Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך מחליפים תמונה ברשיון?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

היום סיאמתי שלילה של חודשים ועכשיו יש לי ראשיון מנייר. בעוד שבועים אני אמור לקבל את הראשיון פלסטיק.

הבעיה היא שהיתי בן 15+ רציתי להוציא ראשיון לאופנוע אז היצתלמתי אצל ממסי לאופנוע וגם לאוטו.

עכשיו אני כימאט בן 19 והתמונה בראשיון היא מגיל 15 כך שזה לא מתאים (כן הישתנתי) אז חשבתי עכשיו לשנות את התמונה אבל אני לא יודע איך ואני צריך את עזרתכם:arrow: מה אני צריך לעשות?

 

תודה ושבוע טוב

פורסם
שלום

היום סיאמתי שלילה של חודשים ועכשיו יש לי ראשיון מנייר. בעוד שבועים אני אמור לקבל את הראשיון פלסטיק.

הבעיה היא שהיתי בן 15+ רציתי להוציא ראשיון לאופנוע אז היצתלמתי אצל ממסי לאופנוע וגם לאוטו.

עכשיו אני כימאט בן 19 והתמונה בראשיון היא מגיל 15 כך שזה לא מתאים (כן הישתנתי) אז חשבתי עכשיו לשנות את התמונה אבל אני לא יודע איך ואני צריך את עזרתכם:arrow: מה אני צריך לעשות?

 

תודה ושבוע טוב

היום סיימתי שלילה של חודשיים ועכשיו יש לי רשיון מנייר. בעוד שבועיים אני אמור לקבל את הרשיון

מפלסטיק.

הבעיה היא שהייתי בן 15+ רציתי להוציא רשיון לאופנוע אז הצתלמתי אצל ממסי לאופנוע וגם לאוטו.

עכשיו אני כמעט בן 19 והתמונה ברשיון היא מגיל 15 כך שזה לא מתאים (כן הישתנתי) אז חשבתי

עכשיו לשנות את התמונה אבל אני לא יודע איך ואני צריך את עזרתכם מה אני צריך לעשות?

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
הבעיה היא שהייתי בן 15+ רציתי להוציא רשיון לאופנוע אז הצתלמתי = הצטלמתי אצל ממסי לאופנוע וגם לאוטו.
אם כבר לתקן , אז לתקן כמו שצריך .
פורסם
תפנה למשרד הרישוי.

כמו כן, יש תוכנית חדשה לצלם את הנהגים, בשיטת צילום חדשה.

איני יודע בדיוק מתי היא תצא לפועל.(עם בכלל)

היא כבר יצאה לפועל אך רק מי שיידרש לחדש את הרשיון יצטרך להצטלם מחדש והרשיון יהיה תקף גם ל10 שנים

פורסם
היום סיימתי שלילה של חודשיים ועכשיו יש לי רשיון מנייר. בעוד שבועיים אני אמור לקבל את הרשיון

מפלסטיק.

הבעיה היא שהייתי בן 15+ רציתי להוציא רשיון לאופנוע אז הצתלמתי אצל ממסי לאופנוע וגם לאוטו.

עכשיו אני כמעט בן 19 והתמונה ברשיון היא מגיל 15 כך שזה לא מתאים (כן הישתנתי = השתניתי) אז חשבתי

עכשיו לשנות את התמונה אבל אני לא יודע איך ואני צריך את עזרתכם מה אני צריך לעשות?

אם כבר לתקן, אז לתקן כמו שצריך. ליאור לא בא עד לפה כדי לספר שהיה בשירותים...
פורסם
היא כבר יצאה לפועל אך רק מי שיידרש לחדש את הרשיון יצטרך להצטלם מחדש והרשיון יהיה תקף גם ל10 שנים
מתעלק...

הגיע לי חידוש רישיון אחרי 5 שנים.

שילמתי אותו, עכשיו תגידו, איפה מצטלמים ?

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

השיטה הכי טובה היא לעשות עוד רשיון,כי אז צריך להצטלם לטופס בקשה וזה מגיע עם הכרטיס .

איפה מצטלמים?

תלוי איפה אתה גר ,לכל משרד רשוי יש את החנות צילום שעושה את זה בשבילו (בחינם).

אם אתה מאזור אשקלון זה בקניון גירון בקומה השניה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
היום סיימתי שלילה של חודשיים ועכשיו יש לי רשיון מנייר. בעוד שבועיים אני אמור לקבל את הרשיון

מפלסטיק.

הבעיה היא שהייתי בן 15+ רציתי להוציא רשיון לאופנוע אז הצתלמתי אצל ממסי לאופנוע וגם לאוטו.

עכשיו אני כמעט בן 19 והתמונה ברשיון היא מגיל 15 כך שזה לא מתאים (כן הישתנתי) אז חשבתי

עכשיו לשנות את התמונה אבל אני לא יודע איך ואני צריך את עזרתכם מה אני צריך לעשות?

 

אהבתי אחייי....

פורסם

זה בסדר, אצלי ברשיון יש תמונה מלפני 14 שנה, שבה אני עם זקן ושיער ארוך.

כל שוטר שעוצר אותי לבדיקת רשיונות שורף שניים שלושה תאי מוח בנסיון להבין מה הקשר בין התמונה למציאות, אבל זו בעיה שלהם.

למי אכפת איך נראית התמונה ברשיון? מצידי שתהיה תמונה של בבון.

פורסם
תמונה מלפני 14 שנה, שבה אני עם זקן ושיער ארוך.

 

לפי התמונה שלך בסמלון, לא היה שם שיער לפני 14 שנה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
זה בסדר, אצלי ברשיון יש תמונה מלפני 14 שנה, שבה אני עם זקן ושיער ארוך.

 

 

מצידי שתהיה תמונה של בבון.

משום מה נראה לי שהתאור והתמונה די זהים...

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

לכל המתחכמים!

 

כתבתי את התיקון בדקה וחצי כך שאם לא שמתי לב לטעות פה ושם לא צריך להציג אותי בכיכר העיר

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
השיטה הכי טובה היא לעשות עוד רשיון,כי אז צריך להצטלם לטופס בקשה וזה מגיע עם הכרטיס .

מעניין שאני שדרגתי את הרישיון שלי למשא קל עד 15 טון לא הצטלמתי ולא נדרשתי לחדש שום תמונה.

×
×
  • תוכן חדש...