יש לו 2 סדקים עמוקים ולכן לא עבר בטסט.
160 ש"ח בלי בית הנורה-מחיר סביר?
ואם מישהו יוכל להמליץ לי על מקום טוב לטיפולים ברנו קליאו 92 באיזור המרכז (רמלה לוד וכו') אני אשמח.
הקטע הוא,שכשעשיתי טסט לרכב אמרו לי שהמתלים האחוריים לא טובים,אבל כשניגשתי למוסכניק הוא אמר לי כי הם טובים,פשוט בגלל שהרכב כבר 13 שנים על הכביש הם נראים קצת "מחשידים",אבל הדבר לא מצריך החלפה.
מה עושים?