Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בגסטי 1.2 קרב ידני 88

שמתי לב שהמזגן אצלי באוטו כל הזמן עובד זה נמשך בערך 4 ימים למרות שכפתור ה AC כבוי

ומתג הוונטה גם כן כבוי יוצא אוויר קר מאוד מהתריסים והטורים של המנוע נמוכים מהרגיל בניוטרל כמו שהיו פעם כאשר הייתי מפעיל את המזגן כמו כן גם אני שומע את המדחס עובד כל הזמן!

רציתי להוציא פשוט את הפיוס אבל לא קיים כזה

מה אני עושה? וכמה יעלה לסדר את זה אם אני בכיוון הנכון אז בטח הממסר תפוס לא?

בתודה מראש

פורסם

ישנם שתי מימסרים על קיר האש להפעלת המזגן .יש לי הרגשה שאפכו בנהם למרות שהם דומים אך פעילותם שונה.

פורסם

לא ממש לא האוטו אצלי 3 שנים והכל היה בסדר וגם אני כמעט ולא משתמש במזגן פעם אחרונה הפעלתי אותו לפני איזה חצי שנה זה קרה עכשיו מעצמו לא נגעתי בכלום

פורסם

יכול להיות שזה 2 קוביות שחורות בגודל של 4*4 ס"ם וכתוב עליהם bosch שנכנסות לתוך בית כזה

והם בעלי 3 תקעים מתחת

פורסם
יכול להיות שזה 2 קוביות שחורות בגודל של 4*4 ס"ם וכתוב עליהם bosch שנכנסות לתוך בית כזה

והם בעלי 3 תקעים מתחת

כן אלו ממסרים, אבל אני לא יודע אילו מהממסרים שיש לך בתא המנוע שולטים על מדחס המזגן.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

×
×
  • תוכן חדש...