Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בטסט שעשיתי לרכב נאמר לי כי המתלים האחוריים של הרכב לא תקינים ועליי להחליפם.

 

רציתי לדעת כמה יכולים לעלות לי המתלים הללו,עם הרכבה ובלי הרכבה,ואם יש מוסך באיזור רמלה-לוד שמישהו יכול להמליץ עליו אני אשמח לשמוע.

 

תודה.

פורסם

יש להבדיל..

 

אם הלכו הבולמים , סיפור של 300+ ש"ח ועוד כ-150 עבודה.

 

אם הלכו הבוקסות של הציר האחורי , הפיתרון היחיד בדגם זה הוא להחליף את כל הציר האחורי,

אני מניח שזה יסתכם ב-2000+ ש"ח.

 

כל מוסך יכול להחליף לך את הבולמים, לא יותר מ-30 דקות עבודה.

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

פורסם
יש להבדיל..

 

אם הלכו הבולמים , סיפור של 300+ ש"ח ועוד כ-150 עבודה.

 

אם הלכו הבוקסות של הציר האחורי , הפיתרון היחיד בדגם זה הוא להחליף את כל הציר האחורי,

אני מניח שזה יסתכם ב-2000+ ש"ח.

 

כל מוסך יכול להחליף לך את הבולמים, לא יותר מ-30 דקות עבודה.

הקטע הוא,שכשעשיתי טסט לרכב אמרו לי שהמתלים האחוריים לא טובים,אבל כשניגשתי למוסכניק הוא אמר לי כי הם טובים,פשוט בגלל שהרכב כבר 13 שנים על הכביש הם נראים קצת "מחשידים",אבל הדבר לא מצריך החלפה.

 

מה עושים?

פורסם

תשיג אישור תיקון מהמוסכניק שלך ואישור שהבולמים תקינים, תשטוף את האיזור קצת (כדי שיראה יותר טוב), ותגש לטסט.

 

(הכתוב הוא בגדר רעיון כסת"ח שבוצע ע"י אנשים אחרים, לשיקולך)

חוזר לדו"ג... :wave2:

פורסם

הכנס אך ורק למכון לכיוון פרונטים אשר מחזיקים צירים כאלו במלאי תקבל מחיר עבור ,חלק משומש ,אישור תיקון, וחשבונית ,וכיוון גלגלים במחיר אחד

יגאל

פורסם
אם הלכו הבוקסות של הציר האחורי , הפיתרון היחיד בדגם זה הוא להחליף את כל הציר האחורי,

אני מניח שזה יסתכם ב-2000+ ש"ח.

לא נכון.

ניתן להחליף את התותבים(בוקסות) בלבד, אין כל צורך בהח' כל הסרן.

עלות תיקון -500-600 ש"ח.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

בלי קשר לטסט סיכוי טוב שבולמים בני 13 גמורים וזקוקים להחלפה, אם חשובה לך הבטיחות שלך

בזמן פנייה ובלימה (בתור בונוס גם תרחם על החוליות הגב שלך) , תשקול להחליף אותם.

פורסם

"המוסך הנכון", אני לא סגור על המחיר...

 

חלפו יותר מחודש ימים ועדיין לא תיקנת?! :shock:

ידוע לך שתצטרך לבצע את הטסט מחדש(כולו).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...