Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי לא מזמן טייפ של ALPINE דגם CDA9846.

עכשיו אני רוצה לקנות מגבר, רמקולים קדמיים, אחוריים וסאב.

מה אתם ממליצים לקנות, כמובן, תוך התחשבות בהספקים של כל הרכיבים?

אם זה עוזר, אז, יש לי פולו קלאסיק 2001 ואני אוהב לשמוע בעיקר רוק כבד ואיכות המוסיקה חשובה לי.

אני לא חייב לקנות הכל ביחד ולכן אני לא רוצה את הרכיבים הזולים ביותר.

אני מאוד אודה למי שיכול לעזור לי.

 

נ.ב.

מי שמכיר את הטייפ שיש לי, אז מעניין אותי האם הוא נחשב לטוב?

פורסם

איך אתה רושם שהאיכות חשובה לך ואתה הולך וקונה רדיו טייפ?!?

נכון שהוא של אלפיין אבל זאת שיטה של המאה הקודמת. לא משנה כמה תשקיע בשאר הרכיבים איכות נורמאלית לא תהיה לך.

ככה שדבר ראשון תשקיע על רדיו דיסק טוב.

 

אההה אופס... טעות שלי!

סורי

פורסם

יבגני כנרא שלא הבנת את הבחור נכון,הבחור התכוון לר"ד(HU) ולבחור עצמו אם תגיד לנו מה התקציב שלך לכל שאר הרכיבים אנחנו נדע לעזור לך.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

למה לקחת מורל?

לי היה מורל פולס ולא הייתי מרוצה מהם אז החלפתי לקומפוננט של ALMANI והסאונד הרבה יותר איכותי

אומנם הALMANI קצת יותר יקר אבל עדיף מבחינת סאונד

פורסם

אלמני!?

התקנתי 2 טוויטרים שלהם מאחת הסדרות הגבוהות! נשמעו ממש לא טוב!

לשם ההגינות,

אני לא מכיר יותר מידי את החברה, והדבר היחיד שניסיתי שלהם היה הטוויטרים האלה שהיו באמת לא משהו...

לעומת זאת את הפולס שמעתי ונשמעו מעולה יחסית למחיר שלהם... באמת טוב...

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

אנשים, תודה על העזרה. אני מאוד מעריך את זה!!

 

אם יש לכם עוד רעיונות/הצעות, אז תגידו לי כי אני לא הכי מבין בתחום ולכן אני צריך דעות של אנשים שכן מבינים ויש להם ניסיון בתחום.

×
×
  • תוכן חדש...