Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר ראשון, בחיית תוותר על ה 6X9, ואם אתה חייב רמקולים מאחור אז תשים רמקולים קטנים מפני, שגם ככה אם אתה בונה על סאב 6X9 לא יתנו לך כלום חוץ מלמשוך את כל "הבמה" לאחור...

וכן, יש מקום לסאב בבגאז', תלוי כמה נפח אתה מוכן להקריב ואיזה סוג תיבה אתה רוצה או צריך. מכיון שהאוטו קטן, אפשר ללכת על תיבה סגורה בסבבה מבלי להקריב נפח עבור תיבה פתוחה. :D

פורסם
דבר ראשון, בחיית תוותר על ה 6X9, ואם אתה חייב רמקולים מאחור אז תשים רמקולים קטנים מפני, שגם ככה אם אתה בונה על סאב 6X9 לא יתנו לך כלום חוץ מלמשוך את כל "הבמה" לאחור...

וכן, יש מקום לסאב בבגאז', תלוי כמה נפח אתה מוכן להקריב ואיזה סוג תיבה אתה רוצה או צריך. מכיון שהאוטו קטן, אפשר ללכת על תיבה סגורה בסבבה מבלי להקריב נפח עבור תיבה פתוחה. :D

 

אחי את ה6X9 יש לי כבר ואני לא הולך להחליף...

לא איכפת לי להקריב את הנפח של הבגאז'...

פורסם

זה תלוי איזה סאב..

 

למה? כי לא לכל הסאבים של 12 אינץ' יש את אותו הגודל של תיבה.

 

 

מה שכן אני מניח שלא תהיה שום בעיה להכניס סאב 12 אינץ' פלוס תיבה. רק צריך לקחת מידות נכונות ולבנות בשכל.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
זה תלוי איזה סאב..

 

למה? כי לא לכל הסאבים של 12 אינץ' יש את אותו הגודל של תיבה.

 

 

מה שכן אני מניח שלא תהיה שום בעיה להכניס סאב 12 אינץ' פלוס תיבה. רק צריך לקחת מידות נכונות ולבנות בשכל.

 

 

ראלימן

 

304C...

בטוח אפשר להכניס אותו אבל השאלה אם אפשר גם לשים מעליו על המדף רמקולים של 6X9?

×
×
  • תוכן חדש...