא 2.0 (שהוא גם בסדר).

 

האיכות של הרכב, החומרים והירידה לפרטים טובה יותר בפאסאט ולטעמי היא הנעימה יותר לשהייה.

(בייחוד עם זאת המאזדה 6 של לפני המתיחת פנים שהיא בעצם ממש פשוטה ולא יפה יפה מבפנים)

 

הנוחות הן של הכסאות והן של הנסיעה טובה יותר לטעמי בפאסאט.

 

העיצוב החיצוני של הפאסאט גם יפה יותר לטעמי וגם גם המנוע והגיר טובים יותר. (יש טיפרוניק ואילו ל-6 הקודמת אין).

 

אני אישית לא מוצא שום סיבה להעדיף את ה-6 על הפאסאט בגדול.

 

אבל כאן נכנס מרכיב חשוב מאוד של הרכב וזה עברו. הרכבים הנ"ל שהיו בליסינג (ליסינג או השכרה?) עברו כנראה חיים קשים יותר מאשר פרטיות מקבילות.

 

ל-VW יש מדגש טורבו שמצריך טיפול מסויים (להתמין דקה עד שמתחילים ליסוע, להמתין דקה עד שמכבים מנוע) - ספק רב אם מישהו ביצע את זה.

הגיר של ה-VW הוא רגיש יותר/פחות אמין, אם הרכב עבר חיים קשים זאת התקופה שלו ללכת לעולמו תמורת שיפוץ במחיר אסטרונומי.

 

דווקא במקרה שלך לא הייתי הולך על הפאסאט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הפאסט הם קיבלו הבוקר אז הם לא הספיקו ליצור אשליה של חדש כנירא .

 

המאזדה היא מהשכרה , הפאסט ליסינג . הקילומטרז' של שתייהם מוגזם קצת אבל אני עושה 20,000 בשנה ואם אני יחזיק את האוטו עוד 4-5 שנים שאני יבוא לימכור אותו זה לא יהיה כל כך נורא .

 

איפה אני יכול לימצוא מפרט מלא של הפאסט ?

 

אז כבר לא נירא לי שנישאר הרבה מה לחשוב בעיניין הזה , הפאסט עדיפה .

השאלה השנייה היא עם בתקציב הזה שווה ליבדוק הונדה אקורד , פורד מונדאו , סובארו B4

או שהגרמנים יקחו גם במיקרה הזה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא אם אתה מוכן לעלות ברמה מהרכב שלך לכזה סוג של רכב.

 

הפאסאט אכן טובה יותר מהמאזדה בהרבה מובנים וגם אני הייתי מעדיף אותה, אבל כאשר היא מגיע מליסינג זה משתנה.

הטורבו הוא החשש הגדול ביותר שיהיה לי מכזה רכב.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרו קודמיי חברות הליסינג דואגות להביא את הרכב למצב של כמעט חדש ככה שאל תתלהב כ"כ מבחינה חיצונית

 

אני בכלל לא הייתי חושב ללכת על הליסינג אבל כיוון שזה לא רלוונטי לגביך כי אתה כן החלטת ללכת על ליסינג\השכרה אני הייתי הולך בכל זאת על הפאסאט 1.8 טורבו - אין מה להגיד היא כמה רמות מעל המאזדה 6 שעם כל הכבוד אלייה מצוייה בכבישים כמו פחיות שימורים (במיוחד בגרסת הליסינג)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא אם אתה מוכן לעלות ברמה מהרכב שלך לכזה סוג של רכב.

[\QUOTE]

בהתחלה חשבנו להחליף בלאנסר חדשה יותר , אבל תאמת שנימאס לי מהאוטו הזה גם כי הוא קטן בישבילי ולא נוח , אם כבר אז עדיף לעלות לקטגוריה של מנהלים\משפחתית גדולה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרו קודם, ולעניות דעתי, הפאסאט עם המנוע הנ"ל עדיפה.

אבל במקרה שלך, בגלל שהרכב היה בליסינג, אני הייתי מוותר על האופצייה המעניינת ולוקח את ה-6.

 

התקציב שלכם מכובד למדי. למה לקנות רכב בתקציב כזה מליסינג? חסרות מכוניות פרטיות בקטגוריה הזו בשוק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוצא לנו הכי מישתלם דרך ליסינג , אנחנו חייבים להעיף את הלאנסר הזאת כבר ובליסינג נותנים לנו עליה מחירון ( 26) , אנחנו יכולים להוסיף עוד 80 אולי 90 אלף שקל ואנחנו רוצים 2004 ומעלה ושלא יהיה מישפחתית רגילה .

נירא לי שליסינג זאת האופציה היחידה :|

 

 

בקשר לבעיות עם הטורבו בפאסט , כמה רציני זה כבר יכול ליהיות , מה הבעיות שיכולות להיות וכמה זה יעלה אם יהיו בעיות ?

כבר ממש נידלקתי על הפאסט:?

 

המאזדה לעומתה מהשכרה ולא ליסינג וזה יהיה בעייתי שנירצה לימכור , והיא עשתה 60אלף קילומטר בשנה ומשהו על הכביש ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוצא לנו הכי מישתלם דרך ליסינג , אנחנו חייבים להעיף את הלאנסר הזאת כבר ובליסינג נותנים לנו עליה מחירון ( 26) , אנחנו יכולים להוסיף עוד 80 אולי 90 אלף שקל ואנחנו רוצים 2004 ומעלה ושלא יהיה מישפחתית רגילה .

נירא לי שליסינג זאת האופציה היחידה :|

 

 

בקשר לבעיות עם הטורבו בפאסט , כמה רציני זה כבר יכול ליהיות , מה הבעיות שיכולות להיות וכמה זה יעלה אם יהיו בעיות ?

כבר ממש נידלקתי על הפאסט:?

 

המאזדה לעומתה מהשכרה ולא ליסינג וזה יהיה בעייתי שנירצה לימכור , והיא עשתה 60אלף קילומטר בשנה ומשהו על הכביש ...

זה לא משנה ליסינג\השכרה עם שניהם יהיה לכם בעיה למכור תקח את זה בחשבון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשתי המכוניות ק"מ גבוה מאוד ואם אתה נוסע 20000 בשנה תתכונן לכך שיהיה לך קשה מאוד למכור אותן בעוד מספר שנים. מומלץ גם לבדוק היטב את המכוניות שכן 60000 ק"מ מהשכרה, למשל, זה מבשר רעות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מר לאנסר - הרכב שלך לא שווה הרבה (26) - אם הוא במצב טוב הוא יקבל בשוק בקלות מחיר קרוב לזה.

 

מילא אם היה לך רכב יקר ולא סחיר,, אבל תמורת סכום כזה בכלל לא שווה לך להתעסק עם ליסינג/מגרשים וכו'.

 

גם אם תמכור אותו ב-20, אפילו 18 זה כלום לעומת מה שתשלם אם תצטרך לשפץ גיר/טורבו בפאסאט או מה שתצטרך להוריד עקב הקילומטרז' של הרכב ועברו.

 

שאנשים קונים רכב מהעיתון הם לא רוצים ליסינג לשעבר, אין לו כבר את הניילונים היפים ואת אפשרויות המימון.

 

בקשר לתאוריית האולי נקנה מליסינג אח"כ וכו' - עזוב את זה, אין טעם להישען על מעשנת קנה רצוץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

אל תתרגש מהריח יותר מידי,חברות הליסינג יודעות בדיוק מה לעשות כדי שנתלהב מהמכוניות שלהם.

אני הייתי הולך על הפאסט,רק קח בחשבון שהטיפולים בפסאט יותר יקרים בייחוד אם זה במוסך המרכזי,

והאמינות בגדול קצת פחות טובה מאשר במזדה.

חוץ מזה הפסאט עולה על המזדה כמעט בכל אספקט שתבחר החל מנוחיות,שימושיות ועד לירידה לפרטים הכי קטנים,אבל בעיקר באיכות.

אהה...חוץ מאשר בהתנהגות,וגם זה לא משהו שמפריע לרוב האנשים.

רק צריך לשים לב לטיפול נכון ובזמן בכל מה שנוגע לטורבו,אשר לפי מייטב נסיוני (לפחות במנועי הדיזל של פולקסוגן) הולך אחרי 150 -200 אלף קילומטר.

 

בברכה.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6382 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...